Sellanen pikku kysymys tähän väliin, että haluuko joku kertoo että milloin kannattaa neuvolaan soittaa? Ja mitä neuvolassa ylipäätään tehdään ekalla kerralla? Ja koska ensimmäinen ultra on? :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sellanen pikku kysymys tähän väliin, että haluuko joku kertoo että milloin kannattaa neuvolaan soittaa? Ja mitä neuvolassa ylipäätään tehdään ekalla kerralla? Ja koska ensimmäinen ultra on? :-)
Kiitos vastauksista! Haluisin vie kysyä et onko ihan normaalia 4+6 viikoilla et on pissihätä normaalia useammin :-)
No hyvä! :-)Voi kyllä on! T. Kärsin samasta vaivasta
Nyt en tiedä pitäskö huolestua vai ei .. Mulla on nyt ollut pari viikkoa näitä kipuja mahassa, että alapäässä ja eilen äityivät tosi pahaksi omasta mielestä. Olin siivonnut aamulla ja päivällä lähdin kävelylle ystäväni kanssa ja pois kävellessä yhtä äkkiä mahaa alkoi kiristää aivan jumalattomasti ja en voinut kävellä koska se pahensi kipua (teki mieli itkeä,mutta en viitsinyt) no sitten pysähdyimme vähäksi aikaa jos se menisi ohi ja ei mennyt ja kärsin loppu matkan aivan tuskasissa maha kivuissa. No ystäväni luona vähän hellittivät kivut ja uskalsin autolla lähteä ajamaan ja autoon päästyäni alkoi kivut uudelleen ja ne kestivät koko matkan meinasin ajaa 3 kolaria kun en voinut keskittyä kivun takia. Ja no loppu ilta olin ihan hyvinvoiva koska vain makasin ja nyt aamulla on taas normaali olo. Entiedä soitanko neuvolaan tänään kun kuiteskin mulla on neukkari huomenna jo klo 8 . pelottaa vähän jos jokin ei ole kunnossa ihmettelen suuresti jos nämä on vain venymis kipuja enemmin tuntui jo supistelulta ja tuntui kuinka joku työntyi alaspäin![]()
Ei vara venettä kaada, soittoa neuvolaan vaan kun kyseessä kuitenkin kaksi pientä vauvan alkua ja sinä, niin mieluummin turhaan soittelee, kuin että jättäisi soittamatta ja olisikin jotain huolestuttavaa. Kun on lapsi/lapset kyseessä, ikinä ei voi liian huolehtivainen olla :) Toivottavasti kuitenkin vain jotain harmitonta, kuten kasvukipuja, kun kaksi vauvaa venyttää paikkoja :)Nyt en tiedä pitäskö huolestua vai ei .. Mulla on nyt ollut pari viikkoa näitä kipuja mahassa, että alapäässä ja eilen äityivät tosi pahaksi omasta mielestä. Olin siivonnut aamulla ja päivällä lähdin kävelylle ystäväni kanssa ja pois kävellessä yhtä äkkiä mahaa alkoi kiristää aivan jumalattomasti ja en voinut kävellä koska se pahensi kipua (teki mieli itkeä,mutta en viitsinyt) no sitten pysähdyimme vähäksi aikaa jos se menisi ohi ja ei mennyt ja kärsin loppu matkan aivan tuskasissa maha kivuissa. No ystäväni luona vähän hellittivät kivut ja uskalsin autolla lähteä ajamaan ja autoon päästyäni alkoi kivut uudelleen ja ne kestivät koko matkan meinasin ajaa 3 kolaria kun en voinut keskittyä kivun takia. Ja no loppu ilta olin ihan hyvinvoiva koska vain makasin ja nyt aamulla on taas normaali olo. Entiedä soitanko neuvolaan tänään kun kuiteskin mulla on neukkari huomenna jo klo 8 . pelottaa vähän jos jokin ei ole kunnossa ihmettelen suuresti jos nämä on vain venymis kipuja enemmin tuntui jo supistelulta ja tuntui kuinka joku työntyi alaspäin![]()