Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
te ketkä ootte käyneet nt-ultrassa +rv12, ootteko kuullu nub-teoriasta![]()
Mua suoraansanottuna vituttaa, kun miehen komppanjassa on vaan kaks puolen vuoden paikkaa..... Joo huoh, ja kapteenit yms vaan "katsotaan puolen vuoden paikkaa, en lupaile mitään". Suoraan sanottuna en usko, että kenelläkään on yhtä iso syy päästä puolella vuodella. Mies on kumminkin kohta isä kahdelle ja menettää sit suurimmanosan molempien lasten tärkeimmästä vuodesta. Ja sillä vakkari työpaikka, ettei jää mikskää lahnaks kotiin. Huooh, oon niin hiilenä.
Meni vielä just tonne, ku siellä piti olla tyyliin eniten puolen vuoden paikkoi.
No jos napsahtaa vuosi, ei se sitä oo. Turhaa vaan tuhlata kaks kuukautta siellä.
Voi ei tosi ilkeen kuulosta
Miehelle joku isoherra oli sanonu suoraa että saa vaatia puolen vuoden pestiä kun vauva on tulossaOnks sun miehes vekaralla?
Mua suoraansanottuna vituttaa, kun miehen komppanjassa on vaan kaks puolen vuoden paikkaa..... Joo huoh, ja kapteenit yms vaan "katsotaan puolen vuoden paikkaa, en lupaile mitään". Suoraan sanottuna en usko, että kenelläkään on yhtä iso syy päästä puolella vuodella. Mies on kumminkin kohta isä kahdelle ja menettää sit suurimmanosan molempien lasten tärkeimmästä vuodesta. Ja sillä vakkari työpaikka, ettei jää mikskää lahnaks kotiin. Huooh, oon niin hiilenä.
Meni vielä just tonne, ku siellä piti olla tyyliin eniten puolen vuoden paikkoi.
No jos napsahtaa vuosi, ei se sitä oo. Turhaa vaan tuhlata kaks kuukautta siellä.
Täällä mies ilmotti että joutuu AUK:iin ja että vuoden joutuu olemaan, vaikka on vaava tulossa.
Harmittaa ihan sikana hänen puolesta ku ei olis edes koko auk:iin halunnut, ei tykkää komennella tai olla muutenkaan kovasti äänessä, kun on niin ujo.![]()
Toi on niin epäreilua et pakotetaan olemaan se vuosi vaikka on lapsi ja toinen tulossa ja työpaikka...![]()
Eiks voitas vaa käydä kaappaa ne miehet sieltä kotii? :D
Leipälapio: joo, voi tosin olla että kaappaan jo tänä viikonloppuna kun se miekkonen tulee kotii perjantaina, ei oo ollu 2.5viikkoo kotona :D
Mymlan: oijoi rakenneultra aiotteko kysyy sukupuoli veikkausta? (Oot varmaa siitä kirjottanu mut oon superlaiska ettii sitä :D )
Joo aijotaan :D kyllä jänskättää näyttääkö haarojaan meille!