Np-ultra kuulumisia

Eli 12+0:sta 13+6:een? Iski yhtäkkiä vaan totaalisesti tyhjää meikäläisellä

Joo eli sit mulla on varmaan 6.6-17.6 toi aika.. Tai niin se selvinnee ensiviikolla kun on eka neuvola :) jännittää jo ihan hirveesti.

Mulla verikoe otettiin jo kun rv9 oli täynnä eli viime maanantaina. Sain komean 5cmx2cm kokoisen mustelman siitä hyvästä, mutta itse verikokeen otto ei sattunut yhtään :) Ens viikolla saan tulokset ja varataan aika np-ultraan.

Rupes tekemään pahaa kyllä tuo :( en todellakaan odota innolla noita verikokeita

Sain ekan ultra ajan 3.6 ja sillon olis rv 12+3. Ainoa ongelma tässä on, että meillä on töistä kesäjuhlat viikkoa aiemmin ja ovat yleensä kosteamman puoleiset. Parin tunnin bussi matkatiedossa misä on virvokkeita. En siis ikinä näissä juhlissa oo kieltäytynyt ottamasta heti matkan alettua...saatika paikan päällä.. onko joku saanut aikaistettua ensimmäistä ultraa? En tosiaan haluais sanoa raskaudesta mitään ennenkun oon siellä ultrassa käyny :(

Alat paria päivää ennemmin valitella huonoa oloa ja vetoat sitten siihen, ettei maistu.

On se vaan jännä, miten juomattomuutta joutuu aina selittelemään. Ite en ole juonu aikoihin ja aina se on ihmettelyn aihe, kun uusia ihmisiä tapaa.

Multa otettiin verikokeet ke jolloin oli rv 10+0, unohdin jonku ihme suostumuslapun kotiin minkä joudun viimeistään ensi viikolla viemään labraan -.- ärsytti kyl niin mun muisti, ensiksi jonotin yli tunnin labraan esikoisenkaa ja nyt joudun ensi viikolla taas menemään jonottaa sinne -.-

Kissanainen: voithan sä sanoo että sulla vaikka antibiootti kuuri?

Pilvilinna ja Senni_ taisitte just pelastaa mun kesäpäivät! Ei tullut mieleenkään antibiootit! Niitten kanssa oon aina ollu hyvin tarkka etten juo samaan aikaa. Ihanaa :heart:

Nyt on käyty verikokeissa NP-ultraa varten. Unohdin tosin lahjakkaasti, että samalla piti ottaa kilpirauhaskokeet, ja otin lääkkeen aamulla. Mahtaakohan ultrassa saada tulokset heti, vai pitääkö niitä silti odotella se joku viikko, vaikka labratulokset luultavasti ovat jo valmiit silloin?

Multa otettiin seulonta verikokeet viime viikon ke 4.5 ja nyt tänään oli tullut tulokset kanta.fi näkyviin. Np ultra ensi viikon perjantaina

Mulla oli seulonta verikokeet 9.5 ja sitten vein pissa näytteen. Tulokset tuli eilen viestillä ainakin jostain :D ultra on maanantaina, en malta odottaaaaa :banghead: hirvee pelko että jokin on huonosti, en ymmärrä miksi

Mulla on ens viikon keskiviikkona ultra jolloin rv 11+4 :) 100km ajettavaa ennen kuin pääsee ultrauskohteeseen :D

Takaisin