NT-ultra

Siellä hän kölletteli aika rauhallisesti niin saatiin kaikki mitat otettua ja nippu kuvia :Heartred Siellä hän näytti habaa ja kieltä. Niskaturvotusta oli 1.6 eli kuulemma ihan normaalisti. Vastasi varhaisultran viikkoja, joten muuttivat LA 2 päivällä, eli 3.6. Tästä pitäisi vielä koota itsensä takaisin töihin!

Hui huomenna NT-ultraan. Onko teillä, jotka ootte jo käyneet, niin onko ultrattu sisäkautta vai vatsan päältä?
Mulla ei saatu näkyviin vatsan päältä, kun kohtu oli kuulemma takana ja mutkallakin vielä :wideyed:

Mulla ei saatu näkyviin vatsan päältä, kun kohtu oli kuulemma takana ja mutkallakin vielä :wideyed:
Hei sulla on nyt sama LA kuin mulla! Ja mulla näkyi hyvin vatsan päältä, mutta kätilö sanoi, että eka yrittävät vatsan päältä ja jos ei näe tarpeeksi niin alakautta.

Ja meillä pitäisi seulontatulokset tulla postilla, mutta vinkkinä muillekin, että ainakin HUS:n kirjeet tulee myös sähköisenä omapostipalveluun.

Mulla oli eka neuvola pari viikkoa sitten. Ens viikon perjantaina verikoe ja vasta 19.12 nt ultra:sorry:
Miten ihmeessä jaksaa oottaa sinne asti :nailbiting::angelic:
Mietin käymistä yksityisellä ultrassa mut en oo viel ainakaan saanu aikaseks varata:grin

Kerroin jo salaisen puolelle, mutta höpötän samat tänne myös :D
Miä kävin eilen NT-ultrassa, pelko oli suuri että masussa ei oo ketään, mutta kyllä siellä oli! Ensin rauhallisesti nukkui ja sit heräili ja pyöri vimmatusti:love7
Turvotus oli 1,1mm ja kaikki oli hyvin! Vastasi kokoa 12+1, neuvolan mukaan 12+4, mutta ei lähdetty ainakaan KOKSissa la:ta muuttamaan. Illalla tuli vielä sähköpostia että omapostissa on postia, ja siellä luki että suurentunutta riskiä down-syndroomaan ei ole. Rakenneultra sitten 20.1.

On tämä jännää! :)

Ihanaa lukea tätä ketjua ja iloisia uutisia :) Oma tilanne tuntuu vaan hyvin epätodelliselta kun eka neuvolakin on vasta edessä

Täytyy sanoa, että oli nopeaa toimintaa. Torstaina oltiin ultrassa ja perjantaina omapostissa oli vielä illalla seitemän jälkeen tulut kirje, että meillä ei ollut kohonnutta down riskiä.

Tää on kyllä jännä kuinka käytännöt vaihtelee kaupungista riippuen. Meillä (Tampere) nuo luvut katsottiin heti siinä nt-ultrakäynnillä, hoitaja naputteli käynnin lopussa koneelle pari lisätietoa ja sai nuo tulokset siitä sit heti ja katsottiin ne yhdessä.

Tää on kyllä jännä kuinka käytännöt vaihtelee kaupungista riippuen. Meillä (Tampere) nuo luvut katsottiin heti siinä nt-ultrakäynnillä, hoitaja naputteli käynnin lopussa koneelle pari lisätietoa ja sai nuo tulokset siitä sit heti ja katsottiin ne yhdessä.
no muuta! Meille vain sanottiin, että sieltä tulee postissa (kirje ja Omaposti) ja jos jotain on niin soittavat Naistenklinikalla, käytiin itse tosiaan HUS:n toisessa toimi pisteessä Uudellamaalla.

Jep, aiemmat lapset on ultrattu Hasalla ja saatu heti tulokset, samoin Tampereen Terveystalolla sai tuloksen siinä samalla :)

Mulla on huomenna nt-ultra ja tänään iski kauhee jännitys :nailbiting: Joudun viel huomisen aamun panikoimaan yksin ku mies on töissä ja ultra on vasta klo 14:00 :woot:

2 yötä ultraan. Välillä meinaa jännittää ihan kamalasti. Toivon niin älyttömän paljon että kaikki on hyvin. Aiemmin varhaisultrassa ainakin sydän löi ja kaikki oli niin kuin pitikin, toivottavasti nytkin :Heartred

Koskaan ei oo näin pitkälle onnistuneesti päästy, toki pelottaa että taas on tullut keskeytynyt keskenmeno, mutta jos nyt on kaikki hyvin niin keskenmenon riski pienenee paljon ja sitten uskallan luottaa, että kaikki menee tällä kertaa hyvin :Heartred

Epäilen, että oli tulos mikä tahansa, pyörryn enkä tajua mistään mitään :grin Onneks saatiin vaihdettua niin, että mies pääsee mukaan. Pitäkää meille peukkuja!

Tänään oli nt-ultra. Rv 12+4. Kaikki oli hyvin. :Heartred

Pelkäsin ja jännitin ultraa ihan älyttömästi, sillä viime kesäkuussa saatiin nt-ultrassa huonoja uutisia. Päästiin nytkin tutkimushuoneeseen 10 min myöhässä ja ne minuutit tuntui todella pitkiltä. Ultraaja oli mukava kokenut nainen, joka vitsaili välissä ja varmasti näki mun pelon, ja sai mut rauhoittumaan. Kun näin pienen ruudulla ja ultraaja kohta kohdasta kertoi kaiken näyttävän hyvältä ja sykekin oli erinomaisen vahva, aloin itkemään helpotuksesta. Se kaikki stressi ja pelko purkautui siinä. Loppuajan olinkin yhtä hymyä.

Ultrauksen lopuksi pieni ihmisen alku slkoi vielä esittelemään liikkeitään reippaasti, vilkutti meille ja raapi korvaansa. Hän oikein jumppasi menemään. :Heartred

Seulatulokset saa Porissa heti ultrauksen jälkeen, ja kohonutta riskiä ei ollut.

Takaisin