Nuoria kuumeilijoita

Mitäs tänne kuuluu? :) Täällä kp 27/27 keskenmenon jälkeen, aamulla testasin negan.. Ajattelin että olisin perjantaihin asti malttanut odottaa testaamista ja elää siinä toivossa että olisin jo uudelleen raskaana, mutta joku pakkomielle tohon testaamiseen tullut..:grin ja jotenkin sen kyllä aavisti että nega sieltä tulee:sad001 pöhh.. miks pitää testata vaikka vois ihan hyvin odottaa ja elää siinä ihanassa toiveessa että oliskin raskaana..:eek:Jos ovis tässä kierrossa tuli niin se olis ajottunut jonnekin pääsiäisen tienoille, ja sillon se kyllä tuli hyödynnettyä.. noh, ehkä se keskenmeno vähän pisti kierron sekasin, tätiä odotellessa.. Haikeeta, mutta josko 2016 oliskin se meidän vuosi:happy: Kohta onkin sitten muutto edessä uuteen asuntoon että saa vähän muuta ajateltavaa:)
 
Ihana Lauruskaah kun jaksat pysyä positiivisena :) kyllä nyt olis jo teidän vuoro :wink :) minä tosiaan sain plussan tasan kuukausi keskenmenosta, jouluvauvaa odotellaan :) :Heartred muutetaan nyt pariks kuukaudeks kerrostalo kolmioon, en osaa siitä sen tarkemmin sanoa kun mies sen kävi katsomassa ja itse en päässyt sitä näkemään.. :D tarkotus olisi ostaa oma asunto sitten kesällä :)
 
Itseasiassa mun mies on just sanonut että hänelle sillä asunnolla ei ole niin väliä, kunhan on katto pään päällä.. :scared007:scared001mutta toisaalta jos asutaan siinä vain vähän aikaa niin haitannekko tuo millanen se on, jos on ihan kamala murju niin sitä suuremmalla syyllä ollaan äkkiä muuttamassa omaan asuntoon:grinja muutetaan siis miehen lapsuuden maisemiin, sellaiselle pienelle kylälle missä kaikki tietää toisten asiat:confused:mutta ihmiset on kyllä siellä tosi ystävällisiä, varmasti siellä viihtyy :) Meillä on tässä naapurustossa paljon lapsiperheitä ja lähellä kirjasto, kauppa ja koulu, mutta täälläkin välillä tapahtuu vähän epämääräisiä asioita:grin inhottava vain kun asutaan nyt ensimmäisessä kerroksessa, ja se toinenkin asunto on ekassa kerroksessa, niin tuntuu kuin asuis jossain akvaariossa kun ulkoa näkee niin hyvin tänne sisälle:grin
 
Nyt voin sanoa, että tää yritysprosessi on periaatteessa virallisesti alotettu! Jätän siis uuden renkaan tänään laittamatta, kun on menossa siis taukoviikko ja menkat. Päätettiin kuitenkin, että ennen elokuun varsinaista yrityksen alottamista annan kropan totutella elämään ilman noita ylimääräsiä hormoneja... Kierto menee varmaan ihan sekasin kun renkaan kanssa ollu tarkka 28pv, mutta mulla oli siis epäsäännöllinen kierto ennen hormoniehkäsyn alotusta. Söin siis pillereitä ensin vuodesta 2009, nyt kaks vuotta oli rengas.

Pitäs opetella leikkimään noilla kumeilla pitkästä aikaa :laughing002 Yhtä aikaa oon niin ilonen että pääsen tosta hormoniehkäsystä eroon, samaan aikaan hirvittää että kuin paljon sen lopetus nyt sekottaa kiertoa ja vaikeuttaa raskautumista... Noh, aika näyttää. Ja onneksi on se joku lääke, jolla menkkoja voi käynnistellä, jos niitä ei rupee kuulumaan. Jos hetken jaksaisi käyttää kumeja niin sit voisi hyvillä mielin jättää nekin pois koulun suhteen! Mut voi olla, että menee jo kesän aikaan "tulee jos on tullakseen" -touhuksi :happy093
 
Takaisin
Top