Mäki pitkästä aikaa kirjottelen, oon vaan viestit lukenu mutta en muistanu/tajunnu et voisinhan mäki jotain kirjotella:D
Mulla oli ensimmäinen ultra pari viikkoa sitten, hirveesti jännitti mut siellä se pieni pomppi minkä kerkesi:) <3 viikot oli sillon kuukautisten mukaan 11+6 ja pieni vastasi viikkoja 12+2, eli samana pysyy LA. Kummajuttu et otti vatsanpeitteiden päältä sen ultran!

olin jo riisumassa housuja ni täti sano et älä suotta riisuudu otetaan tosta vatsanpäältä :D sai kaikki mitat ja niskaturvotustakin vaan 1mm:) istukka oli edessä, mut sano et kyl se siitä nousee ja siirtyy useimmilla vielä.
No tänään sitten. Viikkoja 13+6 ja eilen töissä supisti niin hirveesti ku jouduin tekee vähän nopeemmalla temmolla töitä ja kävelemään/juoksemaan paljon. Rauhotin tahtia kyllä heti suppareiden tullessa. Aamulla kaikki ok, kävin vessassa ja taas poltti alaselkää niin et piti ihan ottaa vähän tukea seinästä. Se meni ohi. Ennen hammaslääkärille menoa menin käymään (taas:D) vessassa ja suureksi pettymykseksi kauhistukseksi ja pelotukseksi pönttöön hulahti kunnon määrä verta, ja pyyhkiessä jäi paperiin ihan kunnolla kirkasta verta! Paniikissa siinä sit aattelin et mitä tapahtuu et tässäkö tää oli:/ pääsin käymään neuvolassa ja siellä oli luojan kiitosa ultraajalla aikaa kattoa mikä vauvan tilanne on, koska aiemmissa raskauksissa ei mitään vuotoja ollenkaan ja tässäkään ei mitään, ei myöskään yhtään keskenmenoa.
Ultrassa oli kaikki hyvin ja vaikka verta tuli paljon ni sen syytä ei osattu kertoa, mut virkeä vauveli siellä mahassa vastasi viikkojaan:) <3 vaikka kaikki oli hyvin, ni en kyllä osaa huojentua ollenkaan, jotenki sitä aattelee et kohta alkaa poltot ja sit ollaan kättärillä letkuissa kipujen kanssa:'/ täytyy nyt yrittää vaan uskoa ja toivoa parasta, kun mitään kipuja ei sen aamuisen jälkeen oo ollu. Sairaslomaa tää päivä, joten makaan sohvalla enkä liiku mihinkään! :D
Ninz ja Eelio 13+6