Nythän on Heinäkuu!

Painakaa tosta omasta nikistä tuola ylhäällä ja siihen aukee se laatikko jossa on noita "omat tiedot.." yms. allekkain niin siitä se nimikirjoitus ja siihen vaan kirjottaa mitä haluaa niin tulee tohon alle :)
 
Eiku varmaan tarkotti niinku tohon nimimerkin alle…? Siis ei toi allekirjoitus vaan toi missä lukee esim. Jozzuuh ja Tuttu foorumilla. Mä oon miettiny kans, et miten siihen saa sen. :eek:
 
Tulikohan semmonen nytte tuohon? :confused005

Muoks. En mä osaa laittaa sitä. :grin
 
Muokattu viimeksi:
kellä semmonen on?jos se on taas joku "olet ollut jäsen 5 vuotta,saat jotain plaaplaa ekstraa".
 
Ei me sellaista saada. Se on vaan näillä uudemmilla kuukausilla. Niillä kuiden aktiivisilla on mahdollisuus kirjoittaa sellaisessa salaisessa ryhmässä ja nämä saavat nimensä alle kuukausistatuksen. Foorumille tuli uus sääntö, ettei saa enää linkata facebookkiin, koska joka kuukaudella on nyt omat salaiset ryhmänsä. No eipä ole meillä.
 
Olen aloittanut pikku hiljaa pihaan tutustumista sateiden loputtua ja lauantaina hommattiin kierrätyskeskuksesta hiekkalaatikkoleluja. Eilen vein pienen konttaussankarin ulos istumaan viltille, vähän kokeili leluja ja kääntyili istuallaan, muttei kontannut eikä ryöminyt. Sen sijaan onnistui laittamaan ruohoa suuhunsa ja oksensi sitten ruohon ja aamiaisen päälleen... Kantorepussa on sen sijaan viihtynyt kerrassaan erinomaisesti, tosin kaupoissa on vähän turhan pelottomasti ottamassa tavaroita hyllystä...
 
En ookaan käyny koneelta täällä ni en ees tajuu mistä teksistä puhutte... jospa sitä illalla ehtis käydä.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ny tajusin... kävin tsekkaa koneella ku ei tää kännyappsi näytä juuri mitään... täl ei voi ku lukee, kirjottaa ja tykätä. :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mut siis eihän meillä edes ole mitään tommosta suljettua ketjua, eli miks ei saatais mainostaa facebookin sivua? :eek:
 
Vanhoilla ryhmillä on aikanaan ollut mahdollisuus ne Facebook-ryhmät perustaa (ja mainostaa). :) Useimmat Facebook-ryhmätkin sulkeutuvat tietyn ajan kuluessa eikä niihin oteta uusia jäseniä enää kun laskettu aika on jo ollut ja mennyt. Mikään ei tietenkään estä esim täällä vaihtamasta yksityisesti oikeita nimiä ja lisäämästä toisia Facebook-kavereiksi jos haluaa oikealla nimellään yhteyttä pitää. Mutta myös "mä teen ryhmän, laittakaa mulle viestiä" tyyppiset ratkaisut on kielletty.

Facebook kirppariryhmiä jne saa yhä linkata, ei vaan uusia odottajien ryhmiä :)
 
Onnee onnee! Mun piiipero nukkuu vielä... mokoma taas kitisi yöllä kahden maissa ja ei tyyntyny muutoin ku tissin kautta... välillä tuntuu olevan ihan tuskaa pitää vain yhdessä yösyötössä toi.. ei vaan halua luopua yötissistä. Noh.. jospa kohta alan lopetteleen imetystä niin, et juo vaan aamulla ja päivällä tissimaitoa ja illalla lehmänmaitoo pullosta, nii irtoiskohan se suu yötissistä... muuten ei oo kyl kiirettä lopettaa imetystä vaan hissuksiin saa jäädä pois. No vähän nää munkin jutut joskus rönsyilee.... Noh.. se napero jäi viereen loppuyöksi ja aamulla nostin sen pinnikseen ja siel se ny nukkuu.. mut alkaa olla heräämisaika lähellä.. kyl se ennen kasia sieltä kukkuu varmasti.
 
HIh... kauankohan poika lie sängyssään könysi.. Makkarin ovi oli raollaan, mut en kuullu pihaustakaan. Sit lähdin hakeen kahvia ja olin näkevinäni oven raosta pienen vaalean pörröpään heiluvan... siellä se piti reunoista kiinni ja teki rivakkaa askelta.. ja mikä hymy, kun sanoin huomenta. Kyl se vaa herää välillä niin äänettömästi ja siksi sitä ei voi jättää yksin meidän sänkyyn edes barrikadien taakse nukkumaan.. :D
 
Mä en uskalla enää ottaa Tyyneä ollenkaa vieree nukkumaan, vaik kuinka tilanne vaatis. Neiti on niin kova pyörijä unissaanki et ei siinä enää tyynyvuoriin luota ollenkaa ja tulis sit ite sen takia nukuttuu älyttömän huonosti.
 
Takaisin
Top