Tuulenviemää
Näppärä viestien naputtelija
Itse en uskalla arvata kun en yhtään tiedä mitä pitäis katsoa. Kokeilin niitä englanninkielisiä ryhmiä missä analysoivat kuvia, niin tytöksi tuon kuvan perusteella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis tarkoitin tuota omaa kuvaa. Mutta mulle selviää vasta synnytyksen jälkeen sitten kumpi tulee.Itse en uskalla arvata kun en yhtään tiedä mitä pitäis katsoa. Kokeilin niitä englanninkielisiä ryhmiä missä analysoivat kuvia, niin tytöksi tuon kuvan perusteella
Poika tämäkinPoika
Ja samalla oma kans arvioitavaksi :angelic:
Juu ehkä ne osaa paremmin kuin meItse en uskalla arvata kun en yhtään tiedä mitä pitäis katsoa. Kokeilin niitä englanninkielisiä ryhmiä missä analysoivat kuvia, niin tytöksi tuon kuvan perusteella
Fiilistely on parasta, täytyyhän tästä kropparääkistä nyt jotain hupia ottaa .Mutta hauska arvailla silti tai ehkä oon vaan lapsellinen ku fiilistelen noita kuvia vaikkei lopulta ymmärräkään mitään! Saattoi vaan ihastella ja ihmetellä kun kätilö kokeneesti selitti päästä varpaisiin missä on mitäkin.. miten voi erottaa kaiken sen
Mulla on tyttö fiilis mutta mies näkee nubin mukaan pojan myös kuten Repo
Poika
Ja samalla oma kans arvioitavaksi :angelic:
Äh yritin nubia löytää, mutten ihan saanut selvää. Annan silti tyttö veikkauksen.Noniin tässä on sitten monta kuvaa naatista ja en kehdannut kysyä kätilöltä, niin saa veikata! :angelic: Yhtään tiedä onko sopivasta kohtaa jokin noista...
View attachment 99710View attachment 99712View attachment 99711View attachment 99713
No en minäkään mitään varmaa, mutta tyttöä myös epäilen. Hänelläkin on kauniin mallinen pää. Meidän pojilla on sellaiset kulmikkaat ja isot. Mun tytöllä taas tuollainen siro pyöreä.Noniin tässä on sitten monta kuvaa naatista ja en kehdannut kysyä kätilöltä, niin saa veikata! :angelic: Yhtään tiedä onko sopivasta kohtaa jokin noista...
View attachment 99710View attachment 99712View attachment 99711View attachment 99713
View attachment 99754
Toisessa ketjussa tästä mainitsin, eli tässä tyttö-nub ja poika-nub vierekkäin. Hyvin ovat siis samanlaiset :). Nappasin tämän kuvan joskus sieltä nub-teorian Facebook-sivuilta.
Juu juu mutta se on sitten jo ihan toinen juttu seMut eikös se teoria ole vain se kulma missä se "leijuu"?
Ja lähtökohtaisesti ei genitaalit määritä absoluuttisesti ihmisen sukupuolta, se on paljon isompi kokonaisuus, missä on paljon vaihtelua ihmisestä ihmiseen
View attachment 100264 Kertokaa tästäkin
En ole aiemmin koko nub teoriaan perehtynyt. Täytyykin alkaa tutkia edellisten ultrakuvia, olisinko heistä veikannut oikein.
Tyttöä minäkin arvailenView attachment 100264 Kertokaa tästäkin
En ole aiemmin koko nub teoriaan perehtynyt. Täytyykin alkaa tutkia edellisten ultrakuvia, olisinko heistä veikannut oikein.