Hui huomenna NT-ultraan. Onko teillä, jotka ootte jo käyneet, niin onko ultrattu sisäkautta vai vatsan päältä?
Ensin katsoi pikaisesti vatsan päältä, mutta varsinaiset tutkimukset sitten sisäkautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hui huomenna NT-ultraan. Onko teillä, jotka ootte jo käyneet, niin onko ultrattu sisäkautta vai vatsan päältä?
Mulla ei saatu näkyviin vatsan päältä, kun kohtu oli kuulemma takana ja mutkallakin vieläHui huomenna NT-ultraan. Onko teillä, jotka ootte jo käyneet, niin onko ultrattu sisäkautta vai vatsan päältä?
Hei sulla on nyt sama LA kuin mulla! Ja mulla näkyi hyvin vatsan päältä, mutta kätilö sanoi, että eka yrittävät vatsan päältä ja jos ei näe tarpeeksi niin alakautta.Mulla ei saatu näkyviin vatsan päältä, kun kohtu oli kuulemma takana ja mutkallakin vielä
Täytyy sanoa, että oli nopeaa toimintaa. Torstaina oltiin ultrassa ja perjantaina omapostissa oli vielä illalla seitemän jälkeen tulut kirje, että meillä ei ollut kohonnutta down riskiä.
no muuta! Meille vain sanottiin, että sieltä tulee postissa (kirje ja Omaposti) ja jos jotain on niin soittavat Naistenklinikalla, käytiin itse tosiaan HUS:n toisessa toimi pisteessä Uudellamaalla.Tää on kyllä jännä kuinka käytännöt vaihtelee kaupungista riippuen. Meillä (Tampere) nuo luvut katsottiin heti siinä nt-ultrakäynnillä, hoitaja naputteli käynnin lopussa koneelle pari lisätietoa ja sai nuo tulokset siitä sit heti ja katsottiin ne yhdessä.
Tää on kyllä jännä kuinka käytännöt vaihtelee kaupungista riippuen. Meillä (Tampere) nuo luvut katsottiin heti siinä nt-ultrakäynnillä, hoitaja naputteli käynnin lopussa koneelle pari lisätietoa ja sai nuo tulokset siitä sit heti ja katsottiin ne yhdessä.