Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvin se menee, mua pelotti ihan sikana mennä päksiin synnyttämään, kun olin lukenut ja kuullut vaan huonoa siitä.. Mutta lähes kaikki hoitajat olivat mukavia, sekä synnytysosastolle, että synnyttäneidenosastolla. :)

Synnytys meni muuten persuksilleen, mutta siitä ei voi sairaalaa tai henkilökuntaa syyttää. :)

Joo mäki oon kuullu paljon huonoa henkilökunnasta, mut ainaki tähän asti mitä täällä on käyny ni kaikki on ollu tosi kivoja :) Et seki varmaa riippuu ihan ihmistyypistä et kenen kanssa tulee toimeen :D Koitan vaa ajatella et nää tahtoo vauvan parasta ja on ammattilaisia et ei pitäs olla ihan kauheeta mut silti kauhee ahistus ja pelko päällä :D

Kurjaa et meni persuksillee, toivottavasti seuraava menee paremmin ja saisit mukavan muiston siitä :)❤

Täälläki kovasti odotellaa josko pääsis synnyttää ! Nyt rv 40+4 mut eipä kummosempia tuntemuksia ole.. kaikkia keinojaki kokeiltu mut eipä oo kaveri vielä halunu ulos tulla. Pelottaa että menee käynnistykseen sillä sitä oon alkanu nyt pelkää ja samoin jos joutuuki sektioon.. ärsyttää muutenki ku kaikki kaverit ja sukulaiset kokoaja soittelee ja kyselee. Enköhä kyllä kerro sit ku tulee lähtö/kun pieni on täällä. Kaiken lisäks vielä se että mies tuleeki armeijasta vasta seuraaville lomille sitte ku ollaan synnyttämässä... piti tulla huomenna mutta ei pääsekään.

Täälläki kovasti odotellaa josko pääsis synnyttää ! Nyt rv 40+4 mut eipä kummosempia tuntemuksia ole.. kaikkia keinojaki kokeiltu mut eipä oo kaveri vielä halunu ulos tulla. Pelottaa että menee käynnistykseen sillä sitä oon alkanu nyt pelkää ja samoin jos joutuuki sektioon.. ärsyttää muutenki ku kaikki kaverit ja sukulaiset kokoaja soittelee ja kyselee. Enköhä kyllä kerro sit ku tulee lähtö/kun pieni on täällä. Kaiken lisäks vielä se että mies tuleeki armeijasta vasta seuraaville lomille sitte ku ollaan synnyttämässä... piti tulla huomenna mutta ei pääsekään.

Miks miehes ei pääsekkään? :o

Meilläki poika hiljeni pari päivää ennen lapsivesien menoa, liikelaskennallakaa ei tullu tarvittavaa määrää täyteen..

Tsempit youngmamalle viimeisiin päiviin, tuntuu varmaa pitkiltä päivät kun vaan oottaa että jotain alkaa tapahtumaan, mutta onneksi vauva on syntyny viimestää reilun viikon päästä :)

Niinpä kuhan vaa lähtis luonnollisesti käyntiin... entiiä joku mettäreissu tuli viikolopuksi ni ei pääsekää :(

Youngmama, mullakin meni yli lasketun eikä ollut mitään tuntemuksia että poika edes meinaisi syntyä luonnollisesti, mutta päätti sittenkin syntyä päivää ennen kuin olisi ollut aika kontrolliin jossa oltais jo todennäköisesti alettu käynnistelemään :) se oli oikeastaan aika yllätävää, kun olin jo tottunut ajatukseen että käynnistetään :rolleyes: tsemppiä!

Tämä touhu on mennyt kalenterin vahtaamiseksi ja ehdotin jo miehelle että tilaisin ovis testejä että tiedetään koska panostetaan touhailuun :p no saa ne ovis tikut vielä jäädä mutta ei enää voi tilannetta kutsua "tjot? :hilarious: on kyllä niin ajatuksis toinen vauva, että pitäis vähän rauhoittua :woot:

Huomenna pitäs menkat alkaa. Testasin malttamattomana rfsun testillä mut aikalailla negaksi mä tuon tulkitsen :-(

Niinpä kuhan vaa lähtis luonnollisesti käyntiin... entiiä joku mettäreissu tuli viikolopuksi ni ei pääsekää :(

Toivottavasti lähtis syntyy luonnollisesti ja pian! :)

Täälläki ootettii jo miestä kotii tällä viikolla mut sit se nilkki ilmotti että on metässä maanantaihi asti et nähää ens viikolla.

e2b1f6af002e8563741725ed46e40d70

Tuossa vielä kuva :|

//toi on tosiaan lavuaarin reunalla, näyttää ihan wc pöntön reunalta :-D

Pienitimantti, eipä siinä taida mitään näkyä :/ mutta toivoa on niin kauan kun menkat ei ala! :) jokuhan sanoi täällä että rfsun testit antaa aika myöhään toista viivaa? Että ei ole ihan toivotonta, pidän sulle peukkuja!

Rfsut on kyllä aika shaissea, mäkin olin jo arviolta 6+ viikoilla menossa testatessa ja ei siltikään ollu mikään kovin vahva viiva. Selkeä muttei ... Sanotaanko niitä leffaviivoiksi jos molemmat viivat ovat yhtä vahvat? :D no mut sellasia ei ollut.

Rfsut on kyllä aika shaissea, mäkin olin jo arviolta 6+ viikoilla menossa testatessa ja ei siltikään ollu mikään kovin vahva viiva. Selkeä muttei ... Sanotaanko niitä leffaviivoiksi jos molemmat viivat ovat yhtä vahvat? :D no mut sellasia ei ollut.
Oho, onpa kyllä myöhäseen näyttäny haaleeta!

Ihana kun tässä ryhmässä on niin eri tilanteissa olevia nuoria ihmisiä, vaikka ite on jo läpi käyny tän raskauden ja synnytyksen kerran niin voin niin hyvin samaistua teidän tilanteeseen ja jännittää mukana :) tahtosin niin kovasti jo itekki jännittään synnytystä. :D ja onneksi löytyy myös kohtalotovereita jotka jännittelee niitä viivoja <3

Oottelen ihan oikeesti täällä teidän päivityksiä että mikä tilanne ja jännään. :D mää jännitin synnytystä ehkä kaks ekaa trimesteriä, sen jälkeen oli tosi jotenkin luottavainen olo omaan kroppaan ja hoitohenkilökuntaan. Kattoin tosi paljon sarjoja kuten one born every minute yms. Ku menin synnyttää nii olin ihan ett nonii hoidetaa tää nyt alta pois et saan mun vauvan :D

Onks teillä muuten mitää hyvii vinkkei saada lantiopohjanlihakset sun muut lihakset rentoutumaa ennen synnytystä? Entä auttaako seksi siihen et ne rentoutuis? Lääkäri käski saada ne rentoutumaa et on kuulemma ihan täysin jännittyneet et olis hyvä saada ne rentoutumaa ettei pahasti repeäis :)

Mää en oikeestaa mitää muuta nyt toivo ko että synnytys ois suhteellisen helppo, selvittäs ilman mitää ikävää ja saatas terve vauva maailmaan. Ois ikävä jos olis nii kauhee synnytys ettei uskaltas toista alkaa yrittää. Meille on molemmille ollu kerta aina selvää et yhen lapsen perheeksi ei jäätäs jos vaa se mahollista on, molemmilla kerta sisaruksia löytyy. :)

Harjoittelu auttaa rentoutuun, jännität ja rentoutat vuoronperään. :) ainakin välilihaa voi venyttää hieromalla ja öljyllä, kävisköhän kans niihin lihaksiin? Ja tietenki yleinen rentoutuminen, aktiivisesti koitat pitää kroppaa rentona jos huomaat ett jännität.

Harjoittelu auttaa rentoutuun, jännität ja rentoutat vuoronperään. :) ainakin välilihaa voi venyttää hieromalla ja öljyllä, kävisköhän kans niihin lihaksiin? Ja tietenki yleinen rentoutuminen, aktiivisesti koitat pitää kroppaa rentona jos huomaat ett jännität.

Pitää varmaa ruveta ettii noita lihaksia huomenna ihan ajan kanssa että saa alotettua :) jotenki tosi vaikee saada kroppaa rennoks oikee missää vaiheessa mut kaipa tää tästä, kerta armon aikaa annettiin vielä monta viikkoa :cool:

Takaisin