Nythän on Heinäkuu!

Me oltiin tänään melkein koko päivä Porissa. Metsästettiin mulle mekkoa serkun rippijuhliin sunnuntaiks, kun Tampereelta ei löytynyt. Onneks nyt löyty! Miehelle ostettiin kokonaan uus puku ja kengät. Oli kyllä kallis reissu, mutta nyt on kerralla satsattu kunnolla, niin ei tarvii taas hetkeen miettiä moisia asuja. :)

Santtu tänään tasan 10kk. Siis mihin ihmeeseen tää aika menee? Mä en voi yhtään käsittää, että kohta sitä juhlitaan jo 1v. pippaloita! :eek:
 
Onnea Santtu! :) Hassua, kun toiset on 10kk ja oma pieni täyttää jo vuoden :love017

Harmi, kun osa elokuumammoista hävisi palstoilta.. olisi ollu kiva kuulla miten vivi84 menee kaksosten kanssa ja mitä IhaNaiselle, Hatsiille ja Hellille kuuluu? :) Noi on jääny jotenkin vaan mieleen.
 
Muokattu viimeksi:
Samaa mieltä Kiipsin kanssa, mä olen myös välillä miettinyt mitä "vanhoille tutuille" mahtaa kuulua. Helli kirjoitteli joskus aktiivisesti, Ihanainen jäi myös mun mieleen. Mä olen välillä penkonut muitakin vaun foorumeita ja ainakin gatusa on tällä hetkellä onnellisesti raskaana :)
 
Meidän puistoreissu menikin pilalle kun alkoi satamaan juuri kun astuttiin ovesta ulos vaikka koko muun päivän oli tosi hieno ilma, mur :mad: Olin herkkupicnic-korinkin valmistanut sitä varten......

Mutta mentiin sitten lasten ja kavereitten kanssa jätskille ja kauppakeskuksen leikkipaikkaan leikkimään ja hauskaa oli sielläkin. Meidän pienempi neiti pääsi kaksi kertaa sellaisen kolikolla toimivan auton kyytiin ja molemmilla kerroilla tuli iso itku kun autosta loppui kolikot :rolleyes:
 
Mä kävin pesemäs äsken koko kämpän matot! Jos sais ne pikkuhiljaa takas lattialle... Ei oo ollu oikee aikasemmi mahdollisuutta ja nyt oli sopiva sääkin tuohon hommaan... Lähti koiran oksennukset ja hajut kerta heitolla! Ainut mitä jäi mattoon niin nuo koiran karvat... täytyy viel vähä tarrarullaa näyttää parille matolle.. Kuinka hieno fiilis voikaan tulla mattojen pesusta?? :D Aurinko posoottaa täydeltä taivaalta ja viikonloppu täynnä touhua :)

Ihanaa viikonloppua mammat!! :)
 
Nii ja onneks en pessyt niitä mattoja aikasemmin kun tuo jätkä kerkes vetää jonku roskan suuhun mikä tarttu kurkkuun... ukko otti syliin niin poika oksensi lattialle roskan ja aamupuurot...
 
Ihanaa kyllä kun viikonloppu alkaa. Huomenna hengaillaan pojan kummitätin kans, kun isä on polttareissa. Sunnuntaina meen kavereitten kanssa syömään. Eli eli mukavia suunnitelmia tiedossa maanantaita odotellessa :wink Ihanaa viikonloppua sullekin nappo ja kaikille muillekin! :)
 
Mullakin vähän juhlajalka jo pikkuhiljaa alkaa vipattaan. Olen kuitenkin luvannut pojalle et olen ekan kerran yötä pois kotoa vasta kun hän on yli 1v eli vielä pitää vaan jaksaa odottaa :) Mutta onhan mulla hyvä syy odottaa :wink
 
En mäkään oo vielä ollut yötä poissa pojan luota. Pari kertaa oon ollut illan poissa ja isä on laittanut pojan nukkumaan. Ite oon sit tullut joskus puolilta öin takas kotiin. Eikä nyt kyllä ookaan sellaisia menoja tulossa, et tarviis poika yökylään jättää. Katotaan sit ens kesänä. Tykkään kyllä herätä pikkumurun vierestä, et sinänsä ei mitään kiirettä :)
 
Eiks hillevi sun poika nuku perhepedissä vielä? Mä taas tääl aloin jännään et alkaako toi poitsu ikinä nukkuun koko yötä... ja tolkutan kokoajan itelleni et kyl ajan kanssa. Pari yötä nukkuu aamuyöhön asti ja sit viel kainalossa. Nyt taas uinunut neljä yötä keskellä... ei muuten, mut jäbä viel isomman tilan ku mä ja mies yhteensä.. :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Nukkuuhan toi pikkuinen meidän keskellä edelleen. Viime yönä tais kyllä tehdä enkat, kun kävi vaille ysi nukkuu ja heräs ekan kerran vaille seittemän, mut jatkoi onneks vielä yli kasiin unia, kun vähän tissiä näytin :) ite heräsin kerran tossa välissä eli kivasti saadaan kaikki nukuttua. Välillä vaan poika valtaa koko päädyn sillä välin kun käyn yöllä vessassa, mut sit mä asetun jalkopäähän nukkumaan ja nukun sit siinä :grin
 
Jostain luin, että Catrionella (vai kuinka se nimimerkki kirjotettiinkaan?) olisi nyt kesäkuussa syntynyt tytär vihdoin. :) Oli siis hän, joka odotti kolmosia, mutta päättyi keskenmenoon joskus rv 20 jotain...

Mä en nyt taas tiedä, että mitä ihmettä ton perunan kanssa... Oon sitä nyt syöttänyt Santulle jo pidemmän aikaa. Joskus tulee oksennus ja joskus ei. Olisiko vaan niin, että ottaakin sormiruokana isomman palan ja sitten tulee oksennus? Tänään oksensi sitten kumminkin vielä illalla puurot lattialle! Toivottavasti ei nyt mikään oksennustauti olis, mut en kyllä toivo allergiaakaan. Ei kuulu kyllä tähän ketjuun, mut en jaksanu erikseen mennä tonne kiinteiden ruokien ketjuun. :grin Tuntuu vaan, että ruoka nousee enemmän kurkkuun, kun syöttää sitä perunaa ja röyhtäileekin kauheesti sen jälkeen. Nyt kävi illalla sitten niin, että konttaili lattialla ja alkoi kakomaan, mies sitten nosti olalle ja taputteli selkään, niin johan lensi laatta. o_O Mistä hitosta tiedän onko se nyt allergiaa vai ei...? :confused005
 
Voi onpa ihanaa jos Catrione vihdoinkin on saanut oman maanpäällisen pienen enkelinsä kun hänellä ilmeisesti mennyt keskenmenoon ihan useampikin raskaus ja kaikki joututtu kaikenlisäksi "aloittamaan" hedelmöityishoidoilla (tosin lievillä sellaisilla) :)
 
Minä en tätä nimimerkkiä muistakaan mut onpa ihana uutinen! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi miten ihana uutinen. Mä niin itkin kun ne kolmoset kuoli ja se oli tais olla vielä 24. viikolla tai jotain. Vähän kun olisivat vielä jaksaneet masussa olla pienet. Ja oon niin iloinen kans gatusan puolesta, kun alkaa olla jo turvallisemmilla viikoilla :)
 
Mulla oli myös muinoin paha mieli Gatusan ja Catriosan puolesta. Onneksi kummatkaan eivät luovuttaneet ja ihanaa että molemmilla on nyt asiat hyvin :)

Me oltiin tänään Tampereella juhlimassa lasten serkkujen synttäreitä. Oli tosi kiva päivä ja iiiihanan lämmintä :) Nyt on pikkuneiti kyllä reissurähjäinen ja kiukkuinen mutta vieraisilla oli niin reipas!
 
Me oltiin rannalla, kun oli niin hieno päivä. Poika sai käydä järvessä pärskimässä :)
 
Meillä Santtu polskutteli ulkona ihan vaan ammeessa ja hauskaa oli! :)
 
Catrione ja Gatusa on kans jääny mieleen, ihana kuulla et hyvin menee :)

Onko kukaan muu huomannu, et joillaki on tossa nikin alla teksti esim: Elokuunmammat ja vuosiluku..?
Mitenhän sellasen saa.
 
Takaisin
Top