Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On se jännä mitenkä sitä rakkauden määrää omaa lastaan kohtaa ei oo osannut kuvitella ennen kuin se on oikiasti olemas :wideyed: Itseä murehditutti ennen lapsen syntymään että mitä jos en rakastakkaan lasta yhtä paljon kuin miestäni? Kun en koskaan ollu rakastanut ketään niin paljoa kuin miestäni, mutta tokihan se rakkaus kohdistuu eritavalla mieheen ja lapseen :D
Nyt kun on tämä oma taapertaja niin olen ihan varma ettei enempää voisi rakastaa :Heartred:love017

No onhan tää kauheeta olla miehestä erossa. :( aina iltaisin kun puhutaan puhelimessa meiän keskustelu on suurinpiirtein "tuu kotiin" "en voi" :D mä niin toivon että toi viel lähtis sivariin, koska oon niin väsy ku poika nukkunut huonosti. Aina ennen annoin pojan miehelle yöllä jos heräs eikä nukahtanut tissille. :D tuskin tää muuten niin paha mut olin tottunut että on koko ajan auttavia käsiä täällä ja yhtäkkii oonki ihan yksin. :( sit muksu viel vissii vääntää hampaita just nyt.. :D

Kumpa toi ois päässy viime vuonna jo, niinku kaikki kaverinsaki. :D

Voi sua leipälapio... Kovasti voimia sinne!
Itellä ei varmaan miehen lähtö olisi sillai paha kun muutenkin hoidan pojan yksin, että sen apua ei tulisi ikävä :D mutta sitä läheisyyttä ja juttu seuraa kaipaisin kovasti :Heartred
Mun mies lähti armeijaan pari vuotta sitten ja mä itkin yksin kotona että "kumpa se ei kestäisi ja tulis pois sieltä", no niinhän siinä kävi että lopetti kesken ja vaihtoi sivariin :D silloinkin piti kyllä olla kuukaus eros, mutta pääsi aina vlopuiks kotia niin ei ollut niin paha :)

Täyttää elokuun alussa 1v :) kauhian nopeaa mennyt tämä aika! :woot: viimme vuonna näihin aikoihin jännäiltiin koska saa lähtiä synnyttämään, laskettu aika olis ollu 23.7.
Raskaus meni sen verran ylitte että olis pitänyt käynnistää, mutta poika päättikin syntyä päivää ennen :grin

Täyttää elokuun alussa 1v :) kauhian nopeaa mennyt tämä aika! :woot: viimme vuonna näihin aikoihin jännäiltiin koska saa lähtiä synnyttämään, laskettu aika olis ollu 23.7.
Raskaus meni sen verran ylitte että olis pitänyt käynnistää, mutta poika päättikin syntyä päivää ennen :grin

Aws ❤ joko teillä kävellään?

Aws ❤ joko teillä kävellään?
Kävellään.. Ja lujaa! :hilarious: ollut aina vähän kiirus meidän pojalla (mielestäni turhankin kiirus), oli 3kk kun kääntyi itse mahallensa, 5kk ryömi, 5.5kk konttas,6kk nousi tukea vasten seisomaan ja aika pian lähti tukea vasten kävelemään. Tuntuu ettei tämä meidän "vauva" oo koskaan osannut olla paikallansa :woot: jotkut kun vasta lähtee liikkeelle vähän ennen yhtä vuotta...

Täällä myös mies käynyt intin jo :) hän oli Ivalossa puoli vuotta. Ehkä päästiin helpommalla kun sillon seurusteltiin ja tavattiin muutenkin vain pari kertaa kuukaudessa. Oli se silti rankkaa ku ei oikein voinu pitää yhteyttä. Mutta loppujen lopuksi se aika meni tosi nopeaa :)

Täällähän on taas keskustelu pystyssä! :)

Ite oon kans niin ujo että vaikea lähtiä mihinkään ryhmiin ja kavereitten kans juttelu on jotenkin muuttunut vaivautuneeksi, kun ovat ihan eri elämän tilanteissa eivätkä ymmärrä mitään vauva juttuja :oops:
Ja todellakin imetys on aluks sotkuista :joyful: itellä oli "onneks" rintakumi käytössä niin ei maitoa suihkunnut joka paikkaa vaan keräytyi siihen kumiin :rolleyes:
Mullaki oli esikoisen kans rintakumi käytössä. Silti oli kauheen sotkusta, kun sillä välin kun vauva ykäili liika maitoa pois, kumi täytty ja pursus uudesta maidosta :'D turhautuneena aloin pumppaamaan maitoa ja syöttämään pullosta. Imetys loppukin jo neidin ollessa 3kk.. :-( Nyt toisen kanssa on ollu enemmän motivaatiota jatkaa imetystä alkusotkuilusta huolimatta, koska se oli raskasta olla koko ajan pumppaamassa, pesemässä pulloja ja nousta yölläkin lämmittämään maitoa, muistaa ostaa korvikkeita (puhumattakaan kuinka kalliiks se tuli) jne. Paljon helpompi ottaa päivällä/varsinki yöllä tissi esiin ja antaa vauvan syödä maaten vieressä :-D

Kävellään.. Ja lujaa! :hilarious: ollut aina vähän kiirus meidän pojalla (mielestäni turhankin kiirus), oli 3kk kun kääntyi itse mahallensa, 5kk ryömi, 5.5kk konttas,6kk nousi tukea vasten seisomaan ja aika pian lähti tukea vasten kävelemään. Tuntuu ettei tämä meidän "vauva" oo koskaan osannut olla paikallansa :woot: jotkut kun vasta lähtee liikkeelle vähän ennen yhtä vuotta...

Oih, toivottavasti tää mun pikkuinen olisi vielä jonkun aikaa paikallaan! Muuten ei voi hetkeksikään jättää yksin. Nyt on kätevää jättää poika leikkimatolle esim ruokaa laittaessa. :) mä oon ite lähtenyt kävelemään vasta 1v 3kk ikäisenä! :D

Itsekkin oon oppinut kävelemään vasta reilusti yli vuoden ikäisenä, samoin mies :D päästäänkö teillä jo itse kääntyilemään leipälapio?

Mammastiina, oon ite kyllä kiitollinen että mulla on imetys täysin onnistunut! :)Onhan se paljon helpompaa, varsinkin kun aina ei voi olla varma maistuuko maito vai ei niin eipä mee hukkaan tissistä kun siitä saa imeä se verra kun tarvitsee, ja varsinkin öitä helpottaa se ettei tartte maitoa käydä lämmittämäs :)

Tahtoo mukaan keskusteluun! 18v/97, Päijät-Hämeessä asuva ja tukevasti voiva odottelija! :D ei ollut mitään erikoista vauvakuumetta kun huhtikuussa plussailtiin❤ oli kyllä päätetty jo avomiehen kanssa että ollaan valmiita ja lapsi on tervetullut jos on tullakseen. :) ja hetihän sitten napsahti nyt 16+4 ja laskettu aika 24.12 toivon todella että menisi yyyyyyyyliaikaiseksi! Itse marraskuussa syntyneenä, mieheni sekä oma äitini joulukuussa syntyneitä. :/ tahdotaan tammikuuvauva lueskelin muutamia kymmeniä sivuja taaksepäin, kovasti kiinnostaisi nämä lähiseudun odottelijat!

Tahtoo mukaan keskusteluun! 18v/97, Päijät-Hämeessä asuva ja tukevasti voiva odottelija! :D ei ollut mitään erikoista vauvakuumetta kun huhtikuussa plussailtiin❤ oli kyllä päätetty jo avomiehen kanssa että ollaan valmiita ja lapsi on tervetullut jos on tullakseen. :) ja hetihän sitten napsahti nyt 16+4 ja laskettu aika 24.12 toivon todella että menisi yyyyyyyyliaikaiseksi! Itse marraskuussa syntyneenä, mieheni sekä oma äitini joulukuussa syntyneitä. :/ tahdotaan tammikuuvauva lueskelin muutamia kymmeniä sivuja taaksepäin, kovasti kiinnostaisi nämä lähiseudun odottelijat!

Missä päin päijät-hämettä oleilet? :) Itekki oon päijät-hämeestä! :) ja onnea huimasti ❤

Tääl keskustelussa on kyllä paljon porukkaa päijät-hämeestä. :D täällä foorumilla en oo muuten törmännyt kauheesti täältä oleviin. Tän vuoden helmikuisissakaan ei ollut ketään aktiivista. :D

Tääl keskustelussa on kyllä paljon porukkaa päijät-hämeestä. :D täällä foorumilla en oo muuten törmännyt kauheesti täältä oleviin. Tän vuoden helmikuisissakaan ei ollut ketään aktiivista. :D

Samaa mäkin mietin että onpa erikoisen paljon päijät-hämeestä :D

Ja minä myös olen! Lahti/Orimattilassa asuskelen :)

Tervetuloa skorpioni! :) onpas meillä lähekkäin la! Mulla on 21.12 <3

Kiva kun täällä taas aktiivista keskustelua! Mites yrittäjillä menee? Kovat tsempit täältä kaikille! <3 :)

Takaisin