Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Keskenmeno on aina kauheaa. Itseäni vain lohdutin että luojan kiitos tuli niin aikaisin pois että siinä täytyi olla kamalasti jotain vialla ettei se jaksanu loppuun asti taistella :( voimia Vilijonkk4

En haluaisi, että kenellekkään keskenmenon kokeneella tulisi pahat muistot mieleen, mutta kysyn silti. Oletteko olleet km:n aikaan kuinka kipeitä? Itsellä ollut nyt vuorokauden todella kipeitä supistuksia. Väli n. 2-10min. Mielestäni omistan suht korkean kipukynnyksen ja nää kivut on lähes sietämättömiä. Päivällä reseptillä saaduista litalgineista ei hyötyä muutakun n. tunniksi, eikä kivut katoa kokonaan edes tuona aikana. Suppariväli vaan pidentyy. Olen vähän huono arvioimaan milloin olen niin kipeä, että esimerkiksi yöllä joutuisi lähtemään sairaalaan. Viimeyö meni kokonaan valvoessa, toivottavasti tänäyönä sais edes hieman nukuttua. Nuo kivut vaan epäilyttää....

Voimia Viljonkk4 :Heartred

Ei täälläkään kuunneltu sykkeitä.En ees pyytänyt mut siinä vaiheessa kun th näytti tuota äitiyskorttia et mitä kohtia siihen aina laitellaan niin sykkeitten kohalla sit sanokin ettei oo tapana kuunnella niitä vielä näillä viikoilla, tuottaa mielipahaa puolin ja toisin kun niitä ei välttämättä saa kuulumaan...unohin ne krokotiilin kyyneleetkin tarjota :grin mut kohta pitäs yrittää päästä läpi ensineuvoon niin voisin kysyä 2 viikon päähän ultra-aikaa :eek:

Mutta oli kyllä mukava neuvolakäynti, mieskin oli mukana koko 2h :) verenpaineet oli ok, hemoglobiini oli 123 et ei ihme et mulla on huipannu ylösnoustessa...oon käyny aika säännöllisesti verenluovutuksessa ja siellä on hemppa kuiteki 130-145 ollu. Ens viikolla ois labra-aika noihin seulontajuttuhin ynnä muihin, yks kusipurkkikin pitää roudata mukana sinne (klamydiatesti). Ja seuraavaa neuvolakäyntiä varten sain kans yhen purkin/testin ja vaikeen tehtävän, pitäs olla ainakin 4h pissaamatta ennenku tekee sen :confused: eli toisin sanoen ku nousen yöllä välillä 4-6 vessaan, mun pitäs unenpöpperössä suorittaa alapesu ja saaha sohastua pissat purkkiin...:rolleyes:

Tulen tänne viraaseen pöytään huutelemaan..
Saitko Vilijonkk4 muita kipulääkkeitä?
Itse sain Panacodia ja Buranaa. En ole koskaan kuullutkaan että Litalginia määräävät kun on keskenmeno.
Itse selvisin melko kivuitta.
Voimia sinulle.

Täällä ensimmäinen neuvolakäynti takana, kaikki oli ok ja ultrassa näkyi 1,56cm pieni ihme ja sykkivä sydän :Heartbigred voi tätä onnea <3 <3 <3

Tulen tänne viraaseen pöytään huutelemaan..
Saitko Vilijonkk4 muita kipulääkkeitä?
Itse sain Panacodia ja Buranaa. En ole koskaan kuullutkaan että Litalginia määräävät kun on keskenmeno.
Itse selvisin melko kivuitta.
Voimia sinulle.
En saanut muutakun litalginia jonka tarkotuksena on vähentää supistelua.

Mulla 3 ekaa päivää oli pahimmat, sitte vasta menin lääkäriin. Olin 16v enkä tienny raskaudesta ennen ku meni kesken. Buranaa neuvoivat syömään. 3 tosi kipiää päivää ja siihen joku viikko päälle vielä vuotoa ja vähän kuukautisia pahempia kipuja.

Takaisin