Nub-teoria

Itse en uskalla arvata kun en yhtään tiedä mitä pitäis katsoa. Kokeilin niitä englanninkielisiä ryhmiä missä analysoivat kuvia, niin tytöksi tuon kuvan perusteella
 
Itse en uskalla arvata kun en yhtään tiedä mitä pitäis katsoa. Kokeilin niitä englanninkielisiä ryhmiä missä analysoivat kuvia, niin tytöksi tuon kuvan perusteella
Siis tarkoitin tuota omaa kuvaa. Mutta mulle selviää vasta synnytyksen jälkeen sitten kumpi tulee.
 
Itse en uskalla arvata kun en yhtään tiedä mitä pitäis katsoa. Kokeilin niitä englanninkielisiä ryhmiä missä analysoivat kuvia, niin tytöksi tuon kuvan perusteella
Juu ehkä ne osaa paremmin kuin me :grin
 
Mutta hauska arvailla silti :joyful: tai ehkä oon vaan lapsellinen ku fiilistelen noita kuvia vaikkei lopulta ymmärräkään mitään! :wacky: Saattoi vaan ihastella ja ihmetellä kun kätilö kokeneesti selitti päästä varpaisiin missä on mitäkin.. miten voi erottaa kaiken sen :Heartpink
Mulla on tyttö fiilis mutta mies näkee nubin mukaan pojan myös kuten Repo :grin
 
Mutta hauska arvailla silti :joyful: tai ehkä oon vaan lapsellinen ku fiilistelen noita kuvia vaikkei lopulta ymmärräkään mitään! :wacky: Saattoi vaan ihastella ja ihmetellä kun kätilö kokeneesti selitti päästä varpaisiin missä on mitäkin.. miten voi erottaa kaiken sen :Heartpink
Mulla on tyttö fiilis mutta mies näkee nubin mukaan pojan myös kuten Repo :grin
Fiilistely on parasta, täytyyhän tästä kropparääkistä nyt jotain hupia ottaa :hilarious:.
 
Kävimme eilen omakustanteisesti ultrassa ja sikiön jalkojen välissä näkyi pieni "nypykkä", jonka perusteella ultraaja veikkasi poikaa. Harmi, ettei saamissamme ultrakuvissa ollut yhtään kuvaa, josta tuo nypykkä olisi näkynyt. Muuten olisi voinut lisätä sen tänne arvioitavaksi. :angelic:
 
Noniin tässä on sitten monta kuvaa naatista ja en kehdannut kysyä kätilöltä, niin saa veikata! :angelic: Yhtään tiedä onko sopivasta kohtaa jokin noista...

upload_2021-2-16_12-48-19.pngupload_2021-2-16_12-48-48.pngupload_2021-2-16_12-48-29.pngupload_2021-2-16_12-48-58.png
 
En mäkään oikeesti osaa mitään nubeja katsoa mut veikkailen näitä silti :) Naatin nyytti näyttää tytöltä.
 
Jännittävää! Kiitos! Hauskaa tässä on se, että äidin puolen suvussa on nyt tullut 10 tyttöä putkeen. Isoäiti sai 4 tytärtä ja tyttäret sai 6 tytärtä ja mie olen ensimmäinen lapsenlapsi joka on saamassa lapsen. Olen jo "henkisesti valmistautunut" että tästä kuitenkin tulee suvun ensimmäinen poika, mutta hauskaa että arvaukset on edelleen tyttöjä!

Eipä sillä ole oikeasti mitään mitään, hauska sattuma vain :p
 
93DA22D5-4E4B-4C85-B424-8A2370BDD9CD.jpeg
Toisessa ketjussa tästä mainitsin, eli tässä tyttö-nub ja poika-nub vierekkäin. Hyvin ovat siis samanlaiset :). Nappasin tämän kuvan joskus sieltä nub-teorian Facebook-sivuilta.
 
View attachment 99754
Toisessa ketjussa tästä mainitsin, eli tässä tyttö-nub ja poika-nub vierekkäin. Hyvin ovat siis samanlaiset :). Nappasin tämän kuvan joskus sieltä nub-teorian Facebook-sivuilta.

Mut eikös se teoria ole vain se kulma missä se "leijuu"?

Ja lähtökohtaisesti ei genitaalit määritä absoluuttisesti ihmisen sukupuolta, se on paljon isompi kokonaisuus, missä on paljon vaihtelua ihmisestä ihmiseen :Heartred
 
Mut eikös se teoria ole vain se kulma missä se "leijuu"?

Ja lähtökohtaisesti ei genitaalit määritä absoluuttisesti ihmisen sukupuolta, se on paljon isompi kokonaisuus, missä on paljon vaihtelua ihmisestä ihmiseen :Heartred
Juu juu mutta se on sitten jo ihan toinen juttu se :joyful:
 
IMG_20210301_123539.jpg Kertokaa tästäkin

En ole aiemmin koko nub teoriaan perehtynyt. Täytyykin alkaa tutkia edellisten ultrakuvia, olisinko heistä veikannut oikein.
 
Takaisin
Top