Nt-ultra

Mahtavia reaktioita sisitan ja Tipsin miehillä :D Mie varoitin miestä ennen varhaisultraa, että se muuten tehdään sitten alakautta. Olis se muuten saattanut hämmentyä. Kysyi muistaakseni vielä jotain, että hän on kyllä aina ollut siinä uskossa, että ultrat tehdään mahan päältä. Ymmärsi sitten kuitenkin, kun selitin :)

Laitoin vieläpä tarkoituksella sellaisen pitkän tunikan päälle varhaisultraan, jotta tilanne ei tuntuisi miehestä niin vaivaannuttavalta. Vedin siis sitä vähän reisien päälle, kun gyne ultrasi :) Eipä mies ollut kuulemma ehtinyt edes kamalasti ajatella koko asiaa, kun keskittyi ihastelemaan pikkuista rääpälettä näytöllä. :) Nt-ultraan lähtiessä taisi kysyä, tehdäänkö se vatsan päältä, ja sanoin, että todennäköisesti joo. Kuten tehtiinkin, ja hyvin näkyi.
 
Sisita kiitos hyvästä naurusta:D höpsö mies:Heartred
Meillä mies pääsi vaan esikon aikaan ultraan, nykyään se on kotona lapsenlikkana ja kyllä vaikeaksi veti kun alakautta ultrattiin, samoin synnärin sisätutkimuksissa ollut läsnä niin se ei selkeestikkään tiiä minne kattos:D mies gynet saa aikaan lisääntynyttä ja vaivaantunutta kiemurtelua:D
Onnea kaikille jotka saanut hyviä ultra kuulumisia:) vieläkö huomenna on jollain ultraa? Pääsispä itekkin... vielä 12 päivää! Tuntuu ikuisuudelta:eek:
 
Munkin ultraan on vielä 11 päivää. Tuntuu siltä, että toiset on menossa jo synnyttämään, kun itse odottelee vielä nt-ultraan aikaa :hilarious:
 
Käytiin helmikuun alussa varhaisultrassa ja siinä myös valmistin miestä et se tehdään alakautta. Mies oli vaan, et kyllä hän on sen aiemminkin nähny, eikä ollu koko toimenpitees kyl milläänsäkään :D ihasteltiin vaan sillon pikkupapua. Ens viikolla pääsee näkemään taas pienen :)
 
Hyvä tietää että tehdään alakautta, luulin että se tehtäis jo mahan päältä.. Sain ajan nt-ultraan jo ens viikon perjantaille jolloin on vasta 11+2, kuulostaa kauheen aikaiselta :eek:
 
Onpas täällä monella ollut tänään ultra! Onnea jokaiselle :Heartred

Hauska lukea noita miesten reaktioita alakautta ultraamiseen :D Mietin just ite et mahdoinko sillon ennen esikoisen varhaisultraa varoitella tosta.. :D

Mulla myös huomenna ultra, vähän ennen kahta päästään sinne et aamupäivä ois vielä kärvisteltävänä.
 
Ultra maanantai aamuna, jännittää hirveesti. Silloin 12+1. Mieskin tulee mukaan kun molempien ensimmäinen. Onneksi enää tämä päivä töitä ja viikonlopun saa oleskella vaan. Ultrattiin jo ensimmäisen neuvola yhteydessä jolloin la aikaistettiin viikolla. Mielenkiintoista nähdä mitä maanantaina arvioivat.
 
Oma miekkonen ei kyl ollu moksiskaan ku mulle tehtiin toissa iltana naistenklinikan päivystykses alakautta tutkimuksia ja otettiin viel papa samalla. Tosin saatto johtua siitäki ku oli kova huoli pikkusesta. Mut noita muitten miesten reaktioita kun olin lukenu ni kysyin äijältä et miltä siltä tuntu ku mulle tehtiin alakautta tutkimuksia ni tokas et ei miltään. Ku ovat hänen mielestään ihan normi asioita :D Mene ja tiedä johtuuko iästäkin kun on jo 35-vuotias. Mut sit kyl toinen meni kalpeeks ja meni takavasemmalle ku ottivat verikokeita multa :D
 
Tänään nt-ultra, jännityksellä odotan :) mies ei mukaan päässytkään kun työpv alkaa jo normaalia aiemmin mutta kaveri lähtee mukaan. Mies olis varmaan normisti lähtenyt jos olis entinen työpaikka vaan kun nykysessä niin hyvät tienestit niin ei malta poissa olla :D ei mua harmita kyllä sinänsä, jos se nyt tällä kertaa synnytykseen kerkeis kun viimeks oli niin nopeeta toimintaa ettei kerenny kun ite olin synnärillä ja meiltä kotoa N. Tunnin ajomatka sairaalaan. :P
 
1,5 viikon kuluttua on np-ultra ja verikoe näyttää aivan ihmeellisiä lukemia... pappa 290 ja hcg hieman yli 400. :eek: Edellisessä raskaudessa hcg oli 80 paikkeilla samoilla päivillä joten saa nähdä mistä tämä johtuu, kyllähän tuollainen arvo mietityttää, neuvolassa sanoi että ei siitä varmaan tarvitse välittää. :bored:

Siltä varalta, että joku joskus etsii tietoa samoilla spekseillä: nt-ultrassa ei löytynyt sydänääniä, ja raskaus oli mennyt kesken n. 9 viikon kohdalla.
 
Nt ultrassa käyty ja kaikki oli oikein hyvin :)näyttäs tulevan yhtä liikkuvainen kaveri kuin siskonsakin on. Ihan yhtä paljon oli liikettä mahassa tälläkin :D miehellä on toivoa vielä että poika tulis kun jalkojen välissä näkyi sellainen epämääräinen piikki :p odotellaan jännityksellä seuraavaa ultraa.
 
Takaisin
Top