On se jännä mitenkä sitä rakkauden määrää omaa lastaan kohtaa ei oo osannut kuvitella ennen kuin se on oikiasti olemas
Itseä murehditutti ennen lapsen syntymään että mitä jos en rakastakkaan lasta yhtä paljon kuin miestäni? Kun en koskaan ollu rakastanut ketään niin paljoa kuin miestäni, mutta tokihan se rakkaus kohdistuu eritavalla mieheen ja lapseen :D
Nyt kun on tämä oma taapertaja niin olen ihan varma ettei enempää voisi rakastaa

Itseä murehditutti ennen lapsen syntymään että mitä jos en rakastakkaan lasta yhtä paljon kuin miestäni? Kun en koskaan ollu rakastanut ketään niin paljoa kuin miestäni, mutta tokihan se rakkaus kohdistuu eritavalla mieheen ja lapseen :DNyt kun on tämä oma taapertaja niin olen ihan varma ettei enempää voisi rakastaa

viimme vuonna näihin aikoihin jännäiltiin koska saa lähtiä synnyttämään, laskettu aika olis ollu 23.7.
ollut aina vähän kiirus meidän pojalla (mielestäni turhankin kiirus), oli 3kk kun kääntyi itse mahallensa, 5kk ryömi, 5.5kk konttas,6kk nousi tukea vasten seisomaan ja aika pian lähti tukea vasten kävelemään. Tuntuu ettei tämä meidän "vauva" oo koskaan osannut olla paikallansa
itellä oli "onneks" rintakumi käytössä niin ei maitoa suihkunnut joka paikkaa vaan keräytyi siihen kumiin
onko sun raskaus mennyt hyvin?:)