Odottavat toukomammat 2015

Mä tein viikko sitten eka testi ! Ja sen jälkeen vielä 4 :) ! En voi usko vieläkään :) ! Mulla vielä yksi jäljellä niin teen huomenna :)!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Niisku; Ei tietoa vieläkään. Odottelen yhteydenottoa sairaalasta, lupasivat soittaa ajan. Oli pakko tehdä taas testi, viiva oli tummempi kuin vajaa viikko sitte, eli tarkoittaako se sitten raskaushormonin nousua? Sehän ei kai nouse, jos on kohdunulkoinen kyseessä..? Viikko sitten tehty testi oli apteekin oma ja tänään tehty pregchek vai mikä lie, että ero voi tietty johtua siitäkin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Kerran tänne kerroin kuulumisiani ja joku kyselikin, niin kerron nyt sitten tuoreimmatkin uutiset. Eli eilisellä läääkärikäynnillä selvisi, ettei todennäköisesti ole kohdunulkoinen (eivät silti sulkeneet kokonaan sitäkään pois), mutta raskaushormonin määrän mukaan olen korkeintaan viikolla 4+5, vaikka menkkojen mukaan viikkoja pitäisi tänään olla tasan 6. Voi siis olla että on hedelmöittynyt oletettua myöhemmin tai hedelmöittynyt, mutta lopettanut kehittymisen. Apua, miten ton nyt selittäisin, mutta toivottavasti ymmärrätte :) 1,5 viikon päästä uudelleen, jolloin pitäisi näkyä sydänäänet, jos alkio kehittyy. Lisää odottelua taas! En nyt ala siirtämään vielä mitän LA:ta kun en tiedä missä mennään :)
 
Onko muilla millaisia raskausoireita havaittuna? Itsellä kun on ensimmäinen raskaus (äärimmäisen toivottu ja kaivattu!!) niin varmistelun merkkejä tulee haettua päivittäin! :)
Mulla siis vaan rinnat todella arat ja iltapäivisin kova väsymys.


Sent from my iPhone
 
Tuossa on aiemmin on keskustelua Laskettu aika toukokuussa 2015 -> RaskausOireita -otsikon alla :)
 
Maiski: mullakin ensimmäinen:) rinnat ihan turvoksissa ja kipeet. Sit mä oon pirteää vain pari tuntia heräämisestä :) . Alavatsassa välillä "tapahtuu" jotain , ja nälkä koko aijan! Onneksi ei ole pahoinvointia!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Maarina : mistä tiedät missä synnytät? Kävitkö uä ja neuvolassa?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiva kuulla susta Vilijonkk4! Nyt toivotaan seuraavaan kertaan pienelle paljon lisää mittaa! :)

Sent from my HTC One SV using Vau Foorumi mobile app
 
Toivotaan Vilijonkk4, että on käynyt vaan laskuvirhe/hedelmöitys myöhemmin!!! :)

En tiedä miksi, mutta mua pelottaa aivan hirveästi, ettei mun raskaus olekaan "totta". En voi ymmärtää, että musta olisi OIKEASTI tulossa äiti. :eek: varasin tänään varhaisultran, joka on 19.9. (7+1).. Sen jälkeen voisin ehkä uskoa ihmeemme todeksi!

Onko muilla ollut esikoisen/raskauden kanssa samanmoisia tunteita?


Sent from my iPhone
 
Unohdin tosiaan kysymysmerkin tuolta perästä.. Minulla on ensimmäinen neuvola tuossa parin viikon päästä, jolloin varmistellaan viikot oikeiksi.
 
Maiski, mulla on kans samanlaisia fiiliksiä että en usko todeksi ja ajattelen että kuvittelenko vaan oireita. huoh. Luotan nyt kuitenkin niihin kahteen testiin ja menen sinne ultraan vasta silloin viikolla 10-12.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä tein kanssa neljä testiä, mutta silto pelkään joka vessareissulla näkeväni verta.. Toivotaan että turhaa!


Sent from my iPhone
 
Itsekkin tulee seurattua et tuleeko verta joka kerta kun vessassa käy... Vaikka 4 tuloillaan mut ei voi olla varma... Viljonkalle paljon tsemppiä!

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla vasta 23.9 uä( 8+0) . Tuntuu ett siihen asti en usko! Ja jos uskonkin niin on koko aijan pelko että jotain menee pilalle... Onko oikeassa paikassa ja onko kaikki hyvin siellä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Huomenna käytän viimestä testiä :) ihan turhaan se on siellä hyllyssä yksin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mie olen tehny varmaan yli 20 testiä ja kaapissa on vielä varmaan jonkun 7-9 testiä :confused: Olen vähän tällänen... Just laskin että kun vanhassa odottaja ryhmässä 18 on raskautunut uudestaan näiden 5/2013 jälkeen niin tilastojen mukaan mikä mahis mulla on saada vauva syliin asti. En osannu päättää laskettiinko kolme tuulimunaa samaan kastiin kahden keskenmenon kanssa jos mietitään että 12-15% todetuista raskauksista menee kesken. 10% se olisi 2 ihmistä jotka saa keskenmenon (saivat jo) ja 15% se olisi kolme ihmistä. Stressaan hulluna kun oireita ei suuremmin ole :sad001 Ja juu tiedän että ei se näin mene mutta jännästi meidän ryhmään tuli se määrä sektioita ja mitä muuta mitä katottiin mitä tilastojen mukaan tulisi.
 
Takaisin
Top