Heippa kaikille uusille :)
Leenuliini; Mulla ekat liikkeet tuntu vasta rakenneultraviikolla, jolloin oli rv 20+. Tsemppiä odotukseen! Nuo kaks viikkoa rakenneultraa odotellessa mateli ja ei ois millään jaksanut odottaa...
Huomenna ois aamulla sokerirasitus eli glukoosikoe terveyskeskuksessa. Vähän jännittää ja ahdistaa mennä sinne odottamaan ja kuluttamaan aikaa kahdeksi tunniksi. Ei oo hirveen hyviä kokemuksia labrassa käynnistä, kun jäi tuolta vähän huono kokemus alkuraskauden verikokeista (ja aiemmilla kerroilla oon joskus pyörtyillyt piikki- ja verikoekammon takia). Viimeks se hoitaja ei ollut puhelias tai kovin ystävällinen eikä näytteenotto ei mennyt ns. ihan putkeen. Maanantaisin tuo labran odotustila on varmasti täynnä pääosin vanhuksia ja varmaan todella täyttä :/ Toivottavasti en pyörtyis ja se sokerilitku maistuis vadelmalle, kun se ois ehkä eniten mun mieleen.
Oon ehkä ollut vähän pettynyt noihin neuvolakäynteihin, kun jotenkin odotin niiltä paljon enempi mut ovatkin loppujen lopuks olleen suht turhia, kun ei mitään suurempia ongelmia raskaudessa ole ollut. Tuntuu, ettei kovin läheistä hoitosuhdetta neuvolan terveydenhoitajaan pysty muodostamaan näin vähien käyntien takia ainakaan vielä tässä vaiheessa. Useimmat mieltä vaivanneet kysymykset oon selvittänyt esim. tämän keskustelufoorumin tai naamakirjan vauvaryhmien kautta muilta mammoilta/odottajilta, kun nuo meidän neuvolan soittoajat osuu ikävästi keskelle päivää, jolloin oon aina töissä eikä pysty soittamaan. Mut jospa tässä loppua kohden noita käyntejä alkais olla useemmin :)