Nub-teoria

FA011BA4-4F38-4194-BE1E-A2735F52A23A.jpeg
Tässä meidän ultrakuva ❤️ Itse veikkaan tämän perusteella poikaa, mutta toisaalta en ole kovin perehtynyt tähän teoriaan joten voi kyllä mennä ihan pieleenkin :D Mitä mieltä muut ovat?
 
Saako näistä kuvista käsitystä sukupuolesta? Itse en asiasta juuri ymmärrä, mutta ekan kuvan perusteella voisi kuvitella ylöspäin suuntaavaan nypykän ja neliömäisen/kulmikkaan kallon muodon viittaavan poikaan? Mutta toisessa kuvassa ei nypykkää näy ainakaan ylöspäin, vaan pikemminkin vaakasuoraan ja kallon muotokin on vähän pyöreämpi kuin toisessa, eli viittaisi enemmän tyttöön? Vatsan muodosta en osaa sanoa mitään. Olenko ihan hakoteillä?
20210302_145740.jpg 20210302_145805.jpg
 
Saako näistä kuvista käsitystä sukupuolesta? Itse en asiasta juuri ymmärrä, mutta ekan kuvan perusteella voisi kuvitella ylöspäin suuntaavaan nypykän ja neliömäisen/kulmikkaan kallon muodon viittaavan poikaan? Mutta toisessa kuvassa ei nypykkää näy ainakaan ylöspäin, vaan pikemminkin vaakasuoraan ja kallon muotokin on vähän pyöreämpi kuin toisessa, eli viittaisi enemmän tyttöön? Vatsan muodosta en osaa sanoa mitään. Olenko ihan hakoteillä?
View attachment 100311 View attachment 100312

Mä sanoisin että ensimmäisen kuvan poikaehdotus todennäköisempi, koska siinä näyttäisi olevan selkärankaa nähtävillä mihin suuntaa pitäisi verrata ja edustavampi sivuprofiili :happy: Tokassa alaraajat saattaa olla edessä.
 
Mitäpä tämä teistä näyttää? En osaa sanoa, näkyykö koko nubi tässä ollenkaan...
 

Liitteet

  • Screenshot_20210302_180032.jpg
    Screenshot_20210302_180032.jpg
    29.9 KB · Katsottu: 34
Mä sanoisin että ensimmäisen kuvan poikaehdotus todennäköisempi, koska siinä näyttäisi olevan selkärankaa nähtävillä mihin suuntaa pitäisi verrata ja edustavampi sivuprofiili :happy: Tokassa alaraajat saattaa olla edessä.

Se kuulostaisi ihan loogiselta. Vielä muutama viikko rakenneultraan, niin sitten saa varmemman arvion, jos vauva suostuu yhteistyöhön :)
 
Mitäpä tämä teistä näyttää? En osaa sanoa, näkyykö koko nubi tässä ollenkaan...

Olen näkevinäni nubin, joka näyttäisi olevan vaakasuorassa, eli viittaisi tyttöön. Samoin kallon muoto minusta enemmän tytön. Mutta en siis ole pikaisen googlettelun lisäksi yhtään asiaan perehtynyt, eli vain oma mielipide :)
 
En osaa Enyan tai Air4min kuvista nähdä mitään.

Tuntuu kyllä jotenkin malttamattomalta odottaa rakenneultraan asti, ja entäs jos sielläkään ei nähdä sukupuolta :eek:. Synnytykseen asti? :dead: Miten tää nyt tuntuu näin tuskastuttavalta? Ihan pöljää :hilarious:
Meidän ultrakuvat oli siis sellaisesta kulmasta ettei koko nubia näkynyt.
 
Me ollaan vielä kahen vaiheilla, kysytäänkö sukupuoli vai ei. Kaks kertaa en ole kysyny ja kerran olen. Ja onhan se jännitys ja odotus ja arvailu kivaa. Mutta oli se kiva tietääkin.
 
En osaa Enyan tai Air4min kuvista nähdä mitään.

Tuntuu kyllä jotenkin malttamattomalta odottaa rakenneultraan asti, ja entäs jos sielläkään ei nähdä sukupuolta :eek:. Synnytykseen asti? :dead: Miten tää nyt tuntuu näin tuskastuttavalta? Ihan pöljää :hilarious:
Meidän ultrakuvat oli siis sellaisesta kulmasta ettei koko nubia näkynyt.

Varmasti odotus tuntuu pitkältä. Kyllä sitä olisi kiva tietää kumpi on tulossa, vaikka tärkeintähän on että vauva on terve :Heartred
 
Me ollaan vielä kahen vaiheilla, kysytäänkö sukupuoli vai ei. Kaks kertaa en ole kysyny ja kerran olen. Ja onhan se jännitys ja odotus ja arvailu kivaa. Mutta oli se kiva tietääkin.

Itse ollaan aina haluttu tietää, jos se näkyy, mutta voisi olla jännittävää saada tietää vasta syntymän jälkeen. Veikkaan, että jos kätilö kysyy niin halutaan silti tietää. Toki ainahan sitä ei näy, jos asento on huono tai raajat edessä tms. Mutta tärkeintä tosiaan, että kaikki olisi kunnossa :Heartred
 
Varmasti odotus tuntuu pitkältä. Kyllä sitä olisi kiva tietää kumpi on tulossa, vaikka tärkeintähän on että vauva on terve :Heartred
No on toki, mutta nyt kun miehellä on neljä poikaa jo niin kyllähän se tyttö olisi ihana tästä viimeisestä saada :grin. Ja kun hiukan muutoin on kyllä tytön oloinen, nubia vain piilottelee :rolleyes:. Mutta ehtiihän tuon näkemään myöhemminkin, vaikka sitten elo-syyskuussa jollei aiemmin.
 
No on toki, mutta nyt kun miehellä on neljä poikaa jo niin kyllähän se tyttö olisi ihana tästä viimeisestä saada :grin. Ja kun hiukan muutoin on kyllä tytön oloinen, nubia vain piilottelee :rolleyes:. Mutta ehtiihän tuon näkemään myöhemminkin, vaikka sitten elo-syyskuussa jollei aiemmin.

Ymmärrän hyvin, että tyttö olisi neljän pojan jälkeen ihana saada. Kyllähän todennäköisyydet olisivat sen puolella, että on tytön vuoro, jännittävää nähdä kumpi tulee :)
 
Saimme tänään taas uuden kuvan ja tämä on todella tyhmä kysymys, mutta eihän tuo nyppylä tuossa voi olla mikään epämääräinen jalan alku, josta loput on piilossa? :D Vai onko tuo se, mitä kuvittelenkin? :woot::angelic:
 

Liitteet

  • IMG_20210303_135410.jpg
    IMG_20210303_135410.jpg
    26 KB · Katsottu: 38
Saimme tänään taas uuden kuvan ja tämä on todella tyhmä kysymys, mutta eihän tuo nyppylä tuossa voi olla mikään epämääräinen jalan alku, josta loput on piilossa? :D Vai onko tuo se, mitä kuvittelenkin? :woot::angelic:

Minä kyllä tulkitsen tuon pojan nubiksi. Jalka näyttäisi osoittavan yläviistoon. Näitä on kyllä kiinnostavaa arvuutella :)
 
Minäkään en oikein osaa muiden kuvia tulkita, mutta kiva silti katsella ja arvuutella!

Kahdesta ensimmäisestä (tyttöjä) en ole saanut tietää sukupuolta etukäteen. Ja olihan se sellainen jännitysmomentti, toi mulle ponnistusvaiheessa kummallisia voimia saada viimein tietää..

Ajateltiin ensin, että ei kysytä sukupuolta, mutta voi olla että toisin käy kuitenkin ja päädytään ainakin kysäsemään jos näkyisi.

Tuntuisihan se jännältä ja toki ihanalta saada poika, mutta ajatus kolmannesta tytöstä tuntuu kyllä aivan yhtä ihanalta❤️ Jännittävät ajat odotellessa!
 
Saimme tänään taas uuden kuvan ja tämä on todella tyhmä kysymys, mutta eihän tuo nyppylä tuossa voi olla mikään epämääräinen jalan alku, josta loput on piilossa? :D Vai onko tuo se, mitä kuvittelenkin? :woot::angelic:

Kyllä tämä minustakin näyttää ihan juuri siltä, mitä varmasti kuvittelit:laughing002
 
Heippa! Saankohan hypätä tänne utelemaan meidän kuva-arvoitusta tuolta lokakuisten puolelta. Siellä on nub keskustelu jäänyt kovin hiljaiseksi. Näettekö tytön vai pojan? :confused005
 

Liitteet

  • 20210305_225721.jpg
    20210305_225721.jpg
    31.7 KB · Katsottu: 29
Heippa! Saankohan hypätä tänne utelemaan meidän kuva-arvoitusta tuolta lokakuisten puolelta. Siellä on nub keskustelu jäänyt kovin hiljaiseksi. Näettekö tytön vai pojan? :confused005

Tässä vielä toinen.
 

Liitteet

  • 20210305_225756.jpg
    20210305_225756.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 25
Takaisin
Top