Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläpäin terkka kävi kerran kotona vasta muutamia päiviä sairaalasta kotiutumisen jälkeen.

Yllätyin, kuinka tunteisiin tämä yrittäminen ottaa vaikka päätettiin mennä tjot ajatuksella ja miehen kans ollaan puhuttu siitäkin että ollaan tyytyväisiä että meillä on jo lapsi eikä se mikään katastrofi ole jos ei toista tule, mutta tänään ajattelin asiaa niin ihan olin itku silmässä :eek:toki oon menkkojen aikana tavallista herkempi, mutta kyllä se ajatus ettei saataiskaan toista, raastaa mun sydäntä :arghh: tälläinen avautuminen tänään.

Kiitos :Heartred oon vaan niin kauhean malttamaton:oops:pitää tästä kierrosta ottaa kaikki irti niin ei ainakaan jää siitä kiinni :p

Oi olipas viestejä tullut! Leipälapio ja nassutin paljon onnea plussista <3 marsupilami nauti nyt kesästä ja tee kaikkea mitä et raskaana sitten voi tehdä :p ja tsemppiä yritykseen, toivottavasti pian tärppää <3 ja eihän tässä mistään pienestä asiasta ole kyse, joten ei ole ihme et menee tunteisiin :)

Täällä kaikki hyvin, masu kasvaa kovaa vauhtia nyt rv 19 ja malttamattomana ootan rakenneultraa joka 22 viikolla :)

Kyllä se marsupilami vielä jossai vaiheessa tärppää! :)
Mua on tänään ahistanu tää mahan koko. Se on ollu koko aja tiellä ku jotai yrittäny puuhailla. Tää kuumuuski tekee mut hulluksi.

Oi olipas viestejä tullut! Leipälapio ja nassutin paljon onnea plussista <3 marsupilami nauti nyt kesästä ja tee kaikkea mitä et raskaana sitten voi tehdä :p ja tsemppiä yritykseen, toivottavasti pian tärppää <3 ja eihän tässä mistään pienestä asiasta ole kyse, joten ei ole ihme et menee tunteisiin :)

Täällä kaikki hyvin, masu kasvaa kovaa vauhtia nyt rv 19 ja malttamattomana ootan rakenneultraa joka 22 viikolla :)

Mones päivä sulla on rakenneultra? :) mulla 15.8.

Huhu.. Ei oo kyl yhtään kiva tyttö tuli eilen kuumeeseen, nenä vuotaa ja yskä oikein limasen kuuloinen. :( Sääliks käy kun on muutenkin näin kuuma .. Itselläni alkaa voimat loppua kuumuuden ja loputtoman tytön huudon takia :/ Stressi tasokin noussut ihan liikaa viime aikoina ja se on tuonut tosi kipeäksi mahan seudunkin pelottaa kuinka ne kaksi siellä jakselee tän stressin takia .. Tiedän, että raskaana pitäisi mahd. vähän stressata kun se vaikuttaa myös vauvoihin.. Sitten olen huomannut, että pitkien matkojen käveleminen tekee kiristystä mahaan ja alapäähän .. Myös tytön nostelu ;( pakko kyllä ensi viikolla mainita neuvolassa näistä kivuista .. Pelottaa jo etukäteen kuinkahan loppuraskaus oikein menee "vuode levon vankinako??"

Joo kyllä halutaan sukupuoli tietää :) toissapäivänä neuvolassa koitti jo ultraaja kattoo mut ei näyttänyt tämä pikkunen :p jospa se siellä rakenneultrassa näyttäis :) tai sit myöhemmin neuvolassa :)

Tsemppiä julia97! Toivotaa että on vain kohdun venymistä nyt joka sitten helpottaisi loppua kohden. Ilmat sais kyllä viiletä niin olis kaikilla helpompaa, meillä poika kiukkuaa eikä ruokakaan maistu entiseen malliin kuumuuden takia :/

Tsemppiä julia97!

Huh, sais tosiaan viiletä. Mulla supistelee käveleminen näillä ilmoilla ja oon hukannu mun ainoot äitiysshortsit nii farkuilla joudun kulkeen :dead:

Miestä pitäis lähtä kohta kattoon sairaalaan. On ollu sunnuntaista asti siellä mahakipujen takia. Tänään yrittivät tähystyksellä poistaa sappikiviä, mutta ei onnistunu ni pitää leikata:sad001 Ei vaan yhtään tiiä millon..

Joo kyllä halutaan sukupuoli tietää :) toissapäivänä neuvolassa koitti jo ultraaja kattoo mut ei näyttänyt tämä pikkunen :p jospa se siellä rakenneultrassa näyttäis :) tai sit myöhemmin neuvolassa :)
Ai teillä ultrataan neuvolassakin :o Cool! Mulla on ultrattu ne kaks kertaa eli np- ja rakenneultrat. :)

Marsupilami, mulla samat fiilikset. Itkuhan se tuli tänään aamulla ku töihinlähtiessä alko vuoto... En tosin tiiä onko oikeet menkat ku jotenki niukalta tuntuu nyt jo näin iltapäivästä... Blääh.. Haluan beibipötkylän masuun asustelemaan :c kaikki itkettää tänään. Itkin töissäki ku kaakauautomaatti ei toiminu ja tiskikone jumitti. Mä en koskaan itke. Ehkä toivoo on vielä valemenkoista? Kp on kuitenki jo 39
Niin ja onnee kauheesti plussanneelle! <3 :)

Marsupilami, mulla samat fiilikset. Itkuhan se tuli tänään aamulla ku töihinlähtiessä alko vuoto... En tosin tiiä onko oikeet menkat ku jotenki niukalta tuntuu nyt jo näin iltapäivästä... Blääh.. Haluan beibipötkylän masuun asustelemaan :c kaikki itkettää tänään. Itkin töissäki ku kaakauautomaatti ei toiminu ja tiskikone jumitti. Mä en koskaan itke. Ehkä toivoo on vielä valemenkoista? Kp on kuitenki jo 39

Takaisin