Mä veikkaisin tän perusteella tyttöä
Innostuin ja laitoin kuvan alan "asiantuntijoille" ja kaikki 3 sanoivat myös tyttö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä veikkaisin tän perusteella tyttöä
Poikaa ajattelisin tästä pikkuisesta :)View attachment 100284
Tässä meidän ultrakuva Itse veikkaan tämän perusteella poikaa, mutta toisaalta en ole kovin perehtynyt tähän teoriaan joten voi kyllä mennä ihan pieleenkin :D Mitä mieltä muut ovat?
Saako näistä kuvista käsitystä sukupuolesta? Itse en asiasta juuri ymmärrä, mutta ekan kuvan perusteella voisi kuvitella ylöspäin suuntaavaan nypykän ja neliömäisen/kulmikkaan kallon muodon viittaavan poikaan? Mutta toisessa kuvassa ei nypykkää näy ainakaan ylöspäin, vaan pikemminkin vaakasuoraan ja kallon muotokin on vähän pyöreämpi kuin toisessa, eli viittaisi enemmän tyttöön? Vatsan muodosta en osaa sanoa mitään. Olenko ihan hakoteillä?
View attachment 100311 View attachment 100312
Mä sanoisin että ensimmäisen kuvan poikaehdotus todennäköisempi, koska siinä näyttäisi olevan selkärankaa nähtävillä mihin suuntaa pitäisi verrata ja edustavampi sivuprofiili Tokassa alaraajat saattaa olla edessä.
Mitäpä tämä teistä näyttää? En osaa sanoa, näkyykö koko nubi tässä ollenkaan...
En osaa Enyan tai Air4min kuvista nähdä mitään.
Tuntuu kyllä jotenkin malttamattomalta odottaa rakenneultraan asti, ja entäs jos sielläkään ei nähdä sukupuolta . Synnytykseen asti? Miten tää nyt tuntuu näin tuskastuttavalta? Ihan pöljää
Meidän ultrakuvat oli siis sellaisesta kulmasta ettei koko nubia näkynyt.
Me ollaan vielä kahen vaiheilla, kysytäänkö sukupuoli vai ei. Kaks kertaa en ole kysyny ja kerran olen. Ja onhan se jännitys ja odotus ja arvailu kivaa. Mutta oli se kiva tietääkin.
No on toki, mutta nyt kun miehellä on neljä poikaa jo niin kyllähän se tyttö olisi ihana tästä viimeisestä saada . Ja kun hiukan muutoin on kyllä tytön oloinen, nubia vain piilottelee . Mutta ehtiihän tuon näkemään myöhemminkin, vaikka sitten elo-syyskuussa jollei aiemmin.Varmasti odotus tuntuu pitkältä. Kyllä sitä olisi kiva tietää kumpi on tulossa, vaikka tärkeintähän on että vauva on terve
No on toki, mutta nyt kun miehellä on neljä poikaa jo niin kyllähän se tyttö olisi ihana tästä viimeisestä saada . Ja kun hiukan muutoin on kyllä tytön oloinen, nubia vain piilottelee . Mutta ehtiihän tuon näkemään myöhemminkin, vaikka sitten elo-syyskuussa jollei aiemmin.
Saimme tänään taas uuden kuvan ja tämä on todella tyhmä kysymys, mutta eihän tuo nyppylä tuossa voi olla mikään epämääräinen jalan alku, josta loput on piilossa? :D Vai onko tuo se, mitä kuvittelenkin? :angelic:
Saimme tänään taas uuden kuvan ja tämä on todella tyhmä kysymys, mutta eihän tuo nyppylä tuossa voi olla mikään epämääräinen jalan alku, josta loput on piilossa? :D Vai onko tuo se, mitä kuvittelenkin? :angelic:
Heippa! Saankohan hypätä tänne utelemaan meidän kuva-arvoitusta tuolta lokakuisten puolelta. Siellä on nub keskustelu jäänyt kovin hiljaiseksi. Näettekö tytön vai pojan?