Noksu, kuulostaapa tympeältä. Etenkin se, että kukaan ei voi koskaan olla varma perheen taustoista ja on todella kohtuutonta, jos joku utelee, milloin tulee lisää vauvoja tai vastaavaa. Voi olla kova paikka, jos perheeseen ei yksinkertaisesti saada vauvaa, vaikka kuinka yrittäisi. Sitten joku kysyy, että milloinkas te niitä vauvoja teette... niitä vauvoja kun ei tuosta noin vaan tehdä, niitä saadaan.
Itse kun odotin esikoista ja soitin isälleni nt-ultran jälkeen tulevasta perheenlisäyksestä, niin hän jotenkin huolettomasti vastasi omaan kommenttiini keskenmenon pelosta vain toteamalla, ettei meidän lähipiirissä keskenmenoja ole ollut ja sellaisella ei kannata päätään vaivata. Isä ei vain tiennyt, että ennen esikoisen onnistunutta raskautumista olin juuri edellisessä kierrossa saanut keskenmenon.
Lisäksi vaikka olen oikeasti paljon tekemisissä äitini kanssa ja hän oikeasti luulee, että kerron hänelle kaiken, tulisi järkyttymään, jos kuulisi kaiken, minkä olen jättänyt kertomatta. Hän ei esimerkiksi tiedä vuoden 2014 keskenmenostani mitään. Hän vain jaksoi ihmetellä tämän syyskuisen vauvan nt-ultran jälkeen, miksen ollut kertonut raskaudestani aikaisemmin. Hän ei kyennyt ymmärtämään, miksi en olisi halunnut jakaa hänen kanssaan keskenmenon tietoa, koska jonkun kanssa olisi hyvä ollut keskustella, jos jokin olisi ollut pielessä (onneksi ei ollut, vaan tuolla masussa potkuttelee

). Totesin vain, että onhan mulla ihana aviomies, jonka kanssa olisin voinut asiasta puhua.
Tulipa avautuminen. Mutta summa summarum. Ärsyttää tuppautujat. Jokainen valitsee elämässään ne luottohenkilöt, joille avautua.