Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suunnitteli et jos ei saa vaihettua ni lopettais koko intin mut musta aika radikaali päätös :| ku ois hakenu lomaa siihe jos ois aikasemmin tienny mut eilen ku vasta palas isilomalta ni tuli kaikki ihan puskista :/ Onneks se sen luutnantti tai mikälie on kiva ni lupas jeesiä et mahiksia ois päästä.. Pitää toivoo et se pääsis ees siihe kastetilaisuutee et jos appiukko hakis ja veis sen sit jos muuta ei oo :|

No toivotaan, että hän pääsee tavalla tai toisella ristiäisiin!

Mites Oona, järjestyikö asiat? :)

Joo luojan kiitos, multa ois loppunu hiukset kohta päästä sen stressin takia :D Pääsee myös puolella vuodella vuoden sijasta (Wohoooo!!) ja on ilmeisesti koko ens viikon kotona, selviää tosin vasta maanantaina. Ja siis pääsee joo juhliin eikä oo kiinni :D Ja pääs myös nyt kotii en tiiä miten tuo saa noita lomia yms mutta en valita :)

Joo luojan kiitos, multa ois loppunu hiukset kohta päästä sen stressin takia :D Pääsee myös puolella vuodella vuoden sijasta (Wohoooo!!) ja on ilmeisesti koko ens viikon kotona, selviää tosin vasta maanantaina. Ja siis pääsee joo juhliin eikä oo kiinni :D Ja pääs myös nyt kotii en tiiä miten tuo saa noita lomia yms mutta en valita :)

Voi vitsit kiva kuulla! :)

Munkin miehellä vielä reilu 2kk.. :D alkaa raskaus väsymys painaa sen verta päälle esikoisen kanssa puuhaillessa, että vois olla ohi jo! :mad:

Oonaa_, ihanaa että mies pääsee osallistumaan oman lapsen ristiäisiin! :)

Keskiviikkona käytiin varhaisultrassa, ja siellä se pieni papunen köllötteli sykkeen kera! ❤️ Laskettu aika 14.5, olisi kyllä maailman paras äitienpäivälahja! :happy:

Voi vitsit kiva kuulla! :)

Munkin miehellä vielä reilu 2kk.. :D alkaa raskaus väsymys painaa sen verta päälle esikoisen kanssa puuhaillessa, että vois olla ohi jo! :mad:

en ymmärrä miks pitää värvätä uusia sotilaita ku vanhatki vielä elossa :D no mut onneks nuo 60+ päivää menee lopulta äkkiä :) Onko sun esikoinen menevääki sorttia ? Toivottavasti väsy helpottais pian sulla! :)

en ymmärrä miks pitää värvätä uusia sotilaita ku vanhatki vielä elossa :D no mut onneks nuo 60+ päivää menee lopulta äkkiä :) Onko sun esikoinen menevääki sorttia ? Toivottavasti väsy helpottais pian sulla! :)

Päätön 8kk, joka opettelee tukea vasten seisomista ja kaatuilee sen mukaan. :D konttaamisenkin vasta oppi ja nää taidot tuppaa tulee uniin, joten meiän yöunet on vähän mitä on. :D

Oottekos kuullut momzie-sovelluksesta? :) latasin ja päätin kokeilla josko tuolta sais mammakavereita kun täällä ei oikee oo mitään perhekerhoa kummempaa missä vois tutustua äiteihin ja lapsiin.
Mitäs teille muuten kuuluu?

Mulla oli istukka eessä ja ekat varmat hipsutukset tunsin joskus puolen välin paikkella. Eikä menny ko reilu viikko siitä ni alko tuntui selvemmi ja muutamat potkut näky jo mahanki läpi.

Mä tunsin ekat potkut rv 14 ja rv 19 yhtäkkiä saunan jälkeen ne tuntui myös ulkopuolelle. Se oli niin ihmeellinen fiilis! :)

Mä oon kuullut tosta momzie-sovelluksesta, mut en oo kokeillut. Varmaan olis hyvä täältä joku kaveri löytää, kun lähimmät on puolen tunnin ajomatkan päässä. Olis kiva kun olis semmonen kaveri, jonka kans vois vaikka ihan extempore lähteä lenkille :)

Rv18 muistaakseni. Istuin tietokoneen ääressä ja yhtäkkiä vaan tuntu muljahduksia mahassa :D voi että ikävä noita potkuja.

Täällä tiheän imun kausi menossa niin päivät mennyt sohvalla istuskellen. Onneksi yöt saanut nukkua sentään

Mä aloin esikoisesta tuntea kunnon potkuja rv16, silloin oli edessä istukka.
Tästä toisesta tunsin ensimmäiset hipsutukset rv13 ja nyt rv16 tuntuu taas kunnon potkut ja liikkeet. <3 istukka tällä kertaa takana.

Oottekos kuullut momzie-sovelluksesta? :) latasin ja päätin kokeilla josko tuolta sais mammakavereita kun täällä ei oikee oo mitään perhekerhoa kummempaa missä vois tutustua äiteihin ja lapsiin.

Mä oon kuullut ja harkinnut sen testaamistakin. Mulla ei montaa kaveria ole, jolla on lapsia ja useimmat muistakin kadonneet jonnekkin, joten joskus seuraa kaipailen ton pojan lisäksi.. :)

Esikoisesta mä aloin pientä hipsutusta ja kuplintaa tuntemaan vähän ennen puolta väliä, kunnon potkut aloin tuntemaan rv 21 muistaakseni. :)

Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu, pojan kanssa ollaan kaksisteen oltu koko viikko kun mies tekee 18 - 24h työpäiviä joka päivä... Pojalla on kova ikävä isäänsä, tuntuu helvetin pahalta kun toinen itkee isänsä perään mutta minkäs teet. :sad001 Rankalta tää "yksinhuoltajana" oleminen tuntuu kun raskausväsymyskin on niin kovaa että voisin koko ajan vain nukkua, nukkua ja nukkua, mutta pakko jaksaa.

Äitikaverit on kyllä todella tärkeitä! Pidemmän päälle hyvin monella äidillä alkaa seinät kaatumaan päälle ja ahdistamaan jossain vaiheessa, niin on se ihanaa jos on äitikaveri kenen kanssa voi treffata. :)

Onks tää se äitien tinderi? :D Vois lataa ja kokeilla! Ois kiva saada muitaki kavereita ku oma äiti ja anoppi :D

Tänne kuuluu oikein mukavaa stressiä :) juhlat 6pv päästä, nimi puuttuu ja 100000 asiaa hoidettavana :D Onneks tirppa on vähentämy yösyönnit yhteen kertaan ja alkaa juttelee 7-8 välillä aamulla ni aikaaki tehä ku pitää ajoissa nousta :D

Mä odottelen kauhulla tulevaa hammaslääkäriä ja siitä parin päivän päästä sokerirasitusta :o ja kuukauden päästä olis rakenneultra ❤ sit on myös alkanu viimein tuntua nouseva kohtu masussa :) potkuja odotellessa! Ei kai ne vielä tosin vähään aikaan tunnu.. Milloin muilla tuntui ekan kerran?

Ekat hipsutukset ja potkut tunsin ystävänpäivänä ku oltii miekkosen kanssa syömässä! Eli rv13 oli sillon :) kunnon potkut tuli vissii vasta rv18-20 en tarkkaa muista sitä :D

Takaisin