Mulla ollu kyl jo monta viikkoo ihan vaan kotona nyhräämistä ja lepäämistä, kun jotenkin maha ei tykkää/kestä liikkumista. Jos käydään vaikka 1,5km lenkkikin kävelemässä ja muuten oon päivän ollu vaan kotona isompia rehkimättä niin jos ei lenkin aikana niin viimestään heti sen jälkeen kotona maha on ihan kivikovana pallona loppuillan, sattuu enkä pääse tyyliin sohvalta ylös :D ja alkaa supistamaan. Mies ei enää halua ees lähtee mun kaa lenkille, kun se ei halua, että vauva vielä syntyis.Hahah, raukka alkanu nyt tajuamaan, et kohta se vauva oikeesti syntyy :D
Nyt parina päivänä ollu vähän "aktiivisemmat päivät", kun siivoiltiin ja sulatettiin mm. pakastin ja käytiin huonekalukauppoja kiertelee niin kyllä on ollu nyt menkkamaista kipua ja supistanut välillä ihan pirusti istuessa ja nukkuessakin :/ Vähän jännittää, et kun mielestäni mulla on aika korkee kipukynnys niin tunnistanko sit varmasti ne oikeat kunnon supistukset, kun kaikilla ne ei välttämättä ookaan niin selkeet tai superkovat... Tänään rv 38+0. Huomenna lääkäri ja se uudempi kokoarvio. Toivottavasti ei oo vauva kasvanu kauheesti tai sit ees sais kuulla, et käynnistävät vaikka viimeistään laskettuna. Tuntuu että tämäkin ois menossa muuten yliajalle, kun ei oo "oikeita kovia" supistuksia ollu tai tullut mitään limatulppaa/vuotoja jne. :)