Np-ultra kuulumisia

^ se tunne kun astut sinne ultrahuoneeseen on jotenkin sanoinkuvaamaton. Mä olin ihan hiljaa ja p*skajäykkä ja sain sanan suustani vasta kun kätilö näytti sykkeen. Edes potkiva pikkuihminen ruudulla ei saanut vakuttuneeksi.

Tsemppiä Fuji, toivotaan kaiken menevän täydellisesti <3

Minä itkin hysteerisenä ennen varhaisultraa ja np-ultraa, varmasti myös aikanaan ennen rakenneultraa. En vaan vieläkään osaa yhtään luottaa siihen, että kaikki voisi olla hyvin, vaikka tähän asti kaikki onkin ollut niin hyvin kuin voi olla. Toivottavasti teilläkin on :)

Joo no itellä on semmonen fiilis että ei siellä mitään sykettä enää kuitenkaan ole :D mut jotenkin tosiaan vaan aika rauhallinen vaikka tavallaan haluaa että se on nopeasti ohi.. Aattelin että en pety niin pahasti jos ei sykettä olekaan ja tässä jo pari päivää mietin että entä jos onkin esim kasvain tms. Toi ajatus siis siksi kun paino laskee jatkuvasti edelleen. Ja kaikista noista ajatuksista huolimatta on oudolla tavalla leppoisa olo tätä kaikkea kohtaan.. :D tuntuu että oon hieman jakomielitautinen näitten ajatusten takia :DD

Itellä ihan samoja fiiliksiä kun Fujilla, mies ja tyttärensä on poissa kotoa tämän päivän ja hermoilen täällä itekseni.. pitäis varmaan lähteä vaikka johonkin kauppakeskukseen pyörimään että sais ajatukset muualle.. Mahtaakohan yöllä saada edes nukutuks?

Joo sitä kans mietin että tuleeko uni lainkaan.. Toisaalta olen muutenkin nukkunut huonosti että tuskin ainakaan yhtään aiempaa paremmin saan nukuttua. No huomenna on sit viisaampi asian suhteen niin ehkä sen jälkeen saa nukuttua :D

Mulla oli ultrapäivänä ihmeellisen seesteinen olo. Kaik jännitys vaan katos. Muistakaa sit tulla kertomaan kuulumiset :)

lillimaaria, oon niin pahoillani. Kyllä sä vielä sen nyytin saat syliis :)

Täällä kotiuduttu ultrasta ja kaikki oli hyvin, riskiluvut oli matalat ja vauva pyöri ja hyöri koko ajan.. nyt siis 12+4, la 23.12. ja vauvalla pää-perämitta reilu 6cm.. Nyt voi taas iloita (ainakin hetken) tästä raskaudesta, oireita on niin paljon vähemmän kuin edellisessä, välillä tuntuu onko tässä raskaana ollenkaan :D Rakenneultraan sain ajan, sitä odotellessa nyt sitte :)

Takaisin