Tänään oon vihdoin osannu vähän kattoa kelloa ja oon syöny n. 4h välein jotain niin ei oo päässyt nälkä yllättää. Pari kertaa on ollut niin nälkä et tullu ihan kauhee olo siitä...neuvolassakin th sano ettei sais antaa näläntunteen tulla.
Ärsyttää kyllä tää oma pää taas
hetken aikaa jopa meni niin ettei sen koommin ajatellut mitään "huonoja juttuja" ja oon vaan haaveillu et maha alkas näkyä. Eilen puhuttiin isänpäivälahjoista et niillä paljastettas molempien vanhemmille raskaus, mies siinä sit olikin et haluutko hankkia ne ennen ultraa vai...(ku ollaan puhuttu ettei haluta kertoa ennenku ultrassa varmistuu et kaikki on hyvin). Sit se vielä ite sano, en nyt harmikseni sanatarkkaan muista miten, mut et hällä on tässä sellanen "usko toivo rakkauspakkaus fiilis" et tuskin tässä nyt enää mikään v*tuiks menee (aww :D ) mut nyt taas omassa päässä möröt huutelee et mitä JOS...eikä edelleenkään varsinaista pelkoa et tulis keskenmeno vaan siitä et jos tuolla ei ookkaan sikiötä muodostuneena (tuulimuna) tai sit ei löydy sykettä/liikkeitä. Jotenki vertaan itteäni muihin jotka hehkuttaa raskauttaan heti alusta asti ja kertoo kaikille kun itestä tuntuu vieläkin oudolle sanoa "oon raskaana" kun ei oo ns. saanut todisteita asiasta. Vielä kolme pitkää viikkoa eessä ultraan....
Ärsyttää kyllä tää oma pää taas