Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nykyään ei enää semmosta saa mainostaa ollenkaan täällä. Pitää siis varmaan yksityis viestein kutsua porukkaa mukaan..

Minä myös haluaisin liittyä :) osaiskos kukaan perustaa sellaista?! :) vähän haljua kun tuohon vaun salaiseen ryhmään pääsee vasta kun on 30 päivää kuulunut tänne ja tietty nyt vasta liityin kun raskaus tuli ajankohtaiseksi :/

Mua kans alkp jurppimaan kun en muistanut edellisen tunnuksen salasanaa, ja piti tehdä uusi ja sit olikin tämmönen "kiva" ylläri. Mut heittäkää mua viestillä niin hoidetaan se fb sit foorumin ulkopuolella viestein :)

Hei! Neuvolaan aika varattu! Onko täällä kellään pelkoja keskenmenoon tai tuulimunaan? Itseäni vaivaa ja pelottaa jos siellä ei asukkia sitten olekaan

Kyllä se tossa takaraivossa vähän painaa et jos onkin tuulimuna tai vuoto alkaa :/ en millään malttais odottaa sinne rv 12 ultraan!

Täälläkin kolkuttelee.. Huomaan ajattelevani koko ajan jos-asenteella. Koska kerrotaan muille jos se tulee ajankohtaiseksi yms... Ensin en meinannut mennä alkuraskauden ultraan mutta nyt en ole enää ihan varma. Aikooko muut käydä siinä?

Mä varailin tänään neuvola-aikaa ja kun ei oikein mikään meinannut sopia, niin sovittiin ensimmäiseksi käynniksi lääkärin tarkastus ja varhaisultra. :) 7.10. vasta tulossa. Siihen asti saa tosissaan jännitellä vuotoa tai tuulimunaa tai ekstraa.. Pelkää pahinta, toivo parasta -mentaliteetilla mennään!

Sirpula, mua ei näy alun listassa, lisäisitkö mut sinne?

Mullakin jos-asenne. Ylihuomenna neuvola ja varmaan ens viikolla tai sitä seuraavalla ultra. Koska nyt 5+1 ja kuvittelevat olevan 10+1...

Mindy: pelottaa muakin . Ensimmäinen todella kauan odotettu raskaus ! Ja ultra 2 viikkon päästä . En tiedä miten jaksaan siihen asti :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

La varmistui eli se on 11.5. Ja ultrassa näkyi sikiö ja ruskuaispussi, istukka oli "täydellinen". Voi tätä onnen määrää, edelleen epäuskoinen olo. Ens viikilla näkyy sykekin joten luulen että olen täysin myyty sen jälkeen:)

Onlyer, paljon onnea! Kuulostaa niin ihanalta!! :) Itsellä neukku ensi viikon ke 17.9. ja varhaisultra pe 19.9... Siihen saakka pidetään sormet ristissä! :)

heppura/14.5./37/2./VKS

01.10.14 ar-ultra,joten siihen asti varmasti taustailen, kun on noita keskenmenoja ollut....

Onnea kaikille :) !

Heii kaikille! Täällä olisi kanssa ensi odottaja. Eilen illalla tein testin. Ja tänään piti iha varmistaa herätessä että tuleeko sieltä sama tulos :) Laskettu aika on 15.5. ja ensimmäinen lapsi on tulossa jos kaikki menee vaan hyvin. Tässä vaiheessa ei vielä mitään muuta ku tissit hirveen kippeet :D

Mäkin taustailen kun alla kesällä todettu tuulimuna. Tänään soittelen neuvolaan ja kysyn mahdollisuutta varhaisultraan, kun hormonit olivat vielä sekaisin eikä mulla ole oikein käsitystä hedelmöittymisen ajankohdasta. Täällä ei kyllä kovin helpolla pääse ylimääräisiin ultriin, mutta jotenkin hölmöä jos np olisi tässä ensimmäinen ultra, ja sitten selviäisi, että onkin paljon pidemmällä mitä kuvittelen.

Nyt siis tänään 5+0 kaiketi, mutta on mahdollista, että olisi 2-3 viikkoa enemmänkin. Sikäli kun siellä nyt on mitään...

Täällä kans yksi toukomamma ilmoittautuu! o/

14.5/ Tinttaliina/ 23/ 1/ TAYS

Neuvola-aika 13.10, sekä ultra 30.10.

jännät fiilikset, eihän tätä ny todeksi usko? :o

Tinttaliina, tiedän tunteen! Mihin neuvolaan oot menossa? :) Itse synnytän siis TAYSissa myös.

Takaisin