Nukkuminen

Oli ihan pakko tulla kirjottaan ku kuulostaa niin tutulta! Mullaki unet aivan villejä välillä ja usein liittyy siihen et loukkaan mahan jotenki, toissa yönä heräsin siihen ku huusin AI! ku näin unta et mun pikkuveli polkas mun mahaa[:-] toinen yleinen on tuo Noksu86 mainitsema mustasukkasuus, nään unia et mies pettää ja jotenki päivisinki oon tullu ihan vainoharhaseksi, vaik ihan oikeesti tiiänki ettei se mitään tekis. Tosiaan varmaan tuo painonnousu ja ulkonäön muuttuminen mullaki vaikuttaa siihen ku oon saanu ihan ihme mustasukkasuuskohtauksia täs viime viikkoina[:D] ja mies-raukka ihan ihmeissään, ei oo kyl ikinä antanu mitää aihetta epäillä. ja tietenki pelko on ns. suurempi et miehen menettäs ku miten sitä sit yksin vauvan kans yms.
   Muuten kyl nukkuminen sujuu hyvin, ku sais vaan nukkuu tarpeeksi! yöllä joutuu pissalla ramppaan kyl sen 2-5kertaa, mut suurimman osan hoidan ihan unissaankävelemälläväsymistä on jotenki tullu taas viime viikkoina enemmän ja väsähän pieneenki puuhasteluun aika helposti.
 
Täällä uusi kävijä, tämä ketju kyllä nostattaa tunteita mussa[:)]

Heti plussan jälkeen mulla alkoi valvominen yöllä. Jos ja kun nousee yöllä vessaan sen 2-4 kertaa niin sen jälkeen ei enää uni tule kovin helpolla. Ehkä noin joka toinen yö valvon 3-4 tuntia ihan pirteänä ja odotan väsymystä. [:@] Sairaslomalla olen joutunut olemaan paljon muista syistä ja sen turvin tässä ollaan vielä ihan järjissään kun on aamulla sitten saanut mennä nukkumaan klo 06 tai 07 kun on alkanut väsyttään. Mutta raskasta se kyllä on. Nytkin on silmät ihan ristissä kun tuli herättyä viime yönä klo 1.20 ja uudestaan nukkuun klo 05...
 
Sen verran piti kommentoida, että tervetuloa Saippua mukaan! Aina on pelkästään positiivista saada tässäkin vaiheessa uusia mukaan [:)]
 
Hei.

Pitkän aikaa oon lukenu teidän keskusteluja eri foorumeissa, ja nyt sitten taas uneton yö menossa joten ajattelinpa itsekkin osallistua.. [:)]

Mulle nukkuminen on parasta maailmassa, helposti menee kellon ympäri ja ylikin, jos ei paria vessassa käyntiä lasketa.. Mutta näin yövuorojen jälkeen onkin haasteellisempaa saada rytmi taas kohilleen.. Aamulla ois neuvola, suaattapi olla hankala herätys.. Alivuokralainen kyllä nukkuu kans aina kun mahollista, liekkö tulossa äitiinsä.. [:D]

Mut innolla jään oottelemaan taas teidän uusia viestejä!
 
Nukkuminen on ihanan vaivatonta ja helppoa ja uni maistuu enemmän, kun tarpeeksi..... Rupeankin jo pikkuhiljaa ihmettelemään, että mikä ihmetapaus mä nyt oon, kun ei kävely, nukkuminen, ei mikään tunnu vielä miltään. Portaatkin hypin ja pompin töissä aina tuosta vaan useasti päivässä edestakaisin. Ehkä se on tämä ikäkin? Vaikka onhan täälläkin toki muitakin nuoria mammoja. Tindekin vain vuoden mua vanhempi. Tai oikeastaan ei sitäkään, kun minä täytän jo helmikuussa sen 20, minkä tinde muistaakseni ihan hetki sitten! No, pitää iloita tästä vaivattomuudesta [:)] 
 
Makin rakastan nukkumista tai ainakin kuulin rakastavani...[;)]
Raskauden alussa olin aina vasynyt ja keskivaiheella tarvitsin unta vahintaan sen 10h per yö mika nyt ei ollu ongelma kun meni vain aikaisin nukkumaan... Mutta nyt oon huomannu etta jos heraan yölla, ihan sama mihin, niin se pari tuntia tulee vahintaan oltua hereilla ihan pirteana[;)]
Ja kummasti se heraaminen ajoittuu siihen2 pintaan yölla ja silloin taa pikku sallikin herailee. Ei oikeestaan haittaa ollenkaan, siihen mennessa olen usein jo nukkunut lahemmas viisi tuntia[:D] ne on sit meijan kahdenkeskisia rauhallisia hetkia...
Sit taalla on sellainen kiva systeemi etta leffoja saa vuokrattu telkkarista ihan kaukosaatimella ja ne sit laskutetaan seuraavassa puhelin laskussa. Eli öisin jos aika kay pitkaksi niin vaan leffa yöta viettamaan [;)]

Mut nyt taytyypi lahtea hepoille heinia viemaan (tai mieshan ne niille raahaan ma meen vaan huuruturpia moikkaamaan)
 
Undulaatti, kiitos hämärävalaistusvinkistä, olen käynyt viime kommenttini (27.11.) jälkeen pelkästään saunavalaistuksessa yö-wc:ssä ja en ole valvonut yhtä paljon wc-käyntien jälkeen kuin aikaisemmin.

Edelleen nukkuminen on vaihtelevaa, hyviä ja huonoja öitä vuorotellen. Selällään olen voinut vieläkin nukkua vuorotellen kyljellään olon kanssa.

29+5
 
Mä en oo käynyt yöllä vessassa vieläkään. Herään kyllä ärsyttävän aikaisin pissahätään. Nukahdan todella huonosti, vaikka menisin kahdeltatoista nukkumaan niin nukahdan vasta parin tunnin päästä. Ja herään vessaan seitsemältä enkä saa unta enää. Onneksi oon saikulla tän loppuajan niin pystyn sentäs nukkumaan päiväunet.
 
Takaisin
Top