Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hän oli kortin mukaan virkeä, pyöri ensin kovin, sit poseeras niin kun kuuluikin ja lopuks venytteli ja meni takaseinämälle piiloon
Turvotus oli 1,1mm ja kaikki muut katsotut asiat oli kunnossa. :) Meillä seulonnan tuloksien kanssa mennään niin, että jos ei parin päivän sisällä kuulu soittoa, on kaikki hyvin. :)Täälläkin ollaan nyt kotiuduttu ultrasta ja kaikki oli hyvin!Hän oli kortin mukaan virkeä, pyöri ensin kovin, sit poseeras niin kun kuuluikin ja lopuks venytteli ja meni takaseinämälle piiloon
Turvotus oli 1,1mm ja kaikki muut katsotut asiat oli kunnossa. :) Meillä seulonnan tuloksien kanssa mennään niin, että jos ei parin päivän sisällä kuulu soittoa, on kaikki hyvin. :)
Kaikki näytti olevan mallikkaasti, turvotusta 0,9mm ja koko vastasi 3 päivää suurempaa. Seulonnan tulokset saadaan kuulemma viikon sisään kirjeitse kotiin.

Juttelin illalla miehen kanssa tuosta ultrasta ja siitä mitä siellä tapahtuu ja miksi mennään jne.
Ja juurikin noista riskiluvuista, ettei pidä säikähtää. Miehelle siis ensimmäinen lapsi ja minulle kolmas.
Sitten jostain syystä mainitsin, että se ensimmäinen ultra tehdään yleensä alakautta, kun vatsan päältä ei vielä siinä kohtaa välttämättä näe. Miehen reaktio tähän oli aivan uskomaton, nauroin vedet silmissä varmaan tunnin. Hän voinut millään uskoa, että muka alakautta, eihän se vauva siellä ole vaan mahassa!! Oikein netistä vielä tarkisti monesta paikasta, etten yritä huijata.
Olen aiemmat raskaudet käynyt ultratkin yksin, joten hänen reaktionsa ei todellakaan ollut arvattavissa.
Miten teillä muilla, oletteko saaneet ihmettelyjä tästä vai onko alakautta ultraus vain minun mieheni mielestä täysin luonnotonta?![]()
Mä kuolen nauruun täälläJuttelin illalla miehen kanssa tuosta ultrasta ja siitä mitä siellä tapahtuu ja miksi mennään jne.
Ja juurikin noista riskiluvuista, ettei pidä säikähtää. Miehelle siis ensimmäinen lapsi ja minulle kolmas.
Sitten jostain syystä mainitsin, että se ensimmäinen ultra tehdään yleensä alakautta, kun vatsan päältä ei vielä siinä kohtaa välttämättä näe. Miehen reaktio tähän oli aivan uskomaton, nauroin vedet silmissä varmaan tunnin. Hän voinut millään uskoa, että muka alakautta, eihän se vauva siellä ole vaan mahassa!! Oikein netistä vielä tarkisti monesta paikasta, etten yritä huijata.
Olen aiemmat raskaudet käynyt ultratkin yksin, joten hänen reaktionsa ei todellakaan ollut arvattavissa.
Miten teillä muilla, oletteko saaneet ihmettelyjä tästä vai onko alakautta ultraus vain minun mieheni mielestä täysin luonnotonta?![]()