Oli pieniä kirjautumisongelmia, enkä ole päässyt sitten viime viikon kirjautumaan lainkaan. Aina kun koitin foorumille kirjautua, niin ilmoitti vai, että tunnusta ei ole. Onneksi nyt on kuitenkin homma saatu hoidettua ja pääsen ketjuun kunnolla mukaan.
Niin ja se minun synnytyssairaalani on Satks, kun se tuolta puuttui
Koko rivi näin ollen olisi 22.5./Viola/31/2/Satks
Mulla on ollut jotenkin aivan hirvittävän sekalaiset tunnelmat tämän raskauden kanssa. Koko ajan on ollut olo, että joku on pielessä. Yritettiin miehen kanssa lasta vuoden alusta ja kävin gynelläkin tarkistuttamassa paikat, kun kaksi ensimmäistä raskautta tärppäsivät heti kerrasta. Rakenteellisesti kaikki hyvin, mutta keltarauhashormoonin kanssa epäili olevan ongelmia. Sain Terolut-kuurin, jota söin sitten kahdessa tai kolmessa kierrossa. Sen jälkeen oli vielä yhdet menkat välissä ja sitten tärppäsi. En uskaltanut enää siinä vaiheessa toivoakaan, kun oli itketty jo monta itkua. Tiedän toki, että monet yrittävät kauemmin kuin reilu puolen vuotta, mutta silti sydäntä riisti joka kerta kun vuoto alkoi.
Ehkä siksi on ollut sellainen olo, ettei vielä uskalla iloita, ennen kuin tietää, että kaikki on varmasti hyvin. Ensimmäinen raskauteni päättyi viikolla 8 tuulimunaan ja siksi olen ollut arka puhumaan kenellekään ennen kuin ensimmäinen kolmannes on mennyt. Noh, 12 viikkoa tulee täyteen nyt perjantaina ja maanantaina on NT-ultra.
Meillä on ollut tässä muutto ja uuden talon remontointi. Vapaa-ajan ongelmia ei ole kyllä ollut, mutta täällä ilmeni pari yllätytä, kun löytyi kosteusvahinko ja tämä koko tilanne on ollut todella stressaavaa. Ja olen ollut aivan silmittömän väsynyt! Voisin helposti nukkua vuorokauden ja seuraavana päivänä tehdä vielä saman...
Josko sitten ultran jälkeen voisi rentoutua!