Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Terkkuja phks:stä! Vaava ollu ihan hiljaa eikä oo liikkunu ni tultii käymää tarkistuksessa :) Alkanu tulee jo supistuksiaki et ei varmaa mee enää kauaa että syntyy! Jännittää huimasti! Huomenna ois pelkopoli aika et toivottavasti siihen saakka pysyis vielä masussa :D
Yh.. En mä haluais ajatella et ois menny keskentietenki se käy järkeenki ku olihan ne menkat tosiaan aika reippaasti myöhässä. Ehkä onni että en ehtiny testata vielä, ois tullu vaan pahempi mieli jos ois plussannukki. Mut pitääkö mennä käymään lääkärissä jos epäilee keskenmenoa?
Julia97 paranemisia :)
Aikasenpiin oloihin nähen nyt on outo olo,mulla tuli eilen tosi paha olo ja aamupöydässä melkeen örkki lensi! Imetys on ihan tosi tuskasta. Vielä vähän toiveet nostaa päätään 
Jee tsemppii loppu odotukseen, mitkä viikot sulla on? Ja ootko hyvillä mielin menossa päksii synnyttämään? :)
Sadelmiina pahottelut!aivan varhasen vaiheen km:t on toosi yleisiä, ei niitä monesti naiset tiedäkkään kun niin varhoin menevät. Että onhan se mahdollista!
Oonaa tsemppiä loppurutistukseen, kohta se nyytti on täällä <3 mulla pari viimestä päivää piti itellä tehä liikeseurantaa kun tuntu että niin vähän liikku, mut synnytystähän se vain enteili :)
36+6 nytte tänää :) Ja no hmm pelottaa ja ahistaa koko synnytys ni en oikee tiiä :D Ainaki tuo yöllinen kätilö ja lääkäri oli kivoja et sen puolesta on kyllä kiva mennä mut no sen näkee sit tän pelkopolin jälkee et miten edetää :)