Nurina ketju

Voi että mua alko suututtaa sun puolesta Tiutiutiu! Mikä ihme siinä on tälle toiselle siskolle niin vaikeaa majoittua tämän kerran alakerran työhuoneessa? Kyllä itsekin harkitsisin kotiin jäämistä tai sitten olisin luultavasti tosi veemäinen koko juhannuksen ajan. Jos joudut sinne työhuoneeseen nukkumaan, niin vaadit hiljaisuuden tietylle aikavälille. Jos mölyävät silti, etkä saa nukutuksi, lompsit seuraavana päivänä hotelliin tai jonnekin muualle yöksi?

Mä olisin niin tökerö, että varmasti jäisin kotiin. Nukkumajärjestelyissä pitäisi juurikin ottaa nukkumaanmenoaika huomioon, mutta myös ehkä miettiä, mistä kukin tykkää eniten. Itse jatkossa ehdottaisin, että jokainen lössi vuorotellen joutuu nukkumaan siellä alhaalla ja vuoroperiaate alkaa heti. Teilläkin on kohta pieni vauva, joten ette kai te enää ainakaan jatkossa joudu nukkumaan hälyn vieressä?

Jep - toivotaan, että tulevaisuudessa pääsis ainakin vähän parempaan paikkaan nukkumaan... Noh, minulla on selviytymissuunnitelma:
1) Korvatulpat täksi yöksi.
2) Kapy89:n ehdotus olla tosi veemäinen koko juhannuksen ajan.
3) Huomisesta eteenpäin ystäväpariskunnan luo yöksi - avauduin tästä eilen illalla vielä ystävälle, joka myös tulee miehineen samaan kaupunkiin huomenna. Kuulemma olen tervetullut miehen vanhempien luo yöksi, vanhemmat kun itse ovat mökillä ja ystäväpariskunta pitää taloa pystyssä <3

Näillä mennään :p

Ihanaa että järjestyi!!! Jatkossa pidätte tiukasti puolenne siitä, ettette enää jatkossa joudu nukkumaan melun keskellä. Varmasti tilanne oikoontuu siitä :)

Onneksi järjestyi, ihan alkoi suututtaa jo sun puolesta. Mä en suostunut tänä juhannuksena lähtemään mihinkään katselemaan humalaisia. Tai nukkumaan lattialle. Ei pää kestäis. Miehelle sanoin et saat mennä, jos haluaa. Hänkin mieluummin jäi kotiin.

Tiutiutiu ja muista nousta aikaisin aamulla ja soittaa musiikkia ja kolistella kovaan ääneen :grin:p on kyllä ihme touhua ettet pääse rauhalliseen huoneeseen nukuumaan.

Me ollaan kanssa kotona oman perheen kesken, ruokaa, jalkapalloa ja lepäilyä. Ehkä käydään mun vanhemmilla grillaamassa mutta en jaksa suorittaa yhtään mitään.

Olin tulossa ehdottamaan samaa kuin Tutuuh :hilarious:
Meillä myös kotijuhannus. Pitää siivota piha rakennusroskasta jotta päästään aloittamaan vihdoin kunnolla pihatyöt. Käydään päiväseltään joku päivä pyörähtämässä mun äidillä ja viedään entinen ulkosohvaryhmä hälle, kun ostettiin edellisen tilalle uusi.

Tiutiutiu ja muista nousta aikaisin aamulla ja soittaa musiikkia ja kolistella kovaan ääneen :grin:p on kyllä ihme touhua ettet pääse rauhalliseen huoneeseen nukuumaan.
Haha, joo, pitää muistaa yrittää! Harmi vain, että se tuskin tehoaa kehenkään näistä sikeaäunisista tyypeistä :rolleyes:

Tiutiutiu hienoa että homma ratkesi jotenkin! Mut kyllä vaatis hiukan enempi ymmärrystä miehen siskolta ja vanhemmilta! Jaksuja jussiin!
Me vietetään kans koti juhannus, grillausta, herkkuja ja sauna... siinäpä se;)

Jep - toivotaan, että tulevaisuudessa pääsis ainakin vähän parempaan paikkaan nukkumaan... Noh, minulla on selviytymissuunnitelma:
1) Korvatulpat täksi yöksi.
2) Kapy89:n ehdotus olla tosi veemäinen koko juhannuksen ajan.
3) Huomisesta eteenpäin ystäväpariskunnan luo yöksi - avauduin tästä eilen illalla vielä ystävälle, joka myös tulee miehineen samaan kaupunkiin huomenna. Kuulemma olen tervetullut miehen vanhempien luo yöksi, vanhemmat kun itse ovat mökillä ja ystäväpariskunta pitää taloa pystyssä <3

Näillä mennään :p

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta[emoji4].

Meillä aina myös sama taistelu miehen kanssa, kun se haluaa sukulaisien luokse yöksi. No minä en nuku tällä hetkellä myöskään yöllä, kiva hiippailla keskellä yötä jonkun toisen kodissa kun ei saa unta ja sitten vielä tuon esikoisen raivouhman kestäminen tuntemattomassa paikassa.

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta[emoji4].

Meillä aina myös sama taistelu miehen kanssa, kun se haluaa sukulaisien luokse yöksi. No minä en nuku tällä hetkellä myöskään yöllä, kiva hiippailla keskellä yötä jonkun toisen kodissa kun ei saa unta ja sitten vielä tuon esikoisen raivouhman kestäminen tuntemattomassa paikassa.

Yyh, kuulostaa ankealta tuo raivouhma. Mua ärsyttää just nyt sekin, että pitää yöllä kuitenkin nousta vessaan monta kertaa ja sit muut vielä valvoo... Ei voi nukkua alasti, kuten kotona.

Yyh, kuulostaa ankealta tuo raivouhma. Mua ärsyttää just nyt sekin, että pitää yöllä kuitenkin nousta vessaan monta kertaa ja sit muut vielä valvoo... Ei voi nukkua alasti, kuten kotona.

Mua kanssa tresais tuo tilanne ja just kaikki käytännönasiat niinku yölliset ravaamiset vessassa ym.
Mä varmaan jäisin vaan kotiin katsoisin jotai sarja maratoonia ja mässäilisin.
Niinkuin perjaatteessa nyt aijonkin tehdä. Haluan olla vaan ihan kotosalla. Käydään me lauantaina lintsillä isomman lapsen iloksi ja muidenkin iloksi kyllä niin saadaan vähän reissun tuntua!
Tsemppiä tiitanen juhannukseen. Toivottavasti saat vähän rauhaakin siellä.

Minäkin voisin kyl vähän nurista! Tää mun terävöittynyt haju aisti, tarkemmin se että haistan tupakan kilometrien päästä (joo liioittelua)... ollaan tässä kämpässä asuttu vuos ja vasta nyt on alkanut jonkun naapurin rööki leijailemaan meille, eikä se tosiaankaan tuu mistään läheltä! Molemmat seinänaapurit on savuttomia (tai ainakin on ollu tähän asti) ja 4 huoneisto joka tässä rivissä on niin se on viikon mökillä! Että mä en kestä tätä käryä, ei saa henkeä! Miksi ihmiset polttaa ja aiheuttaa muille hengitys vaikeuksia? Tää on ihan kamalaa!!!!

Mulla kans supertarkka hajuaisti nyt, kissan märkäruoka haisee jollekin ihan kaamealle. Onpas Tiutiulla haastava tilanne, pysyt vain lujana vaatimuksissa! Meillä juhannus menee ihan kotioloissa, ystäväperhe tulee lastensa kera käymään ja yhdessä syödään ja kokataan ja lapset saa leikkiä keskenään. Rentoa oleilua vaan.

Uh. Kyllä vaan kolmen mukelon kans on välistä jaksaminen koetuksella vaikka koht 10v-12v ovatkin.
Kun nuorin on aamunvirkku ja herää 8 (joskus öisinkin).. vanhimmat torkkuja. Illasta ajoissa nukkumaan saaminen näin loma-aikaan vaikeaa. Puol 11 on pitänyt sängyssä olla. Mies vuorotyössä ja herää 5 jälkeen aamuvuoroon ja iltavuorossa avuksi ole.
Oma energia tahdo riittää kun yöllä unet jää 4h ja päivällä harvinaisuus saada nukkua. Kiitos närästys, särky tai vauvan masu melske ym. Herään myös miehen kelloon tai koiran rappustzempaloon.
Nuorin erityistarpeellinen.. meteli välillä korvia huumaava sisarusten ottaes yhteen.
Vanhin tyttö ja teini-angsti kohdistuu aika hyvin minuun.
Josko joku kytkisi virtapiuhan..(?) ;)

Muokattu viimeksi:
Ai niin.. Odotan jo kauhulla elokuun koulujen alkua. Kahdessa eri koulussa kun ovat ja kyyditä pitää muuton takia. Harrastusten aikataulut päälle 3-4krt viikossa.

Nuristu. Kiitos ja niiaus :D

Huhhuh Ruusunen.. mä oon ihan loppu, vaikka menin eilen nukkuu klo 22 ja tytsy päätti,et herätään 4.30. Onneks ei yöllä herännyt kun pari kertaa. Meillä herätty nyt joka aamu vartti edellistä aiemmin eli huomenna kai sitten 4.15.. ja meillä tosiaan vaan tää yks, en ees uskalla kuvitella,jos tässä olis useempi tahi jotain erityistarpeita. Tsemppiä kaikille väsymyksestä tai/ja unenpuutteesta kärsiville! Ja se virtalaturi ois kyl kätevä.

Mut nuristaan nyt ite viä sen verran, et kyl aamulla vitutti suoraan sanottuna kun mies mulle valitti, että mitä oon pahalla päällä, kun kyllähän mä töissä ollessakin menin välillä kuuteen töihin eli oon tottunu herään aikasin. No, sillonpa en ollu raskaana ja pääsin töihin lepään. Ja kyllä, töissä pääsee helvetisti helpommalla kun kotona meidän tytön kans. Töissä oli sentään kahvitauot ja ruokatunnilla sai istua perseellään sen 30 min ja syödä ihan rauhassa.

Kiitos Emppuli :)
Kuin myös.. vara-akkuja sitä tarvitseville!

Tuo töihin "lepäämään" on ihan totta! Kyllä siinä vaan akku latautuu kun saa "maisemaa" hetkeks vaihtaa. Eilinen lepohetki oli itelle hammaslääkäri ja maton pesu (koira oksensi). Sai hetken ilman lapsia jtn muuta vaikka arkipäivästä onkin. Sapettaa vaan kun rauhassa pitis pystyä olemaan ennenaik.riskin takia.. helpommin sanottu. Joutuu tiukkana oleen että nyt on äidin vuoro levätä ja nukkua.
Eiköhän tässä vaiheessa raskautta väsy ja kiukku ole ihan sallittua välist ;)

Huuuh, oon vaan maannu koko päivän ja alkaa ärsyttämään tämä oma saamattomuus, kaikki tää väsymys jne saa mut hautautumaan sohvan pohjalle.. Millähän sais potkun persuksille :confused:

Mulla väsymykseen auttaisi yksinkertaisesti se, että hilaisin takamukseni pois sohvalta ja alkaisin tehdä jotain, mutta koska tahdonvoima ei riitä, niin tyydyn valittamaan mieheni iloksi väsymystä :hilarious:

Takaisin