Minttukarkki
Puuhakas puhuja
Niin ja täällä ei sada vaikka pilvistä onkin niin välillä aurinko lämmittää kivasta pilvien lomasta
:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On joo! Kovasti haistellut miehen paitaa ikävään :D Kovasti ikävä läheisyyttä ja seksiä... Ja ihan kamalaa kun meinaa unohtaa miltä mies kuulostaaOi täälläki odotetaa kovasti miestä lomille armeijasta! Tulee tosin jo torstai iltana ❤ Onko tullu hormooni-ikävä itkuja siellä?
On joo! Kovasti haistellut miehen paitaa ikävään :D Kovasti ikävä läheisyyttä ja seksiä... Ja ihan kamalaa kun meinaa unohtaa miltä mies kuulostaaMillon sun mies alotti/lähti armeijaan?
Täälläki paidat on kovassa käytössä :D kuulostaapa hassulta sanoa noin! :D Alotti nyt heinäkuun erässä palveluksensa ja jo samana iltana ilmotti että on muuten sen 347päivää :D Käytii anopin ja appiukon kanssa sunnuntaina kotiväen päivässä ni onneks ääni oli pysyny samana...tosin tukka oli lyhentyny siiliks :D
Meillä ei siis vielä laskettu aika oo tiedossa mutta se selviää siellä ultrassa sitten :) nyt terkkari laitto arvauksen että 7.2 mutta en usko että kovin hyvin pitää paikkaansa :D
Täälläki mies haluis olla sen vuoden pestin... en tykkää :D Mutta mitä minä siihen sanomaa mitä hän tekee. Rasittavaa vaan olla ekat puol vuotta yksin lapsen kanssa ku syntyy. Ja ite en käynny kattomassa appiukon kaa miestä kun mä olin tosi herkillä ja vihanen miehelle syyttä :D Ja ajattelin että parempi olla vaan kaks vk putkee erossa. Kyl tää intti koettelee ainakin meiän suhdetta, tosin mun kohdalla vaan :D Missä päin miehes on intissä?
Täälläkin yksi inttileski! Mulla mies onneksi aikoo olla puol vuotta vaan, ellei sitten iske sitä vuoden kakkua.. :| toisella niin kova ikävä poikaa. ❤ ja meillä nyt poika alkanut nukkumaan huonosti, kun ei ilmeisesti maito riitä niin on kyllä yöt ja aamut tosi rankkoja mulle.
Ja voi kun odotetaan perjantaita! ❤ me nähtiinkin lauantaina kun käytiin appi vanhempien ja pojan kanssa kotiväen päivässä. :)
Voi kun se puoli vuotta olis mennyt jo, kaipaan niin paljon auttavia käsiä poitsun kanssa!
Äää eikä! joo meki käytii kauhee vääntö siitä että aikooko olla sen vuoden mut luovutin lopulta ja aattelin et ole sitten (mut alkanu vissii vähän kaduttaa ku joka päivä laittaa et "oispa tää jo ohi kauhee ikävä" (nyyh) ) :D Ja meillä on laskettu aika ens kuussa ni hän on melkeenpä koko vauvan ekan vuoden siellä :D Ja meni Parolan Panssariprikaattii Autokomppaniaa ja tahtoo sieltä ne rekka-ja yhistelmäajoneuvokortit :) Missä päin sun mies? :)
Äkkiä se menee! :) Ainakin sulla on siellä joku kuka pitää hieman kiireisenä :) Onko sun poika minkä ikäinen ja ootko huomannu että ois isiä kauheesti ikävä?
Heips, oon jo jonkin aikaa lueskellu tän ryhmän keskuteluja, mutta nyt vasta viittin (kerkeen) jotain kommentoida. Joku kyseli jossain kohti, että mitä ne joilla on jo lapsia, olisi ite halunnu tietää jo raskausaikana. Itelläni on kaksi tyttöä, ensimmäisen sain kun olin vielä 17v ja toisen nyt 18v. Ensimmäisen vauvan kanssa tunsin itteni tosi huonoks äidiks, kun en aluks uskaltanu mennä vauvakerhoihin, koska olin niin nuori äiti - kaikki vaan pyörittelis silmiä eikä puhuis mitään. Vanhojen kavereitten kans ei tuntunu luontevalta puhuu vauvajuttuja, kun ei niillä itellä oo lapsia, eikä ne varmaan jaksa koko ajan kakka-sose-hammasvaiva-juttuja. Muusta kun ei ihan pikkuvauva-aikana osaa puhua :D Sitten kun jossain vaiheessa uskalsin mennä kerhoihin, podin huonoo omatuntoo kun en viihtyny niissä; en tykänny laulaa piirissä (en ole koskaan uskaltanu laulaa julkisesti), en tienny mitä ois pitäny puhua toisten äitien kanssa ja muutenki ahdisti hirveesti. Värikylpy oli ihan jees, kun ei paljoo muille täytyny puhua, kun oli niin paljon muuta tekemistä. Joten kai tässä mun tekstissä pointtina oli, että ei kannata ottaa stressiä, jos ei kerhoilusta nauti. Kotona neljän seinän sisällä on ihan fine olla, tai ulkona yksin/miehen (+lapsien) kanssa, jos siitä ite nauttii. Ei oo pakko tehä mitään sen ihmeellisempää, eikä pakolla hankkia äiti-seuraa heti eikä edes hetken päästä. Niin ja toki senki oisin halunnu tietää ennen esikoisen syntymää, ja sairaalassa, että imetys voi olla sotkusta touhua ensimmäiset 2kk. Ja ehkä välillä sen jälkeenkin.
itellä oli "onneks" rintakumi käytössä niin ei maitoa suihkunnut joka paikkaa vaan keräytyi siihen kumiin 5kk vasta ja oli ainakin iloista poikaa lauantaina kun näki isin :D munkin mies on Parolassa, panssarijääkäri siitä tulee. Ois kanssa halunnut aikoinaan noi kortit, mutta pojan takia haluaa mieluummin äkkiä takaisin kotiin. :D
Ja toteshan tuo että kun sitten tekee sen puol vuotta töitä mitä olis intissä sais monta kertaa noin kortit sillä rahalla. :D