Ns. työnimiä??

Koska me ollaan molemmat tietokone alalla ja mä oon ihan rakastunu Kaapo nimeen niin kaksosten työniminä on Kaapo ver. 1.0 ja Kaapo ver. 2.0.
Mies ei oo yhtä innoissaan tuosta kaaponimestä kun minä.. :D

Miehen ehdotukset tiukkaan nimistä hiillostamiseen: Rambo Swartzennegger ja Barbi Tukiainen. Oikeasti kutsutaan massua otukseksi tai köpyksi. Myös ehdotukseni Esa-Pirjo sai tulta alleen :D

Meillä kasvaa masussa Nahkis [:D]. Alkuun pistin hanttiin, oli niin kamala, mutta jossain vaiheessa kesällä mies sai mut kiinni kun sanoin itsekin Nahkikseksi. Nimi tulee sanasta Nahkavekkari, jolla vauvoja joskus kutsutaan. 

Meillä puhutaan epämääräisestä viivasta tai reilu 6 senttinen.
Saa nähä miten vaikeaa on valita oikea nimi kun työnimikin tuottaa edelleen tuskaa.

Olisin kauheasti halunnut kutsua tulokasta perunaksi, mutta työnimiksi tuli luontevammin parasiitti, loinen ja matkustaja...

Meillä ei ole sukupuoli tiedossa. Alkuun työnimi on ollut tyyppi tai tuo tuolla. Nyt kun alkaa vähän konkretisoitumaan, tuli työnimeksi Ale Jousia. Aivan kamalat nimet ja yhdessä vieläpä huvittavat [:D]

Meillä asustelee tuol masussa Muuan. Tuli heti alkuun ku mies alko miettiin et mitä muutoksia vauva tuo tullessaan ja lause alkoi aina et "sit ku se muuan tulee niin sitte...." saattahaan se olla et se muuttuu vielä ku raskaus etenee mut nyt näin...[:)]

Työnimi vielä toistaiseksi vaihtelee fiiliksen mukaan. Kun mulla on paha olo tai väsyttää, voi siitä syyttää Mörrimöykkyä (tähän mieheni kommentoi eilen: "mä en tiennytkään, että Känkkäränkkä on Mörrimöykyn äiti[:D]) Hyvinä hetkinä mahassa kasvaa Kuula tai ihan tavallinen Vauva vaan.

meillä oli aluksi oskari, mutta kerran junassa istuessa viimisillään tuli sellanen tunne että se on niinku nakki, pitkä ja laiha, ja siitä sitten nimi naksu! ja naksu se on vieläkin, oskari tuli kolmanneks nimeks!

Öhkömönkiäinen, vauva, salamatkustaja..Milloin mikäkin..Mies puhu alkuaikana katkis tai rapu [:D]
Siskon poika puhuu Jaskasta [:)]

Meillä odotellaan Prototyyppiä. Tuo tuli kyllä melkein vahingossa. Tyyppi oli ensin ja isäntä heitti siihen sitten, että se on Tyyppi A. Äidille, kun sanoin, että isännän mielestä meillä on Tyyppi A: äiti meinasi, että sehän on ihan tietokone ihmiselle sopiva nimi. Noh, minä sitten sanoin, että kas kun ei ProtoTyyppi ja niinhän se sitten jäi päähän [:D] Voisin kuvitella, että tuosta vielä joku lempinimi sille vääntyy... Isäntä kutsuu minua hautomoksi, joten voi siitä Tyypistä tulla vielä vaikka se Muna (hahhahahah) toivottavasti kuitenkaan ei...

Ensimmäinen työnimi on ollu pikkupulla (omaa ukkelia sanon usein kultapullaksi, joten tulokkaasta tuli sitten pikkupulla), mutta nyt olen kääntyny kutsumaan kaveria naperoksi. :)
Ipanapa ois kans hyvä, sitä vois alkaa viljellä :D

Helykeiju: Sattupa ihanasti :) Onnea Teille Kaksosista!

Tuossa siskolle eräs päivä taas puhuin hattivatista ja tuo tokas että etkö sä jo voi alkaa sitä ihan nimellä kutsua kun sukupuolikin tiedetään...Olin ihan hölmistynyt että en :D Se on Hattivatti ja that's it...Katsotaan sitten joskus uudestaan ;)

Takaisin