Voi niukku, toivotaanettei sulla sitä raskaushepatoosia kuitenkaan olisi. Tsemppiä ja jaksamisia kaikille, joilla on noita vaivoja. Tiedän itse tuosta kutinasta, että se voi olla tuskallista kun minulla on atooppinen iho ja tälläkin hetkellä päänahkani on ihan ruvilla. Kun kutkuttaa niin ei sitä voi olla hipsuttamatta ja sitten se menee siihen, että raavin päätä apinan raivolla. :'( En toivo edes pahimmalle vihamiehelle näitä joitain vaivoja mitä löytyy.
Mulle täti vaahtoaa jostain syystä hirmu paljon raskausmyrkytyksestä ja siitä, että mun pitää olla tosi tarkkana jos tulee yhtään pää kipuja, jotka ei lähde särkylääkkeellä tai ylämasu kipuja, niin soittaa synnärille, että pääsee edes varmuuden vuoksi tarkistuttaa itsensä sinne. Siis multahan löytyy turvotusta vaikks muille jakaa, ajoittaista pää kipua, joka kyllä lähtee sillä särkylääkkeillä ja syömällä ja juomalla, sekä alaselkä ja -masu kipuja ajoittain. Mutta niin eioikein muuta. Olen vähän sellainen ihminen, että en viitsisi turhaan soitella saatika mennä käymään.. Tulee vaan itselle sellainen olo, että on jotenkin tosi suureksi vaivaksi.
Katsotaan mihin nämä viime aamuöiset supistukset ovat tilannetta vieneet.
Kutsuin äipän seuraksi touhoilemaan kämpille, että pysyn liikkeessa ihan sillä, että jos ne supistuksetkin alkaisi uudestaan, säännöllistyisi ja voimistuisi pikkuhiljaa tässä päivän mittaan. (Toivottavasti en nyt toivo liikaa.) :> ♥
Ja sori ei varmaan koko teksti ihan kuulu tähän ketjuun ja meni ns. asiasta kukkapurkkiin. :D