Milmiina, huutelen muualta, mulla näkyi riskiluvut Omakannassa. Sinne on tullut kaikkien verikokeideni tulokset. Eli Omakanta.fi ja esim. pankkitunnuksilla sisään.
Kiitoksia tästä infosta! Vähän veikkailen, että mulla omakanta ei päivity normaalisti kun on vieläkin 3kk takaiset labratuloksetkin sinne saamatta. Mahtaiskohan johtua siitä kun tavanomaisesti HUS ei ole sairaanhoitopiiriä, jonka alueelle kuulun ja siten ehkä tietojen käsittelykin olisi pitkäkestosempaa. Tiedä häntä...
Saatiin katsella vauvelia vähän joka kulmasta yli puolen tunnin ajan, kun hän ei ollut kovin yhteistyöhaluinen.
niskaturvotus labroineen normaalit. tk-lääkäri oli siinä mukana ja se eka ultras, gyne katto et nyt on pakko ottaa kyl mitat ku nii hyvä kuvakulma ja vauva vielä paikallaan. Onneks otti heti, muuten ois voinu jäädä ottamatta ku hirvee vauhti päällä toisella siel
ja yhtää ei auttanut ku lääkäri nauratti mua ja maha heilu sit kivasti
), mutta ar-ultraaja totesi sikiön olevan kolme päivää isompi ja asetti lasketun ajan 5.9. Nt-ultraaja sai vielä yhden päivän lisää sikiön kokoon, mutta totesi, ettei neljän päivän heiton takia lähdetä laskettua aikaa muuttamaan, joten palasimme takaisin päivään 8.9. Itse pidän sitä 5.9. todennäköisempänä, mutta mennään näillä. Pääasia, että pikkuisella kaikki hyvin