NT-ultra

Tsemppiä ultriin Hippunen2 ja Felicity!

Mulla np-ultra myös huomenna! Ja tietenkin iltapäivällä... Eli aamupäivä menee töissä kuin tulisilla hiilillä saamatta todennäköisesti oikein mitään järkevää aikaan :)
 
Meilläkin on ultra aamupäivästä 11.50. Aamulla joutuu viihtyä töissä ensin mutta tuskin siihen voi keskittyä :)

Tsemppiä myös sinne :)
 
Kiitos Bamse ja tsemppiä myös sinne. Meilläkin aika vasta iltapäivällä. Tuntuu etten mitään saa töissä tehtyä :D
 
Nt 1,2, pituutta kaverilla reilut 6 cm ja kovasti vilkas tapaus kuulemma. Tykkäsi poseerata meille eri asennoissa. La pysyi samana, koko vastasi 12+6 ja menkoista laskien nyt 12+4 niin ei muutettu. Ja aivan huippu kätilö sattui kohdalle. Tosi hyvä mieli jäi :)
 
Täällä käytiin tänään ultrassa. Ei osallistuttu tuohon seulontaan, mutta ultran tekijä tuumasi että mittaa niskaturvotuksen jos näyttää vähänkään liian isolta. Meillä oli kaikki ok ja turvotusta ei mitattu, koska ei katsonut tarpeelliseksi.
Muutenki pikkuinen voi hyvin ja kaikki oli kuten pitikin.
Kauhean vilkas hän oli.. :)
 
Meilläkin sillon ultrassa oli paikallaan. Vähän laittoi käsiä naaman eteen mutta siinäpä se :D Kiva että näin moni kuulee hyviä uutisia! :)
 
Täälläkin oli ultrassa kaikki hyvin ja olo on nyt helpottunut :) riskit on normaalit ultran ja verikokeiden perusteella. Ei ehkä ihan paras kätilö osunut kohdalle koska ei ihan hirveästi kertonut vaan olisi pitänyt osata itse kysellä enemmän. Siinä mielessä jäi vähän huono maku vaikka hyvin ystävällinen kätilö olikin.
 
Hippunen2, joo samana pysyi ja itseasiassa vastasi nyt tasan neuvolan laskemaa la:ta ja viikkoja. Aiemmin ultrassa on sikiö on ollut noin 3 päivää pienempi kuin mitä menkoista laskettuna. Kätilö sanoi että alussa se mittaaminen on vähän hankalaa kun millinkin heitto vaikuttaa niin paljon :) tänään siis 13+2. Tsemppiä ultraan! :)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on ultra ensi viikon keskiviikkona, 16.12. Silloin on rv 12+1. Mutta sitä ennen on toinen neuvola, 14.12. ja siellä saatetaan jo kuunnella sydänääniä :smiley-bounce012
 
Tänään vihdoinkin käyty nt-ultrassa, kaikki oli onneksi hyvin.. Koko vastasi 12+6, kierron mukaan olisi 12+2. Laskettua aikaa ei lähdetty muuttamaan, tulee kun on tullakseen.. :happy:

Lisäksi illalla kotona odotti labra-tulokset, niissäkään ei ollut mitään häikkää.. Eli nyt voikin jo keskittyä siihen odottamiseen.. :love7
 
Mua on alkanut jännittämään aika paljon tämä tuleva nt ultra. Vasta ensi viikolla torstaina on ultra aika. Välillä pähkäilee että onkohan tuolla masussa mittään, kun oireitakaan ei oikein ole. Muuta kuin toi jäätävä pömpöttävä maha. Vielä kun ryhti on huono, niin se mahan pömppöys korostuu entisestään. (ja varmasti se, ettei vatsalihakset ole palautuneet ihan kokonaan edellisen raskauden jäljiltä) ÄÄÄÄK. Viikko on vielä niiiiin pitkä aika. plääh! En tiedä oikein miten päin sitä olisi. Ja sitten vielä se, että mitä vaatteita käyttäisi ettei toi pömppö paljasta, kun ollaan sovittu että kerrotaan vasta ultran jälkeen, jos on kerrottavaa.
Mulla on vähän tämmönen olo! :blob1
 
Takaisin
Top