mammastiina
Oman äänensä löytänyt
// Ylläpito on poistanut tämän viestin.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Te joilla mies armeijassa ja ootte hakenut kelan erityisavustusta lapsen hankintoihin niin mitä kaikkea kela korvannut ja minkä summan edestä? Vaunut ollaan hankittu 350€ niin mietim että voidaankohan hakea vielä kaukaloon ja telakkaan raha.
Te joilla mies armeijassa ja ootte hakenut kelan erityisavustusta lapsen hankintoihin niin mitä kaikkea kela korvannut ja minkä summan edestä? Vaunut ollaan hankittu 350€ niin mietim että voidaankohan hakea vielä kaukaloon ja telakkaan raha.
Mies vielä tän pari kk armeijassa ja kaukalo on mutta telakkaa olla mietitty siihen tai ihan kokonaan uutta kaukaloaki kun tuo on vanha vm 2011 niin mutta on kyllä jos ei telakkaa korvaa :/
Mua jännittää kauhiasti! Ollaan vauvan kans lähössä kahestaan mun kotipaikkakunnalle 300km päähän kohta ajamaa. Jotenki tuntuu et aina ku mies on meijän kans nii vauva on ku enkeli ja sit ku ollaa kaksin nii se vaa rääkyy enkä muka osaa hoitaa sitä. :D nii jännään nyt et kui tuo ajomatka onnistuu.
leipälapio: Meidän esikoinen täyttää kuukauden päästä vuoden. [emoji173] Sulla on ihana asenne, mun täytyis ottaa susta oppia. :) Eivaan kyllä mä jotenkin vaan luotan, että selvitään miehen kanssa kahden pienen lapsen kanssa. :)