Odottajia Pohjois-Savon/Kuopion seudulta?

Mullakin tuo 41+5 sattuu lauantaille. Soittaa, jos ne perjantaina jo käynnistäs :wink
 
Sokerihuurre, onks sulla ollu supistelua tässä loppuraskaudessa? Kipeitä tai harkkoja? :eek: mulla on päivittäin supistuksia ja viime yönä jo melko epämukavia että ihan herätti.. oon vaa miettiny et pitäskö näitä lähtee nyt "provosoimaan" enemmän vai ottaa levon kannalta. Mua kans mietityttää tuo kokoarvio että liekköhän on noin pieni ku arvioivat.. kuitenki joku 4-5 kiloo... siinä tapauksessa ainaki vois lähtee jo tosissaan lenkille ja saunaan ja siivoomaan ja seksille ja vadelmanlehtiteelle ja mitä näitä on :D
 
Siiseliini, joo pitää selvitellä, en kyllä jaksa oottaa sitte maanantaihin :D

Beneathbeautiful, päivittäin supistellut välillä tosi paljonkin mutta kivuttomasti pääosin. Kuitenkin osa supistuksista sellaisia ollut että pistää ihan puhalluttamaan kun ovat niin epämukavia. Kivuliaita suppareita tullut ihan muutama loppuraskaudessa ja nekin ollut tosi laimeita. Nyt tuntuu että eded kivuttomia supistuksia ei oo niin paljoo kun vaikka viikko sitte :eek: hemmetti.

Mä en oo kyllä levon kannalta ottanut, ollut energiaa niin paljon että oon lenkkeillyt, siivonnut ja touhunnut viikkokaupalla eikä tasan mitään vaikutusta. Mä en ees usko henk koht noihin poppaskonsteihin, vauva tulee sitten kun on kypsä. Mutta voisko tulla jo! :D Mä niin veikkaan että tulee yli 4kg. Oon ite ollut reippaasti yli 4kg ja oisin mun puolen suvun eka vuosikymmeniin joka tekis alle 4kg vauvan jos tuo ultralla arvioitu paino pitäs paikkaansa.
 
Ok. Noh saas nähdä miten itselle käy sit jos sielläkin vielä suppareista huolimatta ollaan yhdessä osassa.. monet sanoo että se lepo ja rentoutuminen ois kuitenkin jopa tehokkaampaa sit ku se riehuminen. Monestihan synnytys kai lähtee käyntiin yöllä nukkuessa ja sit se rentoutuminen auttais siihen. :eek: kaipa se sieltä tosiaan tulee sit ku on tullakseen!
 
Mulla ei kyllä pää kestäis päivästä toiseen makoilua. Oon oman voinnin mukaan touhuillut, toki ollut väsypäiviä jolloin oon kyllä antanut kropan levätä. Mutta kyllä se sieltä tulee kun tulee :)
 
Mulla ollu kyl jo monta viikkoo ihan vaan kotona nyhräämistä ja lepäämistä, kun jotenkin maha ei tykkää/kestä liikkumista. Jos käydään vaikka 1,5km lenkkikin kävelemässä ja muuten oon päivän ollu vaan kotona isompia rehkimättä niin jos ei lenkin aikana niin viimestään heti sen jälkeen kotona maha on ihan kivikovana pallona loppuillan, sattuu enkä pääse tyyliin sohvalta ylös :D ja alkaa supistamaan. Mies ei enää halua ees lähtee mun kaa lenkille, kun se ei halua, että vauva vielä syntyis.Hahah, raukka alkanu nyt tajuamaan, et kohta se vauva oikeesti syntyy :D
Nyt parina päivänä ollu vähän "aktiivisemmat päivät", kun siivoiltiin ja sulatettiin mm. pakastin ja käytiin huonekalukauppoja kiertelee niin kyllä on ollu nyt menkkamaista kipua ja supistanut välillä ihan pirusti istuessa ja nukkuessakin :/ Vähän jännittää, et kun mielestäni mulla on aika korkee kipukynnys niin tunnistanko sit varmasti ne oikeat kunnon supistukset, kun kaikilla ne ei välttämättä ookaan niin selkeet tai superkovat... Tänään rv 38+0. Huomenna lääkäri ja se uudempi kokoarvio. Toivottavasti ei oo vauva kasvanu kauheesti tai sit ees sais kuulla, et käynnistävät vaikka viimeistään laskettuna. Tuntuu että tämäkin ois menossa muuten yliajalle, kun ei oo "oikeita kovia" supistuksia ollu tai tullut mitään limatulppaa/vuotoja jne. :)
 
Oliks teistä joku saanu ajan pelkopolille? Mitä kautta sinne lähetteen sais. Mua alko nyt ahdistaa, kun kokoarvion mukaan vauva painais jo 4kg... Lääkärin kommentti oli vaan et laittaa mun tietoihin kokoarvion mitat ja et vois sit synnyttämään mennessä ultrata lantion tilavuuden kysillä. Neuvola ens maanantaina. Ilmeisesti meilläpäin ei käynnistellä ,jos on isokokoinen vauva ja synnyttäjä pieni :sad001
 
Musta lammas, täällä on yks pelkopolilainen. Lähetteen sain neuvolatätiltä ja voit myös soittaa äippäpolille ja kertoa asiasi että sua pelottaa ja haluaisit jutteluapua. Mulle just kokoarvion jälkee sano lääkäri ennen ku lähin ja en halunnu enää pelkopolille jutteluaikaa niin että aina voin soittaa äippäpolille ja pyytää lisäaikaa :) ja sain itseasiassa viel pelkopolilääkärille rv39+4 viimesen ajan jossa katotaan mikä tilanne ellen oo synnyttäny viel :) rohkeesti vaan soittoa jos mieltä vaivaa!!
 
Ja siis jos sun lantiosi ei anna myötä vauvan koolle niin sua ei laiteta alateitse synnyttää. Ja kuulema AINA on mahdollisuus päästä sektioon että jos pelottaa niin sanot rohkeasti ja vaadit sen jos se on sulle helpompi niin :)
 
Kiitos :) Mietin, et onko jo liian myöhäistä koettaa saada aikaa, mutta hyvä tietää, että noita saa lyhyelläkin varoitusajalla.
 
Oho aika huikea ero painoarviossa :eek: hui kauhistus. Hyvä että kaikki meni hyvin ja kätilöt olivat ihania :) tulee itsellekin parempi mieli lähteä kohta koitokseen :eek: Onneksi olkoon poitsusta :Heartred !
 
Takaisin
Top