NT-ultra

Täällä oli kanssa kaikki hyvin :Heartred:Heartred:Heartred
Vauva oli ensin peukalo suussa nukkumassa ja hikotteli. Herättyään alko villisti heilumaan ja oli oikein reipas :love7

Muutenkin kaikki oli kunnossa, eikä mitään riskejä missään näkynyt. Hienosti esitteli käsiään ja jalkojaan ja kaikki oli oikeilla paikoillaan ja toimi oikein :happy:
 
Ultra varattu 16.12. Nyt saa sitten vielä pari viikkoa odottaa ja jännittää. Parin viikon takaisessa varhaisultrassa kaikki näytti olevan onneksi hyvin, joten toivottavasti hyvä tuuri jatkuu. :happy:


Mulla myös nt-ultra 16.12 :happy:
 
  • Tykkään
Reaktiot: LR
Kaksi yötä ei jouluun, mutta melkein, eli ultraan. Ei jaksaisi odottaa enää yhtään. Olen aivan kamalassa flunssassa, muutenkin matelee nää päivät. Kiva et on tullut hyviä uutisia teille.
 
Mulla oli tänään nt ultra jossa kaikki oli hyvin. Hoitaja ei meinannut aluksi saada pikkuiselta niskaa näkyviin kun pikkuinen vaan makoili kasvot anturiin päin. Lopuksi sitten suostui sen verran kääntymään että näytti myös niskaansakin. :happy:
 
Tänään ultrassa käyty: kaikki hyvin, siellä hän virkeänä pomppi ja venytteli ❤️

Laskettu aika siirtyi päivällä varhaisultrassa arvioidusta ja kahdella päivällä kuukautisten mukaan lasketusta ajasta.
 
Tänään oli ultra ja tippahan siinä tuli linssiin.:Heartbigred

LA aikaistui viikolla,eli ollaankin pitemmällä kuin odotin.

Taateli teki kuperkeikkoja ja käsilläseisontaa. Voi jestas osasikin olla suloinen. Vaikka tämä on kolmas raskaus, huomasin ihmetteleväni elämän ihmeellisyyttä samalla tavalla kuin ensimmäiselläkin kerralla 11-vuotta sitten.

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
 
Onpa paikkakunta/sairaanhoitopiiri/ultraaja välisiä eroja, kun osalla muuttuu LA ja osalla ei. Itsellä oli menkoista laskettuna ja ultrasta katsottuna ero 2 päivää ja LA muutettiin.
 
Tyksissä piti olla vähintään 5 päivän heitto että laskettua aikaa siirrettiin, mulla olisi kuukautisista laskettuna la ollut 31.5. niin nt ultrassa se siirtyi 5.6. :)
 
Täälläkin 5 päivän heitto vaadittaisiin muutokseen. Itsellä oli 4 päivää isompi vauva. Joka tosin on aivan paikkaansa pitävä myös kierron lyhyyden suhteen.
 
Takaisin
Top