Verikoe 16.5. ja ultra 30.5. Rvo 12+4. Millään ei jaksais odottaa!!En oo käynyt varhaisultrassa, kun täällä sitä ei tarjota kunnan puolesta. Sen vuoksi jänskättää.
Mulle tuli myös postissa juuri ajat ultraan 2.6 (12+4) ja 2.8 rakenneultra. Tosin yritän tuon toisen ainakin saada vaihdettua sillä näillä näkymin mies ei muuten pääse mukaan kumpaankaan.
Kuinkahan ajoissa pitää varata tuo ultra että sen saa "oikeille viikoille"? Eli onko mahkuja saada aikaa jo seuraavalle viikolle vai meneeköhän vasta monen viikon päähän.. meillä kun molempien vuorotyökin haittaa osittain meille hyvän ajan pyytämistä. Saan seuraavan työvuorolistankin vasta viikon päästä mutta toiveita ei voi enään esittää joten pohdin että varaanko maanantaina arvalla jonkun päivän johon yritän päästä vai voinko malttaa viikon jotta tiedän mikä päivä meille varmasti kävisi...
Riippuu ihan paikasta ilmeisesti että miten pian on vapaita aikoja. Turussa varasivat mulle neuvolasta suoraan ajan ja sain siinä samalla katsoa mikä aika ja päivä sopii.
Mulle tuli kutsu tällä viikolla ja eka ultra olisi ollut 25.5., mutta silloin mies ei olisi päässyt mukaan. Kokeilin onneani, josko täällä pk-seudullakin aikaa voisi vaihtaa ja kyllähän se onnistui, mennään sitten seuraavana päivänä eli 26.5. Silloin on jo rv 12+5, että aika myöhään kait tuo on, mutta eipä kai siinä mitään sen ihmeempää ole.
Nyt meilläkin Np-ultra varattu, 26.5. Siellä sit tarkentuu tuo laskettu aika kun toisaalla sanotaan 4.12, toisaalla 7 tai 9.12 :D ja sattu tosi kivasti että saatiin ilta-aika, mieskin pääsee mukaan kun muuten ei millekään käynneille pääse :)
Ultrassa käyty ja siellä terve pikkuinen köllötteli <3 laskettu aika siirtyi 1.12 olevasta ajasta 6.12 :) aijon nyt mennä tuon mukaan elikkä nyt olisi sitten rv 10+6
Meillä oli tänään npultra. Mä olin jotenkin ihan varma että olin kuvitellut koko raskauden (joka kerta sama juttu ja yhtä epävarma olo) mutta siellä se vauva kuitenkin olla nökötti! Voi ihanaa, meinas kyllä tulla pieni itku, ja mies joka oli mukana ei säästynyt kuivin silmin sekään :)
Tulokset tai se riskitodennäköisyys oli jotain 1:20 000 -luokkaa eli hyvältä näytti. Laskettua aikaa ei kätiöö osannut ihan varmaksi sanoa vieläkään, koko ei kuulemma ihan vastannut viikkoja mutta se kuulema selviää tarkasti rakenneultrassa kesäkuun lopulla!
Olipa helpottavaa! Tänään taidetaan kyllä jo kertoa tuleville isosisaruksille suuri uutinen :D
Varasin tänään np ultran ja otin ensimmäisen vapaan ajan viikiolla 11+0-11+6: 30.5 eli 11+1 :) Mun paikkakunnalla saadaan lähete neuvolasta yksityiselle np ja rakenne ultraa varten, joten huippulaitteilla kattovat ja saa nähdä myös 4Dnä vauvan hetken <3
Ultra takana, sikiöllä kaikki kunnossa ja mitat vastasi täysin laskettua aikaa eli 12+0, LA 30.11. Niskaturvotus 1,1mm ja riskiluvut Downiin plus kahteen muuhun 1:100 000. Ihanaa, nyt voisin alkaa pikkuhiljaa luottaa raskauteen, voi alkaa kertoa raskaudesta enemmän ihmisille ja kaikin puolin jos pystyisi alkaa nauttia pelkojen sijaan! :)
Onnee Broweneyegirl :)
Itsellä np ultra ylihuomenna, vähiks käy odottelu :D eka ultra koko raskaudessa nyt siis :) saa nähdäö muuttuko laskettu aikaa, tuskin kun tiedän milloin oli ovulaatio.