Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kuulen ihan samaa aina välillä. Alkaa ärsyttämään jo...Gaah! "Oletko aivan varma, ettet odota kaksosia" -läppä kuultu jälleen kerran. Tällä kertaa erään eläkkeellä olevan kätilön suusta. Luulevatkohan nuo vanhemmanpuoleiset naisihmiset sen olevan jonkinlainen kohteliaisuus?![]()

Multa kysyttiin eilen työkaverin (mies) toimesta, et "paljon on tullu painoa lisää." On siis aika pieni vatsa edelleen. Totesin sit et ei paljoa ja tää mies alko selittää, et " kai ymmärrät et se on ihan normaalia et paino nousee" no aijaa!? Samassa rytäkässä toinen miestyökaveri iloitsi, et nähdään hänen kesäloman (kesäkuun) jälkeen vielä, kun ollaan viikko samaan aikaan töissä vielä ennen ko mä jään kesälomalle ja siitä äitiyslomalle. Näkee sitten, et "paljon oon turvonnut". Olin vähän et anteeks mitä! [emoji51] Meinas niin palaa pinna molempien kanssa!
eihän sitä kuumeelle mitään voi, mutta tuli kyllä paha mieli. Yritti sitkeästi esittää, että ei tässä mitään, olipa huono tuuri, mutta näin, että itkua nieleskeli.