NT-ultra

Ilmeisesti aika paljon vaihtelee tuo ultran kesto.:eek:

Yäää täällä pukkaa flunssaa, neljältä heräsin aamulla kurkkukipuun, pari päivää jo paleltanut. En vielä uskaltanut mitata onko lämpöä kun vähän pakkorako tulla tänään töihin, ja oikeastaan lauantaihin asti... Puolikkaan parasetamolin otin teen kanssa ja sehän sit lens raivolla ulos. Mitä huomisen ultran kanssa käy jos lämpö nousee, uskaltaako mennä..? :sour:
 
Naffa, jos oma olosi sallii niin menet, mutta jos on tuskaista niin pyydä siirtämään jos siihen on mahdollisuus. Toivottavasti ei lähde lämpö nousemaan, kurjaa olla kipeänä kun raskaana :sour:

Mä kattelen ultra videota n. kerran viikossa, kun mies kuvasi muutamia pätkiä ja laitoin ne iMoviella yhteen :) Viimeisen pätkän lopussa on ihanaa kun ultraava kätilö kertoo että pikkukaverin lempi nukkuma-asento on kädet naaman edessä ja pään päällä. Mieheni tokaisee että "haha, katsos vaan! Ihan kuin äitinsä" :shy:
 
Uskomaton tunne, nt-ultra oli tänään ja kaikki hyvin! :Heartred Sydän sykki, niskaturvotus ok, ja pikkuinen vastasi päivän heitolla viikkojaan, la ei muuttunut mihinkään. Ehkäpä sen nyt uskallan tuonne plussalistaankin ilmoittaa. :) Vieläkin vähän hämmentynyt olo, reilu kaksi vuotta alkuraskauksia takana ja vihdoin päästy seuraavalle kolmannekselle. Voi rakkaus tuota pientä mahan asukasta. :Heartred
 
Ultrassa käyty ja kaikki näytti hyvältä. Huh! :happy: Nt oli 0.8mm ja vastasi viikkoja 12+1, eli on kasvanut vähän nopeammin. La 22.8 nyt sitten virallisesti. Aluksi oli paikoillaan niin sai hyvin mitat otettua, sitten alkoikin kuperkeikat. :hilarious: Kahden viikon sisään tulee kuulemma seulontatulokset postissa. Kyllä tämä taas konkretisoi asiaa vähän enemmän, jee! :shy: Jännitti koko ajan, että aivastanko mutta selvisin. :hilarious:
 
Minäkin olen pitänyt muutaman viikon hiljaiseloa täällä palstalla kun on ollut jotenkin pessimistinen olo raskauden suhteen ja on kyllä ollut muutenkin niin kiirettä etten ole ehtinyt käydä. Tänään oli kuitenkin ultra ja kaikki oli hyvin, hirveästi liikkui meidänkin vaavi, mutta lopussa kävi ilmeisesti nukkumaan ❤ Viikot 12+3 ja päivällä aikaistui laskettu aika, eli on nyt 21.8 ☺
 
Ultrassa käyty ja kaikki näytti hyvältä. Huh! :happy: Nt oli 0.8mm ja vastasi viikkoja 12+1, eli on kasvanut vähän nopeammin. La 22.8 nyt sitten virallisesti. Aluksi oli paikoillaan niin sai hyvin mitat otettua, sitten alkoikin kuperkeikat. :hilarious: Kahden viikon sisään tulee kuulemma seulontatulokset postissa. Kyllä tämä taas konkretisoi asiaa vähän enemmän, jee! :shy: Jännitti koko ajan, että aivastanko mutta selvisin. :hilarious:

Vihdoinkin joku muukin LA 22.8. Oon ihan ypöyksin joutunut pitämään sitä päivää pystyssä :happy::happy:
 
Ultra takana. Ja kaikki oli hyvin! :) Ja kaikki oli myös normaalia. Kaveri oli aktiivinen ja muuta. Ää, kyllä nyt on taas hyvä fiilis ku tietää, että tuolla mahassa jottai kasvaa. Ku tää oli ensimmäinen kurkistus kaveriin :)
Mies oli mukana, ja se oli innoissaan ja meinas ihan herkistyä.
Saatiin kuviakin runsaat 6kpl. :) Kätilö oli oikein mukava. Ja rakenneultra on 7.4 :)
Laskettuaika pysy neuvolan kanssa samana 23.8, ku olin menkoista laskenu et laskettuaika olis 21.8 :') Eli nyt viikoilla 12+2...
 
Äää, oo ihan kade noista teidän kuvamääristä (tai siis siitä että saitte mukaan "paljon kuvia"). :p Me saatiin kuvia vaan kaksi, jotka kaiken hyvän lisäksi on melkein samanlaisia. Yhyy.
 
Niistä kuvista kannattaa ottaa kopiot mahdollisimman pian, muste kuulemma haalistuu:rolleyes:

Mäkin oon kuullut tuon, mutta ainakin esikon kuvat neljän vuoden takaa on edelleen ihan yhtä tarkat kuin silloinkin. Ja siis viettivät alkuun kyllä useamman kuukauden ensin jääkaapin ovessa päivänvalolle alttiina, ennen vauvakirjan väliin tallettamista. Mä odotin pitkään, että milloinka ne alkaa haalistua, mutta ei ole toistaiseksi käynyt mitään. :)
 
Tytön 17v vanhat ultrakuvat on haalistuneet lähes tunnistamattomiksi :arghh: mutta kyllä siinä meni varmaan yli 10v
Pojan 4v vanhat kuvat ihan täydelliset vielä
 
Takaisin
Top