Nurina ketju

Tuntuu tuota flunssaa olevan nyt liikenteessä. Paranemisia kaikille. Meillä alkaa isommat olemaan kunnossa, mutta pienimmäinen ja tietysti ite vielä kipeinä.. Minä kyllä sanoin masu asukille ettei saa vielä syntyä, en tod. halua olla synnärillä tässä taudissa. Ja appivanhemmat lähtee huomenna viikon reissuun, joten ei muutenkaan hyvä hetki synnyttää kun ei oo isommille hoitajaa..
 
Ääh ei oo teilläkään helppoa. Mulla on vissiin jokin pahoinvointi palannut kun ällöttää ruoan haju. Suklaakeksit maistui kyllä heti aamusta... Mä ostin itselleni aikaa aamusta laittamalla netflixin lapselle pyörimään. Vatsaa polttelee ja ihan kauhea väsy vaikka olevinaan nukuin. Tsemppiä kaikille (etenkin sairastupalaisille) alkavaan viikkoon! Odotettavissa on kuitenkin monta uutta syyskuista eikö? :)
 
Mä lähdin heti aamusta liikenteeseen, vein lapsen päikkyyn ja odotan nyt Ruohonjuuren avautumista. Vinkkinä: parasta lääkettä nuhaan, yskään ja kipeään kurkkuun on Manuka-hunaja (jota ei juuri mistään saa). Uudessa-Seelannissa käyttävät ihan sairaaloissakin kun sillä on antibakteerisia ominaisuuksia. Meillä loppui viikonloppuna, nyt pitää käyttää kaikki keinot että saisi itsensä terveeksi synnytystä varten. Nenä vuotaa ja kurkku on kipeä...
 
Väsyttää... eilisestä vieraiden kahden tunnin pyörähdyksestä saa toipua varmaan viikon, villitsivät tuon esikoisen niin että sain sitten lohdutella heräilevää ja huutavaa tyttöä yöllä ja nukuin sitten lastenhuoneen lattialla potien issiasta ja supistuksia klo 02-06.
Nyt väsyttää niin että ruoka ei maistu ja on pahaolo.
 
Jaama : voi että tsemppiä sinne, iskias on kyllä niin inhottava vaiva mullakin ollu sitä silloin tällöin. Nyt vaan yritä levätä.. ehkä helpommin sanottu kuin tehty. :/
Oliko kovia supistuksia yöllä?
 
Ei erityisen kovia, ikäviä vaan yhdistettynä tuohon alan läpi vihlovaan kipuun. Onneksi tuo selän välilevy mikä tuon kivun aiheuttaa luiskahtaa aina itsestään välillä paikoilleen ( ja toki poiskin), niin nyt esimerkiksi on taas ollut ihan hyvä olla.
Selkä suuttui viime äippäpoli käynnistä kun joutui sen neljä tuntia istumaan autossa.
 
Ei merkkiäkään et vauva olis tulossa. Kaikki supistelut on poissa ja lenkillä tuntuu et vois pitkästä aikaa juosta ku niin hyvin kulkee eli tuskin on missään alhaalla vauva ku ei tartte ees vaappua. Olin niin aatellut et hää tulis jo ennen laskettua mua pitää vissii alkaa psyykkaa et menee reippaasti yliajalle :grumpy:
Toki tärkein et hää tulee ku on valmis tulemaan :)
 
Flunssa rantautunut myös tänne. Teetä ja hunajaa mennyt jo useampi kuppi. Ehkä tää tästä, Netflix parantaa. Sais kyl parantua ennen ko vauva päättää syntyä. Voin kuvitella et ei oo kivaa synnyttää flunssassa!
 
Nyt nurisen kyllä täysin turhasta, mutta: tosi ärsyttävää, kun on itse aivan onnellisuuspöhnässä kuusipäiväisen vauvan kanssa ja elää niin tässä hetkessä, miettien ehkä korkeintaan seuraavaa päivää. Sitten (miehen) perhe kyselee jo, että milloin aiotaan pitää nimijuhlat, ja heittää samaan syssyyn, että ainakaan tää, tää, tää, tää ja tää päivämäärä ei muuten sitten ainakaan käy. Aargh!

Mies suhtautui tähän rationaalisesti niin, että sehän helpottaa paljon, kun vaihtoehdot vähenevät. Mua nyt kuitenkin ottaa jotenkin tosi paljon päähän. Että olis ollut kiva saada päättää oman lapsen nimiäisten ajankohta ihan itse, perkele!

No niin... Onneksi vauva herää kohta ja palaan sinne onnellisuuskuplaan.
 
Nyt nurisen kyllä täysin turhasta, mutta: tosi ärsyttävää, kun on itse aivan onnellisuuspöhnässä kuusipäiväisen vauvan kanssa ja elää niin tässä hetkessä, miettien ehkä korkeintaan seuraavaa päivää. Sitten (miehen) perhe kyselee jo, että milloin aiotaan pitää nimijuhlat, ja heittää samaan syssyyn, että ainakaan tää, tää, tää, tää ja tää päivämäärä ei muuten sitten ainakaan käy. Aargh!

Mies suhtautui tähän rationaalisesti niin, että sehän helpottaa paljon, kun vaihtoehdot vähenevät. Mua nyt kuitenkin ottaa jotenkin tosi paljon päähän. Että olis ollut kiva saada päättää oman lapsen nimiäisten ajankohta ihan itse, perkele!

No niin... Onneksi vauva herää kohta ja palaan sinne onnellisuuskuplaan.

Ymmärrän täysin, itsellä oli tämä esikoisen kohdalla kun (yllätysyllätys) miehen siskon perheelle ei meinannut sopia mikään. Ja olivat vielä tunkemassa meille kylään ennen ristiäisiä, vaikka juhlat siis pidettiin muualla ihan tarkoituksella.
Nyt ilmoitinkin miehelle, että päivämäärä on se mikä papille sopii, eikä kysellä koko sukua läpi.

Tuo on vaan niin ärsyttävää kun joku pistää nokkansa heti joka asiaan kun vasta on päässyt sairaalasta kotiin
 
Tiutiutiu toivottasti oot jo kuplassa:) minäkin haluisin omaani:wink jaksuja juhlien järjestelyyn!
Minä voisin nurista siitä että meillekin on nyt sit joku hemmetin lenssu rantautumassa... minä ja vuosikas kipeenä:/
Kurkkua karhaa, nenä tukossa ja mitä ihmeellisin olo! Johan tässä kerkes muutama viikko kouluja/kerhoja käydä ennen tätä:sad001 toisaalta ihan vaan hyvä että jäbä tyytyy olemaan masussa... ja saahan hän sit tästä lisää vasta aineita erinäisiin kulkutauteihin! En vaan jaksais sairautta just nyt...
 
Tiutiutiu, sinähän voisit olla vuorostasi rationaalinen ja sanoa miehellesi, että teilläpä tarjottavien suiden määrä vähenee kerralla kivasti, jos teidän päättämä päivä ei sovi sitten kuin vain osalle vieraista :wink selvää säästöä!

Meillä myös nyt koko perhe kipeänä. Ensin lapsi, sitten minä ja mies. Phuuh. Onneksi ei tarvitse pelätä, että synnyttäessä olisi flunssassa, kun ei tämä vauva aio tuolta yhtään aikaisemmin tulla.
 
Jaama, joo, miehen sisko kyseessä tässäkin tapauksessa. Ilmoittivat myös, että lokakuussa on yhtenä viikonloppuna heidän naperonsa synttärijuhlat. En jaksanut kysellä, ajattelivatko, että ollaan tulossa :rolleyes: Matkaa siis 440 km yhteen suuntaan.

Äippä*5, tsempit sairastuvalle!

Imme, kiitos ideasta ja paranemisia sinnekin!
 
Jaama, joo, miehen sisko kyseessä tässäkin tapauksessa. Ilmoittivat myös, että lokakuussa on yhtenä viikonloppuna heidän naperonsa synttärijuhlat. En jaksanut kysellä, ajattelivatko, että ollaan tulossa :rolleyes: Matkaa siis 440 km yhteen suuntaan.

Äippä*5, tsempit sairastuvalle!

Imme, kiitos ideasta ja paranemisia sinnekin!

Voi ei, näitä on siis enemmänkin olemassa kuin meidän miehen sisko, niin ärsyttävää[emoji35].

Kävivät meillä juuri kylässä ja samalla ilmoittivat että heidän naperoiden synttärit olisi lokakuussa. Että täälläkin ilmeisesti kuvittelevat että lähden kahden lapsen kanssa suurinpiirtein synnäriltä suoraan ajelemaan juhliin ja hakemaan kaikki taudit.
Onneksi olen suunnitellut lokakuulle ristiäisiä, niin siinähän haaveilevat
 
Aaaargh miten ärsyttäviä nuo sukulaiset osaa olla! Mä kyllä päättäisin ihan omien mieltymysten mukaan ja jos ei joku pääse paikalle niin voi voi. Täällä on kyllä miehen suvun kanssa niin viileät välit etten meinannut sen siskoja kumpaakaan pyytää ristiäisiin. Ainoastaan isovanhemmat ja kummit. Meillähän anoppi ja appi ovat KOKO lokakuun Espanjassa, ja se on kyllä pakko ottaa huomioon. Ärsyttää että ristiäiset venyy marraskuulle, koska nimi oli tarkoitus pitää salassa. Pitkä aika salailla muilta, ja esikoiselle haluaisimme kyllä alusta alkaen puhua oikealla nimellä, mutta hänhän saattaa sen sitten sanoa ääneen. Noh ehkä nää on niitä kuuluisia pieniä murheita ja mä kanssa aion nauttia vauvakuplastani rauhassa. Ristiäiset on kun on ja varmasti oikein kaunis tilaisuus pienelläkin porukalla.
 
Mulla myös hieman viilennyt nuo välit miehen puolen sukuun (ei kyllä tarkoituksella) mutta olen sen verran oman tien kulkija niin en tykkää että mun asioihin puututaan tai udellaan.
Nyt kesällä paloi tuohon miehen siskoon kyllä käämit oikein kunnolla kun mies vei esikoisen sinne hoitoon vaikka olin kieltänyt. Ja ne oli sitten vienyt tytön johonkin eläinpuistoon tai vastaavaan, joo ihan kiva juttu noin muuten, mutta olisin äitinä halunnut olla se henkilö joka vie tytön ensimmäistä kertaa tuollaiseen paikkaan, itkuhan siitä meinasi tulla ja nyt vain suorastaan vituttaa koko asia.
Kärsit ensin lapsettomuudesta kymmenen vuotta ja sitten et saa kokea lapsesi kanssa tuollaisia hetkiä itse[emoji37].
Onneksi tuota välimatkaa noihin sukulaisiin on riittävästi ja toivottavasti tulevaisuudessa jossain vaiheessa vielä enemmän.
 
Kurjaa, Tutuuh, että venähtää marraskuulle asti :sad001 Muakin harmittaa oikeastaan just siksi, kun miehen siskon ehdottama aika ois lokakuun puolenvälin jälkeen, enkä millään haluais pitää nimeä salassa niin pitkään. Ei sillä, että sitä vielä nyt olisi kyllä päätettykään. :D Ja sitten oli tosiaan monta päivämäärää, jotka eivät heille passaa muista syistä.

Jaama :sad001 Ymmärrän harmin!

Meillä on kyllä muuten lämpimät välit miehen perheen kanssa ja viihdyn heidän kanssaan, mutta välillä nyt vaan tulee näitä ristiriitoja. Ja kun on ite vielä niin hetkillä hormonien kanssa.
 
Jahas aloitetaan tämä päivä sitten neljän tunnin yöunien jälkeen[emoji42]
 
Mä en oo viä ehtinyt miettiin ees ristiäisiä. Mut jos lapsi syntyy la mennessä (15.9.) niin sit ristiäiset on varmaa heti ku voidaan pitää(ei olla naimisissa niin siinä menee se 6-8 viikkoo,viimeks oli aika tasan 8)eli marraskuun alussa tai puoli välissä. On siinäkin taas sumpliminen kun pitää olla lauantai, että miehen puoli suvusta pääsee paikalle ku kans 400km väliä...
 
Takaisin
Top