Nub-teoria

Keskustelun 'Elokuiset 2021' aloitti Bella Swan, 26 tammi 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija Elokuiset 2021

Itse en uskalla arvata kun en yhtään tiedä mitä pitäis katsoa. Kokeilin niitä englanninkielisiä ryhmiä missä analysoivat kuvia, niin tytöksi tuon kuvan perusteella
  2. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija Elokuiset 2021

Siis tarkoitin tuota omaa kuvaa. Mutta mulle selviää vasta synnytyksen jälkeen sitten kumpi tulee.
  3. Repo Luottohahmo langoilla Elokuiset 2021 Joulumammat 2018 Maalismammat 2017

Poika tämäkin :dummy:

Vitsit, näitä täytyy varmaan tulla sit elokuussa tarkastelemaan että kuinka vikaan menee :joyful:.
  4. Repo Luottohahmo langoilla Elokuiset 2021 Joulumammat 2018 Maalismammat 2017

Juu ehkä ne osaa paremmin kuin me :grin
  5. Pauliina0 Jostain jotain jo tietävä

Mutta hauska arvailla silti :joyful: tai ehkä oon vaan lapsellinen ku fiilistelen noita kuvia vaikkei lopulta ymmärräkään mitään! :wacky: Saattoi vaan ihastella ja ihmetellä kun kätilö kokeneesti selitti päästä varpaisiin missä on mitäkin.. miten voi erottaa kaiken sen :Heartpink
    Mulla on tyttö fiilis mutta mies näkee nubin mukaan pojan myös kuten Repo :grin
  6. Repo Luottohahmo langoilla Elokuiset 2021 Joulumammat 2018 Maalismammat 2017

Fiilistely on parasta, täytyyhän tästä kropparääkistä nyt jotain hupia ottaa :hilarious:.
    • Hauska Hauska x 2
  7. Agnés Sukkela juttelija Elokuiset 2021

Tuulenviemäällä näen tytön, Pauliinalla pojan.
  8. Sundiu Näppärä viestien naputtelija Elokuiset 2021

Tyttö,mutta tuossa taitaa olla jalka tiellä nii ei näe sitä "nyppylää" mistä arvioida, mutta silti veikkaan tyttöä:smug:
  9. Melinda91 Jostain jotain jo tietävä Elokuiset 2021

Kävimme eilen omakustanteisesti ultrassa ja sikiön jalkojen välissä näkyi pieni "nypykkä", jonka perusteella ultraaja veikkasi poikaa. Harmi, ettei saamissamme ultrakuvissa ollut yhtään kuvaa, josta tuo nypykkä olisi näkynyt. Muuten olisi voinut lisätä sen tänne arvioitavaksi. :angelic:
    • Tykkään Tykkään x 3
  10. naatti_on_board Satasella mukana keskusteluissa Elokuiset 2021

Noniin tässä on sitten monta kuvaa naatista ja en kehdannut kysyä kätilöltä, niin saa veikata! :angelic: Yhtään tiedä onko sopivasta kohtaa jokin noista...

upload_2021-2-16_12-48-19.png upload_2021-2-16_12-48-48.png upload_2021-2-16_12-48-29.png upload_2021-2-16_12-48-58.png
  11. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija Elokuiset 2021

• Tykkään Tykkään x 1
  12. Repo Luottohahmo langoilla Elokuiset 2021 Joulumammat 2018 Maalismammat 2017

No en minäkään mitään varmaa, mutta tyttöä myös epäilen. Hänelläkin on kauniin mallinen pää. Meidän pojilla on sellaiset kulmikkaat ja isot. Mun tytöllä taas tuollainen siro pyöreä.
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. Agnés Sukkela juttelija Elokuiset 2021

En mäkään oikeesti osaa mitään nubeja katsoa mut veikkailen näitä silti :) Naatin nyytti näyttää tytöltä.
    • Tykkään Tykkään x 1
  14. naatti_on_board Satasella mukana keskusteluissa Elokuiset 2021

Jännittävää! Kiitos! Hauskaa tässä on se, että äidin puolen suvussa on nyt tullut 10 tyttöä putkeen. Isoäiti sai 4 tytärtä ja tyttäret sai 6 tytärtä ja mie olen ensimmäinen lapsenlapsi joka on saamassa lapsen. Olen jo "henkisesti valmistautunut" että tästä kuitenkin tulee suvun ensimmäinen poika, mutta hauskaa että arvaukset on edelleen tyttöjä!

Eipä sillä ole oikeasti mitään mitään, hauska sattuma vain :p
  15. Repo Luottohahmo langoilla Elokuiset 2021 Joulumammat 2018 Maalismammat 2017

93DA22D5-4E4B-4C85-B424-8A2370BDD9CD.jpeg
    Toisessa ketjussa tästä mainitsin, eli tässä tyttö-nub ja poika-nub vierekkäin. Hyvin ovat siis samanlaiset :). Nappasin tämän kuvan joskus sieltä nub-teorian Facebook-sivuilta.
    • Informatiivinen Informatiivinen x 3
  16. naatti_on_board Satasella mukana keskusteluissa Elokuiset 2021

Mut eikös se teoria ole vain se kulma missä se "leijuu"?

Ja lähtökohtaisesti ei genitaalit määritä absoluuttisesti ihmisen sukupuolta, se on paljon isompi kokonaisuus, missä on paljon vaihtelua ihmisestä ihmiseen :Heartred
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  17. Repo Luottohahmo langoilla Elokuiset 2021 Joulumammat 2018 Maalismammat 2017

Juu juu mutta se on sitten jo ihan toinen juttu se :joyful:
    • Tykkään Tykkään x 1
  18. Hannan Puuhakas puhuja Elokuiset 2021 Heinäkuun äidit 2019

IMG_20210301_123539.jpg Kertokaa tästäkin

En ole aiemmin koko nub teoriaan perehtynyt. Täytyykin alkaa tutkia edellisten ultrakuvia, olisinko heistä veikannut oikein.
  19. Mantaray Jostain jotain jo tietävä Elokuiset 2021

Mä veikkaisin tän perusteella tyttöä :happy:
    Last edited: 1 maalis 2021
  20. Repo Luottohahmo langoilla Elokuiset 2021 Joulumammat 2018 Maalismammat 2017

Tyttöä minäkin arvailen :happy: