NT-ultra

Jotkut pomot ovat vain tuollaisia valitettavasti. Siksi kannattaa ottaa aina itse selvää.
 
Ihmettelinkin tätä "käytäntöä", tarkoitus oli jutella asiasta parin työkaverin kanssa kunhan päästäisiin nt-ultraan asti ja asia saisi paljastua. Mutta parempi se näin oli tarkistaa tesistä :)
 
Joo mua pissittiin silmään näissä asioissa kun esikoista odotin ja jouduin tekemään niitä tunteja sisään aina kun olin poissa. Tajusin onneksi tarkistaa tessin puolessa välissä ja pomo oli aika nolona asiasta kun menin tes kädessä asiasta vauhkoamaan :D Sain kaikki sisään tekemäni tunnit vapaina. Pitäkää puolenne ja tarkistakaa asiat aina itse myös!!
 
12 pitkää päivää viel ultraa :0 no, aika nopeesti aika on kyl menny niin eiköhän kestä ton lopunkin:)
 
Verikokeet 17.11 otettu ja nt-ultra olis 4.12 (rv 12+2 silloin) Jännittää kyllä aika lailla!
 
Minä tulostin myös viime yönä töissä ihan kaupungin sivuilta ohjeen jossa sanotaan että vapaata täytyy järjestää > käyntejä ovat (niitä oli pidempikin lista, mutta alleviivasin tämän): Raskaudenaikaiset tutkimuset (esim. äitiysneuvolat) < jotenkuten näin.

Joten :woot: Sen ohjeen mukaan ei tarvitse tehdä tunteja takaisin. Alleviivasin ne asiat ja menen sen kanssa esimiehen juttusille kun kerkiän :)
 
Meillä laskettuaika siirtyi eteenpäin muutamilla päivillä. Muuten kaikki oli mainiosti, tyyppi jumppasi nilkat ristissä ja nukkui käsi naamalla ja taas jumpattiin. Niskaturvotusta oli 1,2mm, riski arvio downiin 1:36000 ja siihen toiseen 1:100000.
 
Täällä myös niska-poimu uä takana. Hyvältä näytti kaikki eikä riski lukemat aiheuttaneet huolta. Näytti kauheen pitkäkinttuiselta, kuin äitinsä :Heartred. La. Pysyi samana, vaan parin päivän heitto menkkojen perusteella :). Istukka etuseinämäs, mahtaako johtua myös siitä tuo jo nyt vatsan kohoaminen :) saatiin myös rakenneultraan aika, se tammikuun lopussa.
 
Muokattu viimeksi:
Nt- ultra oli tänään, mennessä jännitti niin paljon, että melkein taju lähti. Voi sitä helpotuksen määrää, kun saatiin kuulla, että kaikki on nyt tässä vaiheessa niin normaalia/hyvin, kuin voi olla ❤ RV 12+2, pituutta reilu 6cm, kovasti pikkukaveri siellä jumppaili menemään ultrauksen aikana!
 
Rekisteröidyin vasta palstalle ja tämä otsikko on meille ehkä tällä hetkellä ajankohtaisin, nt ultra varattu 16.12 ja silloin selviää laskettu aika,tähän asti saatu liukuva arvio 14-26.6.16
Kovasti jännittää mihin se nyt tarkentuu, hieman aiheuttaa hämmennystä miten eivät ole osanneet arvioida tuon tarkemmin vaikka käyty ultrassa jo. Tosin lääkäri sekä terveydenhoitaja neuvolassa ovat vakuuttaneet ettei syytä huoleen ole.
Onko jonkulla muulla ollut näin liukuva arvio ennen nt Ultraa?
 
Mulla on viikkoa pienempi ollut ultrissa kuin kuukautiset. Saas nähdä mihin se la. Torstaina laitetaan,siirtyykö eteenpäin vai pysyykö 12.6
 
Hei onks kellekkään ultraava henkilö (kätilö/lääkäri) sanonut mitään sukupuolesta? ...juu tiedän, tiedän, tiedän, eihän Se Viel Tossa vaiheessa näy, niin ainakin on yleinen uskomus. Mutta minullepa kävi viime keskiviikkona niin, kun oltiin np-ultrassa, että kätilö tuumasi ultratessaan, että "..ja tuossa on tuommonen"! Ruudulla näkyi melkoinen pöjötin! Ja voin kertoa, olen nähnyt saman "pöjöttimen" kaksi kertaa aiemmin molempien lasteni rakenneultrassa. Ja siis ihan varmoja poikia ovat :) Kätilö, joka oli meillä myös esikoisen ultrassa, sanoi kyllä, että "tuosta voi sitten hyvällä mielikuvituksella päätellä kumpi hän on"...Toisinsanoen, ei tarvitse olla kummoinenkaan mielikuvitus...
Mutta toisaalta: tyttöjen ja poikien sukupuolielimet ovat tuossa vaiheessa miltei prikulleen saman näköiset. Molemmilla on pöjötin.
Jos joku kiinnostui enemmänkin aiheesta, niin netistä löytyy "Nub theory" eli Nub teoria, jossa kerrotaan, miten voi pöjöttimen asennosta päätellä onko tulokas tyttö vai poika.
...mutta näin siis minun kohdallani. En edes sanallakaan maininnut, että olisin tässä vaiheessa raskautta halukas tietämään sikiön sukupuolta, mutta ehkä Se oli sitten niin selkeä.... :/
 
moikka! meillä huomenna np-ultra, viikkoja tuollon 13+2. jännittää kun on mielestäni myöhään, aikaisemminkaan en työvuorojen takia saanut. onko muita ketkä käyneet rv 13+ jälkeen? :)
 
Mä juttelin lääkärin kanssa nt-ultrassa myös sukupuolesta mutta mulle se sanoi että kaikki näyttää tässävaiheessa pojilta eli ei voi yhtään tietää. 17 viikolta alkaen vasta pystyy kuulemma sitä varmemmin katsomaan.
 
Takaisin
Top