Odottavat toukomammat 2015

Tylsää .. Mut ei muuta kun odottamista..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mistä muuten tiedätte missä synnytätte?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lähtökohtaisesti synnytetään oman sairaanhoitopiirin sairaalassa :)
Mä tosin olen vakavasti harkinnut että menisin Lohjan sijasta Saloon. Lohjasta huonot kokemukset :sad001
 
Saga_Maria,pakko kysyy asutko jossain Lohjalla? :)
Mä en uskalla lähtee muualle,ku aika nopeasti jokainen lapsi tullu :D Turvallinen olo ku sairaala vieressä :D Ja oon kyllä ollu ihan tyytyväinen tuohon Lohjan sairaalaan :)
 
Asutaan Raaseporissa, eli meillä matkaa Saloon ja Lohjalle lähes yhtä paljon :) kaksi viimeisintä tullut niin nopeasti, että ekasta supistuksesta saa lähteä ajamaan sairaalaan :D vähän hirvittää että miten mahtaa olla tän nelosen kanssa...

Mä synnytin ekaa kertaa Lohjalla kolmannen lapsemme vuosi sitten elokuussa. Synnärillä oli sulku, ja hyvin kulkevaa ja nopeaa synnytystä nopeutettiin entisestään oksitosiinilla, tippa laitettiin kovassa kiiressä niin että hoitaja sähelsi kädet täristen sen kanssa (ei ollut hyvä kokemus tämmöiselle neulakammoiselle) niin että veri suihkusi metrin ylös päin kun repäisi neulan kahdesti irti :sad001
Heti kun istukka oltiin saatu revittyä irti (kyllä! Se revittiin nopeasti irti, tästä seurauksena kohtutulehdus) niin jaloilleen ja synnyttäneiden puolelle. Salossa kun synnytin, oli rauhallista ja sain synnyttää täysin luomusti ilman oksitosiinia eikä tarvinnut kuin kerran sanoa etten halua kivunlievitystä (lohjalla sitä tuputettiin heti useaan kertaan).
Toki tää on vain asioiden summa, eikä toki Lohjan synnärin syy että synnyttäjiä paljon ja kiire, mutta silti en halua mennä sinne kun palaa ne kurjat muistot mieleen :sad001 olen kyllä muuten kuullut pelkkää hyvää Lohjasta :)
 
Heippa! Minä Ilmoittaudun myös mukaan, sillä eilen tein ensimmäisen positiivisen raskaustestin ja tänään vielä digitaalisella toisen.
9.5/Katchu/25/1/TYKS
 
Huh,sulla on ollut kyllä tosi kurja kokemus :sad001

Mulla on vissiin ollut aina hyvä tuuri kun aina ollut tosi vähän synnyttäjiä samaan aikaan.Saannu rauhassa synnyttää ja omassa rauhassa olla huoneessakin.Viimeksi lähdettiin toisin heti synnytyksen jälkeen kotiin :D Saas nähdä miten nyt käy..Haluun taas heti kotiin :)

Toivotaan ettei nää neloset synny kotiin tai autoon :D Se on ehkä mun pahin pelko :/

Me asuttiin ennen kans Raaseporissa :) (Mustio)
 
Tiiui: siis mitä? Onko sulla neloset tulossa?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä pelkään kans sitä et syntyy autoon. Kolmas synnytys käynnistyi mun nukkuessa, ja mies herätti mut siihen kun vaikersin unissani ja maha meni kivikovaksi :D sit kun vessassa tuli verta tiesin että paikat aukee niin kovaa vauhtia et matkaan pitäis päästä heti. Onneksi lähdettiin, ei keretty sairaalassa olla kauaa :D
 
Mulla kans eka käynnistettiin :D tokasta en meinannut tajuta lähteä sairaalaan kun supistukset ei ollu yhtään niin kipeitä mitä ekasta :D
 
:D Meillä mies jankutti heti ku vedet meni et nyt lähetään,mutta sinnikkäästi olin kotona niin kauan etten enään kävelly ite :D
 
Mä näin unta että mulla tulossa tyttö! :)
Mulla oli toinen clomifen kuuri kuin raskauduin. Ensimmäisessä ultrattiin että on yks munasolu tulossa ja oviskin testasin silloin kuin mulle on kerrottu. Mutta tämä toinen kertaa ei oo ultrattu enkä ovista bongannu ! Eli tämä on tullu yllätyksenä meille! Ja ei tietoa montako siellä on :))


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heippa. Varovasti tänne hipsin vaikka tilanne on vähän epäselvä :) monta positiivista testiä tehty mutta eilen tuli pikkasen vuotoa ja siitä säikähtäneenä nyt vähän arastelen asiaa : raskaana vai ei? :) tänään kyllä tehnyt kaksi testiä toooosi vahvoilla viivoilla :) katsotaan kuinka hullun käy :wink
 
Takaisin
Top