Odottavat toukomammat 2015

Mätiä tuli kanssa itsekin vähän syötyä lohipateen päällä... Lohipatee oli kyll tehty lämminsavulohesta.. ☺
 
Mun tän joulun synti on kylmäsavuporo :p yhtä pastöroimatonta juustoa maistoin mut kun se ei ollu ees kotimaista niin en sit viittiny enempiä alkaa syömään...muitten viinejä haistelin ja totesin et alkoholittomat ei kyllä osunu yksiin ruoan tai juustojenkaan kanssa :grin
 
Kaamee jouluressi ja kiire ollu ni en oo kerenny enka jaksanu raahautua tanne asti. Nyt sain jopa itseani niskasta kiinni ja ravisteltua vahan ^^ ollu hirmu ikava jo teita. Pitaa tassa viikonlopun aikana yrittaa lukea kaikki jutut kuukauden ajalta. :D ai nii ja hyvaa joulua (vaha myohas?!)
 
Joulunvietosta selvitty, jee!

Mun joulusynteihin kuului pari mätitahnaraitaista munaa ja pari voileipäkeksiä valkohomejuustolla. Siinäpä ne sitten olikin. Muuten olin tosi tunnollinen. Radin takia ei tullut järjettömästi suklaatakaan syöytyä ja sokerit pysyi hyvinä koko joulunajan. Oon todella tyytyväinen siihen. Viiniä mun ei edes tehnyt mieli, kun en muutenkaan alkoholia juurikaan käytä. Vissyä join litratolkulla, mutta sekin johtui lähinnä siitä, et meidän äitin luona vesi maistuu ihan kammottavalle. Joulu meni siis kaikinpuolin mukavasti.
 
Joulun vietosta selvitty, viikonloppuna sitten alkoikin järkyttävä flunssa. Tänään kävin lääkärillä ja verikokeiden mukaan virustautia. Ei voi influenssaa sulkea pois, vaikka rokotteen olenkin ajoissa ottanut (pari läheistä sairastaa influenssaa parhaillaan, jotka todettu myös tänään) Olo on kuin rekan alle jääneellä.. :sad001 Onneksi ei ole tullut korkeaa kuumetta. Toivottavasti te muut säästytte tältä.
 
En tietääkseni koskenut mihinkään niin sanutusti kiellettyyn, mutta sokeria tuli syötyä puolen vuoden edestä :P Ihan kiva että on joulu jo aika lailla ohi että saa palattua arkiruokaan :D Siitä vain vielä tiedä kenelle saadaan syötettyä sitä ennen noi loput kakut, tortut, keksit ja suklaat tuolta keittiön puolelta, haluaisin niistä eroon kun olen suht taipuvainen naposteluun jos on naposteltavaa lähettyvillä.

Tsemppiä flunssan kanssa Violet87, toivottavasti influenssaa ei kummiskaan olisi :/
 
Täällä myös iski flunssa jouluaattona. Muutaman päivän oli kuumetta ja kunnon räkätauti kovan yskän kera. Nyt jäljellä enää nenän tukkoisuus/nuha. Astmaatikkona piti ottaa kyllä pari ylimääräistä annosta avaavaa tuon flunssan aikana ja apteekista haettiin nenäsumute, jota saa käyttää. Jospa tää nyt vihdoin alkais hellittämään. Onneksi on töistä lomaa, niin on voinut ihan vaan levätä!
 
Heips! Mä vasta liityin tänne niin on vähän totuttelua :) Joulun seutuun meidänkin pesueelle tuli flunssa (mies, minä ja 2v) ja tuntuu et eilen oli vähän jo helpompi hengittää niin eiköhän tullu uus kurkkukipu yöllä :sad001 sit viel horminit valvottaa yöllä ja taapero herättää 5.45 niin ah.. tuli kyllä syötyä lohta ja savuporoa ja juustoja ja mätiä ja sillejä. Mut en oo ihan hirmu tarkka ruuista ollu muutenkaan niin uskon että tässä selvitään hengissä toukokuulle asti silti.
 
Takaisin
Top