Nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sophie82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä taas yö suoraan helv... Illalla ei saa unta kun sattuu, tunnin alaselän hieronnan jälkeen sain lopulta unta. Parin tunnin päästä heräsin taas siihen kun vatsaa kiristi ja vauva päätti antaa kylkiluuhieronnan.. Sitten iski nälkä ja jano. Joskus seiskalta sain vihdoin unen päästä kiinni ja nukuin pari tuntia.. Niin ja jostain ilmestyi vielä hyttynen inisee mun korvaan ja söi toisen säären.. Huoh... Ja joku kirjoitti ettei näistä ns menkkasäryistä huolimatta ole tapahtunut mitään edistystä, mulla tulee kyllä itku tiistaina jos tämä kaikki on ollut turhaa :(

Miten lohduttavaa, että yöt on turhauttavia muillekin. Mulla on nyt vasta viikoilla 35-36 yöt alkaneet mennä enempi piehtaroidessa. Ja ihan sama meno täälläkin: hiki, jano, pissihätä, närästää, maha painaa, joku painaa, joku puutuu, poju möyrii... Yksi vaiva kun loppuu, niin seuraava alkaa. Että joo, ei se haittaa jos muksun kanssa pitää sitten välillä valvoa... Onhan tässä valvottu nyt muutenkin :drunken_smilie

Viime yö meni tosi huonosti. En saanut nukuttua juuri ollenkaan, kun kokoajan heräili kutinaan ja rupesi tekemään liikelaskentaa raskaushepatoosipelon takia josta jo toisessa ketjussa kirjoittelinkin. Huoh.. Sais tää odotusaika jo loppua niin ei tartteis stressata siitä miten pikkuisella tuolla mahan toisella puolen menee. :(

Voi niukku, toivotaanettei sulla sitä raskaushepatoosia kuitenkaan olisi. Tsemppiä ja jaksamisia kaikille, joilla on noita vaivoja. Tiedän itse tuosta kutinasta, että se voi olla tuskallista kun minulla on atooppinen iho ja tälläkin hetkellä päänahkani on ihan ruvilla. Kun kutkuttaa niin ei sitä voi olla hipsuttamatta ja sitten se menee siihen, että raavin päätä apinan raivolla. :'( En toivo edes pahimmalle vihamiehelle näitä joitain vaivoja mitä löytyy.

Mulle täti vaahtoaa jostain syystä hirmu paljon raskausmyrkytyksestä ja siitä, että mun pitää olla tosi tarkkana jos tulee yhtään pää kipuja, jotka ei lähde särkylääkkeellä tai ylämasu kipuja, niin soittaa synnärille, että pääsee edes varmuuden vuoksi tarkistuttaa itsensä sinne. Siis multahan löytyy turvotusta vaikks muille jakaa, ajoittaista pää kipua, joka kyllä lähtee sillä särkylääkkeillä ja syömällä ja juomalla, sekä alaselkä ja -masu kipuja ajoittain. Mutta niin eioikein muuta. Olen vähän sellainen ihminen, että en viitsisi turhaan soitella saatika mennä käymään.. Tulee vaan itselle sellainen olo, että on jotenkin tosi suureksi vaivaksi.

Katsotaan mihin nämä viime aamuöiset supistukset ovat tilannetta vieneet. ;) Kutsuin äipän seuraksi touhoilemaan kämpille, että pysyn liikkeessa ihan sillä, että jos ne supistuksetkin alkaisi uudestaan, säännöllistyisi ja voimistuisi pikkuhiljaa tässä päivän mittaan. (Toivottavasti en nyt toivo liikaa.) :> ♥

Ja sori ei varmaan koko teksti ihan kuulu tähän ketjuun ja meni ns. asiasta kukkapurkkiin. :D

Meilla miesparka nukkuu tuon tuostakin toisessa makuuhuoneessa. Itse kun tykkaan piehtaroida levottomana ympari petia koko yon tai sitten makaan keskella sankya kuin kuumottava kaasuhella.
Olen niin kuumissani, etta nukun edelleen pelkalla pussilakanalla. Miehen lasnaolo siina vieressa vain lisaa kaikkea tukaluutta. :(

Pari yötä sitten heräilin vähän väliä, kurkkukivun ja tietysti vessareissujen takia. Toissa yönä oli nenä tukossa ja suu kuiva kuin mikä, niin ja tietysti pissitti.. Eilen oli taas jotenkin tosi hankala nukahtaa kun oli kuuma, sit heräsin taas vessaan ja sit ei enää nukuttanutkaan. Kohta olen pari tuntia ollut hereillä, nooooh nukunpahan sitten päikkärit.. Jostain syystä on tää foorumikin tullut uniin ja näen ihan omituisia unia esim. mitä olen tänne muka kirjoittamassa...

Näin viime yönä unta että oltiin menossa lääkäriin ja hoitaja sitten otti vauvan nopeasti ja vaivattomasti ulos, ihan kun jostain laatikosta, pesi ja kuivasi, ja kehui kuinka kaunis TYTTÖ on. Oltiin ihan onnemme kukkuloilla ja hoettiin sitä tytön nimeä jota olemme miettineet jos meille tulee pieni prinsessa. Sitten hoitaja ilmoitti, että nyt lääkäri odottaa teitä, laitetaas vauva takaisin masuun. Ja sit muhun iski kauhee paniikki että EI EI EI vauva on jo täydellinen, älkää laittako häntä takasin mahaan, mä en jaksa enää. Hoitaja vain sanoi että se on laitettava takaisin kun lääkäri odottaa teitä ja haluaa tarkistaa vauvan. Ja PAM, mä olin taas raskaana ja ihan hysteerinen, Ja ihan helv*** vihainen sille hoitajalle!

Voi kyllä Niukku :)
Nukahtaminen on haastavaa ja vähintään kerran yössä herää sillai että uudestaan nukahtamiseen menee se pari tuntia tai sitten tosiaan nukkuu tollai katkonaisesti. Kivointa on herätä viiden aikaa ja valvoa seitsemään. Onneksi voi nukkua niitä päiväunia aina välillä. Ne tosin sit tekee sen ettei illalla saa unta.

Takaisin