NT-ultra

Mäntyomena, mulla on ihan sama tilanne kuin sulla, paitsi eka ultra ensi tiistaina. En ole myöskään käynyt varhaisultrassa tai hankkinut doppleria. Sulla on samat mietteet kuin mullakin. Jännittää ihan älyttömästi nähdä vauva eka kertaa ja toisaalta taas jos tuolla ei olekaan ketään! Piinaillaan vielä pari päivää ja toivottavasti molemmat saadaan hyviä uutisia :)
 
Onitus: Toivotaan hyviä uutisia :)
Kirjoitinkin just tuonne oireet-ketjuun, kun olitte roopsaan kanssa siellä tästä jutelleet :)
 
Vihdoin löysi ultrakutsu tiensä perille. Aika tasan kahden viikon päästä 7.12. ja silloin viikkoja 12+4. Rakenneultran aika oli samassa lapussa ja sinne 29.1. jolloin rv 20+1. Ja labra siis käytynä jo viime pe rv 10+1.
 
Nyt on nt ultra varattu 15.12, sillon rv 12+0 :) Nyt on pitkät kolme viikkoa oottelua eessä.
 
Tänään oli yleinen ultraääni ( en osallistu seulontoihin). Siellä meidän pikkuinen heilutteli käsiään ja rapsutti nenäänsä :happy:

Ei siis mitattu niskaturvotusta mutta ultraaja kuitenkin sanoi että näyttää tosi normaalilta. :)
LA luultavasti tulee muuttumaan vähän myöhemmäksi niin kuin itsekkin arvelin, mutta virallisesti katsotaan sitten seuraavassa ultrassa :)
 
En ehtinyt eilen tänne kirjoittelemaan, mutta eilen oli siis ultra. Kun vauva pärähti ruudulle, niin jotenkin yllätyin, vaikka tiesin, että semmoinenhan siellä on :hilarious: Oli hauska katsoa, miten hän siellä jumppasi ja heilui ja silti ei itse tunne yhtään mitään liikkeitä vielä. Nt oli normaali ja seulat myös, joten kaikki hyvin. :love7 LA pysyi samana, vaikka vauva oli paria päivää vanhempi, kuin mitä menkoista on laskettu.

Nyt on kyllä tosi helpottunut olo, mutta myös tosi hassulta tuntuu, että semmoinen tyyppi tuolla sisällä asuu :) Elämä on ihan kummallista :p :Heartbigred
 
Mulla samantapanen tarina kun Mäntyomenalla :) Tänään ultrattiin ja kaikki oli kunnossa. Koko vastasi kahta päivää vanhempaa (mikä on mielestäni tieteellinen mahdottomuus kun sillon oli vielä ehkäisy käytössä), mutta la pysyy. Ei aiheuttanut minussa suurta reaktiota kun vauva näkyi, vaikka onhan se ihmeellistä :)
 
Meillä oli tänään ultra ja kaikki oli todella hyvin! :)
Pikku-ihminen siellä köllötteli rauhassa ja nt oli alle 1 :)
Vaikka tää on toinen lapsi niin kyllä se silti jotenkin sydäntä lämmitti niin paljon että itku meinas tulla :Heartred kyllä se nyt konkretisoitui että siellä se pieni on.
 
Eilen oli ultra ja sikiön päästä löydettiin paha poikkeama. Tänään mentiin jatkotutkimuksiin, jossa selvisi, että sikiöltä puuttuu kalloluut kokonaan. Eli ei ole mitään tehtävissä. Ensi viikolla raskaus keskeytetään :smiley-angry017
 
Muokattu viimeksi:
Voi kamalaa Onitus! Olen todella pahoillani teidän puolesta. En edes tiennyt, että tässä vaiheessa voidaan havaita moniakaan rakennevikoja. Ei tässä osaa sanoa mitään järkevää. Kovasti voimia ja valoa tulevaan! :crybaby2
 
Onitus todella ikävä kuulla! Valtavat pahoittelut ja paljon voimia teille :sorry::Heartpink
 
Takaisin
Top