Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alku viikosta rupesin epäilemään kun hajuaisti herkisty mm. korianteri haisi niin pahalle että se oli pakko viedä pihalle, hikoiluttaa ja rinnat on arat. Täytyy nauttia vielä kun ei ole huonoa oloa eikä kolota :) .

Muokattu viimeksi:
Helinä83: täällä kans pistää nenään huuhteluaineen haju!! Siis ihan kassalla jonottaessa muiden ihmisten vaatteet löyhkää mun nenään :D eli meillä käytetään taas vaan hajusteettomia pesuaineita :D
Jänniä nämä oireilut koska yleensä tykkään hajustetuista pesuaineista.. mutta sama juttu oli esikon kohdalla :D

Mä tein tänään viidennen testin ja varasin perjantaina ajan varhaisultraan. Aikooko muuten muut mennä siihen? :)

Sent from my iPhone

Täällä mietin myös sitä varhaisultraa... kun tuo tilannekkin on vähän epäselvä... hu soitan neuvolaan ja pyydän lähetteen verikokeeseen ainakin. :)

Saga_maria kiitos paljon ! Huomenna ostaan sit raskaus Vita :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä söin ekassa raskaudessa pitkään tavallisia monivitamiineja, kun en hoksannut neuvolassa asiasta sanoa :D rv 12 taisin sit vaihtaa raskausvitamiineihin.

Plussasin viime sunnuntaina ClearBlue digitaalisella :Heartred La ois 10.5. Neljäs lapsi tulossa. Oireina joka päivä huono olo, oli jo ennen plussaa ja ennen kuin ois menkkojen pitäny alkaa, väsyttää ja palelee hulluna. Nyt tänä aamuna heräsin rinnat turvonneina ja arkana. Toivottavasti kaikki menee hyvin :) Onnea myös muille odottajille <3

10.5/pikkuriikki/25/4/OYS

Mua jännittää kamalasti se varhaisultra! Ollaan miehen kanssa sovittu, että sen jälkeen kerrotaan mun äidille uutiset (muut vanhemmat tietää jo).Tällöin viikkoja pitäisi olla 7+1. Äidilläni on 7 lasta mutta tämä Toksa olisi ensimmäinen lapsenlapsi, joten kova sekoaminen on tiedossa.. :D

Tänään pitäisi myös soitella neuvolaan ja varata ensimmäistä aikaa. Soitin pari viikkoa sitten mutta silloin eivät vielä aikaa antaneet vaan halusivat mun seuraavan että menkat ei varmasti ala. Ymmärrän tämän täysin, mutta menin tietenkin vähän hämilleni, kun ensimmäistä kertaa asiaa läpikäydään....

8.5/Catnip/26/1/Tays

Ihan uutena foorumilaisena tulen mukaan! Vähän yllättäen plussa tuli, ehkäisy jätettiin pois heinäkuussa ja mentiin ajatuksella tulee kun on tullakseen. Itsekseni olin kuitenkin varautunut siihen että kestäisi useamman kuukauden :) Hyvä kuitenkin näin! Lueskelen kohta vielä enemmän teidän juttujanne..

Ei oo vissiin vielä perustettu, mutta ainakin täällä olisi yksi halukas liittymään mukaan jos sellainen tehdään! :)

Takaisin