Meidän "Huhtikuinen" muuttuikin Toukokuiseksi 6.5 kello 15.50 [emoji170] Rankalla käynnistyksellä Torstaina alotettuna ballongilla mikä teki 5h kovia supistuksia mutta ei tehnyt kuitenkaa mitään. Perjantai aamuna ballongin poistoon jolloin jatkettii lääkkeillä , jäätiin sairaalaan sisälle ja ensimmäisen lääkkeen jälkeen tunsin pieniä supistuksia mutta en mitään pahoja , toisen lääkkeen jälkeen en tuntenu mitään mutta oli pehmentäny enemmän paikkoja ja vähän avannut, kolmannen jälkeen alkoi kipu helvetti en voinnut tehdä yhtään mitään kun itkeä kivuista ja oksentaa , lauantaina sama homma oksentamista ja kipujen kanssa itkemistä ilman yö unia tai ruokaa , sunnuntai aamusta olin vielä kipeempi kun aikasemmin ja kätilö tuli katsomaan ja sanoi että voidaanki siirtyä synnytyssaliin että vauva on laskeutunut , siellä sain heti puudutukset koviin kipuihin ja ilokaasua , puudutus kun vaikutti aloin nukkumaan ja parin tunnin päästä tuli lääkäri tutkimaan niin olin 4-5cm auki , sain uuden satsin puudutuksia ja nukuin taas hetken ja kätilö tuli kurkkaa ja olinki 9cm auki[emoji1] äkkiä mies sairaalalle ja ei menny siitä kun 30min sisään alko ponnistuttaa , 20 min kesti ponnistusvaihe ja kuulemma ensikertaselle todella hyvä ja nopea [emoji4] vauvalle täydet pisteet ja kätilö kehu minua maasta taivaisiin kuinka olen teräsnainen kun heti synnytyksen jälkeen pystyin normaalisti olemaan ja käymään vessassa [emoji1] vähän nirhaumaa tuli joita ommeltii [emoji4]
Vauva painoi 4330g ja oli pitkä 51cm [emoji4]
Ensikertalaiseksi olen itsestäni kyllä ylpeä[emoji1]