Kuin ihmeen kaupalla mun puhelin lähtikin eloon vielä eli ei tarvinnu huoltoon lähtee

en tiedä mitä mies sille teki mut jos ees hetken toimis. Kurkkukipu senkun yltyy.
Ja tänään ärsyttää mun kaveri. Viime aikoina siitä ei oo kuulunut paitsi sillon kun on jotain vailla. Yleensä jokin muuttoapu, auton laina, hänet pitäs viedä/tuoda jostain jne jne. Alkaa ärsyttää.
Nyt hän tarvis auton ja peräkärryn. Auto meil on, mut koukku on jossain hukassa(irrotettava). Ja se pitäs olla tänään tai huomenna ja siihen reissuun siis menee koko pv ku eka pitäs hänet hakee, sitten kärry paikasta x ja sitten vasta matkaan. Ja sama tietty tullessa. Ja bensarahoja tuskin saa. Normaalisti ei ees ois väliä, aina on hänelle kaikki maksettu kun on ollu työttömänä, mutta nyt meil rahat tiukilla kun mies oli pitkäl sairaslomalla ja työpaikka makso vaan 10pv. Kela päätti et lääkärin laisunnoista viis, he ei maksa koska on muka ollu työkykynen. Ja minä tosiaan saan sen 250€/kk käteen. Ja ois sitä kiva jotai lomalla tehdäkin.
Niin nyt sitten pitäs omat lomasuunnitelmat perua ja autolla reissata ympäri ämpäri vuorokauden varoitusajalla. Että ottaa päähän. Taitaa kyllä tällä kertaa jäädä tekemättä. Poden sit sitä, että oon huono kaveri mut niiiiiin monta kertaa venynyt ja paukkunut tämän ihmisen mielen mukaan, et jossain välissä ihan jokaisen meistä pitää kasvaa aikuiseks ja alkaa ottaa vastuuta ittestään.
Vuokratkoon sitten auton, hän käy nyt töissä eikä menoja ole muutenkaan mitään ja vähän epäilen et tää asia muka nyt niin puskista yks kaks yllättäen olis tullu. Hällä muutenki tapana soittaa ja tarvita apua just sillä siunaamalla. Sanoinkin just viimeks et meillä on oikeesti pieni lapsi, ei tästä minuutin varo ajalla mihkään lähetä, mut ei näköjään vaan tajua
MAainitsinko jo että ärsyttää?

Eniten ehkä siks et tunnen itteni huonoks kaveriks ja siks että jotkut ei vaan ikinä opi.