Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
no ei siinä, siinäs tulee, uskon muutenkin että jos raskaana nyt olen niin tulee tyttö 
Oon niin samaa mieltä sun kans! :) ja muutenkin tää koko foorumi on ollut mulle hyväksi kun saanut kysellä tyhmiä esikoista odottaessa yms :DTää ryhmä on kyllä niin ihana kun tänne voi kirjotella mistä vaan ja monia kiinnostaa ne asiat oikeasti kun taas omaa ikä ryhmää ja ymmärrän sen täysin :D harvalla oikeasti perhe haaveet mielessä tässä iässä:)!

tuntee ittesä nii pöhölöks näitte juttuje kans.Mua mietityttää et miltä ne supistukset tai harkat tuntuu kun kokemustahan mulla ei oo ennen tätä nii hankala sanoa onko supistellu vai ei, ja se tuntuu olevan joka tutun ja sukulaisen eka kysymys että "kui oot voinu onko supistellu?" Mut en osaa vastatatuntee ittesä nii pöhölöks näitte juttuje kans.
Mä mietin ihan samaa, mutta kyllä sen sitten tunnisti kun supisteli.. :D mulla alkoi jo rv20 paikkeilla supistella esim. Kävellessä.